Aihe: Ran Guitars kokemuksia itse kitaroista
1 2 3 4 59 10 11 12 1334 35 36 37 38
Kjukka
26.04.2007 13:50:02

UPS:lle tehty vahinkoilmoitus, kuvat otettu, lohjenneet palaset tallella, Ran:lle laitettu mailia, Amfisoundille soitettu ja laitettu mailia....vituttaa vaan jos joutuvat moisten suht pienien lohkeemien takia koko skitan veistelemään uusiksi...toi kun on muuten täydellinen....olivat saaneet sen Jacksonin speedneckinkin tehtyä siihen just eikä melkein samanlaiseksi kun mun KV-2:ssa.

Minkä takia se koko kitara jouduttaisiin tekemään uudelleen? Sarvista on irronnut pientä puusälettä ja niinkuin tässä on jo useampaan kertaan mainittu se on ammattimiehelle pieni homma korjata.
oiva tumpeloinen
26.04.2007 13:52:06
En kyllä laittaisi sitä kitaraa mihinkään Amfisoundille tai RANille korjattavaksi. Ei sen vuoksi, etteivätkö he sitä kuntoon saisi, vaan sen takia, että siinä on taas yhdet rahdit edestakaisin edessä. Kaivaisin ihan suosiolla jonkin pajan lähimaastosta.
Karipiirto
26.04.2007 13:57:39

Skitta tuli...tuntuma mahtava, kaula aivan samanlainen kun mun KV-2:ssa, viimeistely moitteentonta, mutta...

UPS:n kuljetuksen aikana molemmista siivistä lähtenyt palaset veks...mitähän vittua mä nyt teen? UPS:lle tein jo vahinkoilmotuksen..

-> http://www.fiercemetal.org/ran/

Ai saatana! Miten toi on ees mahollista kun käsittääkseni ne Ranit peitetään aivan käsittämättömään määrään kuplamuovia? Melkosta tumpulointia kuljetusfirmalta etten sanoisi.
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
Ben_D
26.04.2007 13:59:41

En kyllä laittaisi sitä kitaraa mihinkään Amfisoundille tai RANille korjattavaksi. Ei sen vuoksi, etteivätkö he sitä kuntoon saisi, vaan sen takia, että siinä on taas yhdet rahdit edestakaisin edessä. Kaivaisin ihan suosiolla jonkin pajan lähimaastosta.

No mä soitin Finlandia Instrumentsille Hämeenlinnaa...sieltä vastannut heppu suhtautui vaan asiaan kovin torjuvasti....pitäisköhän siellä mennä käymään...Amfisoundilla oli todella asiallinen kaveri puhelimessa.
http://www.myspace.com/fiercemetal
Jormaz
26.04.2007 14:00:32
Joo siis eihän tuo käytännössä ole operaatio eikä mikään, voisi suhtautua kuin uudelleenmaalaukseen, mikä ei sekään ole mikään katastrofi kun kyseessä ei ole ns. merkkisoitin joiden arvoon uudelleenmaalauksen katsotaan vaikuttavan. Eli kyllä kitarasta peli tulee, eri asia kuka maksaa viulut, asiakas ei ainakaan.
a game of bingo gone horribly wrong
oiva tumpeloinen
26.04.2007 14:07:06
No mä soitin Finlandia Instrumentsille Hämeenlinnaa...sieltä vastannut heppu suhtautui vaan asiaan kovin torjuvasti....pitäisköhän siellä mennä käymään...Amfisoundilla oli todella asiallinen kaveri puhelimessa.

Miten olisi Lottonen Helsingistä? Tai Salo Järvenpäästä? Luulisi, ettei jokainen lähialueen nikkari ole loputtomassa työkurimuksessa jatkuvasti.......
McNulty
26.04.2007 14:08:48
Eiköhän sen luulisi olevan UPS, joka maksaa viulut....kyllä se ehjä oli Ranilta lähtiessään...tai ainakin viikko sitten kun sieltä tuli kuvia.

Jos (ja kun) UPS tuon lystin maksaa, niin soita samantien Ruokankaalle ja kysy onnistuuko homma vai onko heilläkin nihkeä vastaanotto muiden valmistajien tuotteita kohtaan?

Amfi varmaan tiedostaa RANin kovana kilpailijana ja kenties siksi haluaisi ottaa skeban huollettavaksi. Voisi harrastaa pientä "teollisuusvakoilua" ja saada omaan markkinointiinsa varoittavan esimerkin "ulkomaalaisista custompajoista" :) Näin ainakin moni muu bisnes toimisi.
this is how i disappear
P2
26.04.2007 14:11:55
Tai sitten UPS:n pojat sanoo, että oli huonosti pakattu, eli ei heidän ongelmansa ja RAN:n pojat sanoo, että ehjänä se meiltä lähti ja loppupeleissä ostaja maksaa kaiken.
"No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/
McNulty
26.04.2007 14:15:22 (muokattu 26.04.2007 14:16:16)
Tai sitten UPS:n pojat sanoo, että oli huonosti pakattu, eli ei heidän ongelmansa ja RAN:n pojat sanoo, että ehjänä se meiltä lähti ja loppupeleissä ostaja maksaa kaiken.

