Aihe: Anydoll : When the Lines are Broken (Rock/Pop)
1
Footsteps
27.04.2007 20:36:59

hemmetin hyvää musaa. lisäks tuo teidän Leaving to get back home on aivan loistava! löytypähän syy lähteä yläkaupungin yöhön...
Kalmo
28.04.2007 13:42:18
Mukavan rentoa räimettä. En tiedä, onko syynä läppärini äänikortti vai mikä, mutta minun korviini nuo diskanttiset kitarat soivat rasittavasti päällä hukuttaen alarekisterin. Tämäntyyppinen on muuten kyllä meikäläiselle sopivaa musaa.
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Anydoll
28.04.2007 21:52:53

Juu...

Kiitoksia palautteista.

Hmmm... Kalmo voisin epäillä että johtuupi läppärin kaiuttimista tuo diskanttinen korostus särökitaroissa, toisaalta olen kuullut kommentin aikaisemmin eräältä, joka oli levyä kuunnellut Toyota Hiace merkkisessä pakussa ... ;)

Mut hei kokeileppa vielä kuunnella biisit oikein kunnon kajareista, ehkä pääset fiilikseen paremmin.

Ja Yläkaupungin yössä tavataan!
Mika Antero
29.04.2007 08:49:21
Oikein vetävää ja kaikilta osin laadukasta rokin räimettä. Ei mitään demotasoa, vaan täysin valmis bändi.
Anydoll
30.04.2007 15:32:02

Oikein vetävää ja kaikilta osin laadukasta rokin räimettä. Ei mitään demotasoa, vaan täysin valmis bändi.

NO MUTTA KIITOS! Tuohan oli nätisti sanottu. :)
jannu
05.05.2007 21:14:11 (muokattu 05.05.2007 21:14:58)
Mukavan rentoa räimettä. En tiedä, onko syynä läppärini äänikortti vai mikä, mutta minun korviini nuo diskanttiset kitarat soivat rasittavasti päällä hukuttaen alarekisterin.

Yksinkertainen syy tuntuis olevan se, että sitä alapäätä ei oikein ole olemassa. Kuuntelin eilen tätä tuotosta ihan cd:ltä studiotilassa josta löytyy iso Genelecin tuomiopäivän subbari, eikä huoneen "sweetspoteissa", joissa yleensä rintalastassa jytisee botnen voimasta, tuntunut edes pienintäkään pierua.

Mitä lienee miksausvaiheessa tapahtunut?

No joo... Itse musa sen sijaan oli kyllä oikein hyvää.
"Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain
Anydoll
05.05.2007 21:50:04

Yksinkertainen syy tuntuis olevan se, että sitä alapäätä ei oikein ole olemassa. Kuuntelin eilen tätä tuotosta ihan cd:ltä studiotilassa josta löytyy iso Genelecin tuomiopäivän subbari, eikä huoneen "sweetspoteissa", joissa yleensä rintalastassa jytisee botnen voimasta, tuntunut edes pienintäkään pierua.

Mitä lienee miksausvaiheessa tapahtunut?

No joo... Itse musa sen sijaan oli kyllä oikein hyvää.

Hmmm... on varmaan pikkasen low-endiä väännetty alas turhan innokkaasti :(

No mutta hyvä jos muuten musa uppoaa ja pitänee ens kerralla tehdä tarkempaa jälkeä stuudiossa soundien kanssa.

Kiitos kommenteista!
Anydoll
09.05.2007 23:43:32

Anydoll on tällä viikolla (vko 19) Ylex demokokelaana.

Äänestäkää jos yhtään siltä tuntuu ;)

Ohjeita äänestykseen ainaskin täältä:
http://www.anydoll.net

Kiitos.
fidZi
09.05.2007 23:59:20
Mukavan kasareita nuo synat! Laulajalla on mahtava, ilmaisukykyinen rokääni! Tästä poppoosta voi tulla vaikka mitä, energistä (ja radioystävällistä, halusivatpa tai eivät).
All these things we'll never see in Finland.
Anydoll
21.05.2007 20:43:39

Mukavan kasareita nuo synat! Laulajalla on mahtava, ilmaisukykyinen rokääni! Tästä poppoosta voi tulla vaikka mitä, energistä (ja radioystävällistä, halusivatpa tai eivät).

Energinen ja radioystävällinen ... miksipäs ei. :)

Kiitos kommenteista!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt