Aihe: Hyvää lead säröä
1 2
kunnasja
23.04.2007 22:29:09
Bossin kompura CS-3 ja perään noise suppressor NS-2 (tämä jälkimmäinen täysille). Kyllä lähtee, kokeiltu on.
Iron Horse
24.04.2007 20:18:21
Bossin kompura CS-3 ja perään noise suppressor NS-2 (tämä jälkimmäinen täysille). Kyllä lähtee, kokeiltu on.
Tuolla luulis ainakin sitä sustainia saavan
Screaming! Screaming for vengeance!
Zeni
24.04.2007 20:21:46
mitä eroa tuolla suppressorilla on noise gateen nähden ? Vai onko niissä mitään samaa edes :)
"No se on sellanen herkkä balladi!!" Allekirjoittaneen kuvaus Kotiteollisuuden "Tuonen joutsen" kappaleesta bänditovereille.
Räkkipeli
26.04.2007 12:05:23
mitä eroa tuolla suppressorilla on noise gateen nähden ? Vai onko niissä mitään samaa edes :)

suppressori vaimentaa ne, ja gate sulkee linjat kun mitään ei tapahdu? Emmietiie..=)
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Artist
26.04.2007 12:07:59
Hyviä lead säröjä saa esimerkiksi Mi Audion Tube Zonesta ja Procon RATista (vanhat parempia). :)

Joo, itse saan kelpo lead soundia vahvistimestakin, mutta ennen kun käytin yksikanvaista vahvistinta (jota ei särölle asti uskaltanut vääntää) käytin justiinsa joko stydimpää overdrivea tai distortionia lead soundeihin.
"I wish life could be Swedish magazines."
Puavali
26.04.2007 13:42:52 (muokattu 26.04.2007 13:47:45)
riippuu tilanteesta

oma valintani on rapsakka fuzz big muffista, vähän terää rotalla ja delayta päälle

eli big muf pi, vintage rat ja dd3

Kaksi särköä on hyvä kyllä. Itellä esim. tubescreamer ja guvnor ja delay. Muffi on hyvä ekaks kans.

En mainostanut!

ed: joku lievä phase/chorus jossain välissä tekee namua leadsuondille kyllä. Varsinkin josseioo tilleitä.
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 ; Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)