Tässä pitäisikin RANin olla "ovela" ja pistää UPS tiukemmalle... todeten että jollei tällaisia asioita saada hoidettua, he vaihtavat kuljetuspalvelua, ja sit siinä samassa lyödä pöytään tilastot siitä kuinka monta soitinta lähtee vuodessa ja millaisista rahoista puhutaan. Ei pikkupajalta tietysti miljoonaa lähetystä tule, mutta kuitenkin. Yleensä tuossa vaiheessa UPS sanoo hoitavansa asian, sillä joku parin sadan euron "menoerä" on siellä ihan ulostehailee. Tärkeämpi on pitää asiakkaat leirissä mukana ja saada heiltä palvelumaksut. Ja jos tosiaan RAN on lähettänyt vakuutettuna, niin mitään ongelmaa ei ole (ei ainakaan pitäisi olla).
this is how i disappear
Laupias Tuoni
26.04.2007 15:04:05

Ai saatana! Miten toi on ees mahollista kun käsittääkseni ne Ranit peitetään aivan käsittämättömään määrään kuplamuovia? Melkosta tumpulointia kuljetusfirmalta etten sanoisi.

Näin on. Mun kitara tuli tosi hyvin pakattuna - kuplamuovia oli sekä kitaran että kitaralaukun ympärillä tarpeeksi. Laukku oli mallia tavallinen ja valmistaja Kisielewski, jonka kanssa Ranilla ainakin aikaisemmin oli joku diili http://www.kisielewski.com.pl/

Oli syy sitten Ranin tai UPS:n, niin kuluttajansuojan pitäisi olla sama. Toivottavasti homma hoituu mahdollisimman vähäisellä säätämisellä.
flattopguitar
26.04.2007 15:10:44
Missään nimessä asiakas ei tässä tapauksessa joudu maksamaan penniäkään. Vika vastuus menee tässä järjestyksessä: 1) kuljettaja ja 2) lähettäjä. Oliko paketin ulkopinnassa merkkejä kovasta kohtelusta? Jos mitään suurempaa ei ollut, niin lähettäjä on mokannut pakkaamisen kanssa. Tuote pitää toimittaa ehjänä asiakkaalle. Minä lähettäisin kitaran takaisin RANille ja he hoitakaan maksut ja korjaukset. Sitä paitsi sen vikailmoituksen tekijä on lähettäjä, eikä vastaanottaja!
Invader
26.04.2007 16:33:43
Perkele kun alkoi pelottamaan oman Ranin puolesta. Siinä on sen verran ohuet ja terävät siiven kärjet että saattaa olla vaarassa.
Tai sitten ei..
Karipiirto
26.04.2007 16:53:29

Tilaisitte stratoja ja soloisteja niin ei tarttis siipiä peljätä. :)
Muutenkin vähän ihmetyttää että kun vihdoin on mahis saada justiinsa sellanen kitara kuin vain aina on uneksinut niin hommataan joku yhden mikin ja yhden volan RR-keppi kiinteällä tallalla ja vielä mustana. :)

Ei siinä mitään, ihan se varmaan täyttää sen minkä ostaja haluaa mutta kumminkin tuppaa hiukan huvittamaan. :)
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
Jormaz
26.04.2007 17:20:01
Muutenkin vähän ihmetyttää että kun vihdoin on mahis saada justiinsa sellanen kitara kuin vain aina on uneksinut niin hommataan joku yhden mikin ja yhden volan RR-keppi kiinteällä tallalla ja vielä mustana. :)

Ööö.. oon kuullut huhuja että tuommosista kepeistä on jotkut uneksineet.
a game of bingo gone horribly wrong
Super-Jari
26.04.2007 17:20:13
Tilaisitte stratoja ja soloisteja niin ei tarttis siipiä peljätä. :)

Ei siinä mitään, ihan se varmaan täyttää sen minkä ostaja haluaa mutta kumminkin tuppaa hiukan huvittamaan. :)

Minusta siinä ei ole mitään huvittavaa. Kerrankin saisi kepin josta kaikki joutava on pois.
Wespa
26.04.2007 17:29:42

Tässä oli tosin kyseessä KV, joka on jokseenkin "harvinaisempi" mallina kuin RR. Paljon hienompikin vielä kaiken lisäksi.
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
Ben_D
26.04.2007 17:31:08

Niin...en mä turhaan teettänyt custom skebaa yhdellä mikillä ja volalla, koska mä en tarvi kun yhden mikin ja yhden volan. En voi sietää stratoja enkä pidä niiden muodosta eikä ne sovi mun käteen...Understood?
http://www.myspace.com/fiercemetal
saastara
26.04.2007 17:37:22
Niin...en mä turhaan teettänyt custom skebaa yhdellä mikillä ja volalla, koska mä en tarvi kun yhden mikin ja yhden volan. En voi sietää stratoja enkä pidä niiden muodosta eikä ne sovi mun käteen...Understood?

Aye.. Kukin vetää siten miten omaan käteen parhaiten sopii.. Turha siitä on kenenkään ryhtyä kenellekään avautumaan. :)

Itselle ovat nuo mikit puolituksineen ovat sangen tärkeä juttu kun niiden kanssa tulee jatkuvasti romplattua.. Omat master-volumet kumpaisellekin mikille olisivat itselle ihan kiva lisä vielä.. Tonen tarkoitus ei ole itselle koskaan itselle avautunut. :( Tai en ole ainakaan koskaan löytänyt mitään järkevää käyttöä sille omassa soitossani.
Lisää middleä.
Super-Jari
26.04.2007 17:39:07
Aye.. Kukin vetää siten miten omaan käteen parhaiten sopii.. Turha siitä on kenenkään ryhtyä kenellekään avautumaan. :)

Kitarat: Kitarakamat: Kamarunkkaus
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)