passe 22.04.2007 22:45:47 | |
---|
Noniin.. Näinhän siinä sitten kävi että tämäkin retku sitten lopulta luovutti siittiön ja vapautensa;-) Nyt on sitten kaikki yhtä vauvailua ja ja musahommat yhtäkkiä vähemmän tärkeitä. Sainpa nyt kuitenkin kasattua taas "studioni" tuohon olkkarin nurkkaan ja ensimmäisenä tietysti konkka muijan mahaan kiinni.. Vaan eipä ne "Jaakkiman" molskeet ja melskeet sieltä oikein esille päässeet, vaikka selkeää biletystä olikin ilmassa. Onkos pojaat vinkkiä ja/tai kokemusta, että kuinkas ne sieltä saisi "vahvisteltua" narulle? Neuvolan tätillä oli sellainen "taskunintendo", jolla se sai kauheat kohinat mahasta ulos, mutta en kehdannut pummata lainaan.. Sometimes more is more |
Antti1 22.04.2007 22:48:13 | |
---|
Hommaa puolustusvoimilta käytöstä poistettu hydrofoni, sivele siihen hiukan liukuvoidetta ja sitten työnnät sen... Sori, en mä tiiä. Eikös ainakin B-Bandilla ollut sellaisia mikkejä rumpuja varten, jotka lätkittiin runkoon kiinni? Jotakuinkin samanlaisella tekniikalla toteutettuja systeemejä mä ajattelisin kokeilevani. OSTAKAA ENGL SCREAMER -NUPPI EDULLISESTI! |
Mättöpiiska 22.04.2007 23:50:48 | |
---|
Ekana tuli mieleen jokin äänieristeenä toimiva kuppi, jotta kaikki muu ääni saadaan pois häiritsemästä. |
kivi 22.04.2007 23:56:41 (muokattu 22.04.2007 23:56:57) | |
---|
Onkos pojaat vinkkiä ja/tai kokemusta, että kuinkas ne sieltä saisi "vahvisteltua" narulle? Neuvolan tätillä oli sellainen "taskunintendo", jolla se sai kauheat kohinat mahasta ulos, mutta en kehdannut pummata lainaan.. Kun kerran sydämenkin äänittäminen onnistuu ihan vain painamalla puikkokonkka varovasti mutta tiukasti rintaa vasten, eiköhän sama onnistu sikiön taltiointiin. Yritteliäs vetää stereona kahdella konkalla. ja sitten vain rauhallisesti ettei tuu turhia hälyjä. |
rintapek 23.04.2007 00:23:23 | |
---|
Neuvottele neuvolan tädin kanssa. Hän saa äänet kaiuttimeen, joten siitä sinä saat ne nauhalle. Eivät kyllä tiedä mitä liittimiä vehkeidensä taustapuolella on, mutta se on sitä neuvottelua. Melkein suosittelen hommaan videokameraa, jossa erillinen, piuhan päässä oleva videomikki (Stpaulissa 85,-). Mikki kiinni neuvolan kaiuttimeen, ja kuva mukaan. Helpointa, uskoisin. Ja saat mitä haluat. One kind of music only - the good kind |
varakeef 23.04.2007 09:43:25 (muokattu 23.04.2007 09:46:05) | |
---|
Aika hiljaisia kavereitahan ne kyllä ovat... potkiminen ja polskiminen ei kuulosta miltään, kun kohtu on täynnä lapsivettä. Sydänäänet saat kuitenkin talteen parhaiten ottamalla kannettavan tallentimen mukaan seuraavalla neuvolakäynnille ja mikität ultraäänikojeen kaiuttimen. Siellä laittessa ei ole sellaisia ulostuloja, joihin henkilökunta antaisi kytkeä yhtään mitään - se on kallis laite. Eikä se mikään erityisen hieno soundi ole - paitsi tietysti fiilistasolla - mutta tuleepa talteen. Biitinhän voi vaikka luupata. Edittiä: niin eihän se toki mikään ultraäänikoje ole, jolla sydänääniä kuunnellaan, mutta vehje jota tarkoitan on sellainen jossa on mikrofoni, vatsalle sivellään vesipohjaista geeliä ja jopa ääni kulkee. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
passe 24.04.2007 06:28:24 | |
---|
Kiitoksia körmyt! Kyllähän näillä taas. Läppäri neuvolaan mukaan vaan ensi kerralla ja kotona puikkokonkkailua. Antin ehdotus on sinänsä "houkutteleva", mutta sohvala on niin pirun huono nukkua;-) Sometimes more is more |
-Zappa- 24.04.2007 08:29:49 | |
---|
"I'm not 22 anymore
but that can be a good thing." -Richard Thompson |
vipu5 25.04.2007 14:56:09 | |
---|
Kiitoksia körmyt! Kyllähän näillä taas. Läppäri neuvolaan mukaan vaan ensi kerralla ja kotona puikkokonkkailua. Antin ehdotus on sinänsä "houkutteleva", mutta sohvala on niin pirun huono nukkua;-) Mulla oli MD messissä neuvolassa. Siinä ultraäänilaitteessa oli muistaakseni miniplugiulostulo. Vai olikohan se iso??? Ota adapteri mukaan... ...Niin ja ONNEA!!! |
Sinap 25.04.2007 15:36:55 | |
---|
"Siinähän se tuubi on." |
Mä luulen että isompi ongelma tulee lähivuosina olemaan se kuinka saisit jälkikasvun olemaan välillä hiljempaa :) |
rintapek 25.04.2007 22:28:55 | |
---|
Mä luulen että isompi ongelma tulee lähivuosina olemaan se kuinka saisit jälkikasvun olemaan välillä hiljempaa :) Kun saa ne ensimmäiset älämölöt talteen, niin niitä voi sitten tarvittaessa soittaa nauhalta ja sanoa että; tuo on kuultu ja nauhalla, keksi jotain uutta! ei maar... ota sillä videokameralla... kuvaa kaipaat joskus kuitenkin. Ajasta ennen syntymää... ajasta jolloin ne olivat pieniä ja söpöjä...niitä voi sitten katsella, kun murkkuikä iskee. One kind of music only - the good kind |
Ukko 30.04.2007 16:37:30 | |
---|
Ajasta ennen syntymää... ajasta jolloin ne olivat pieniä ja söpöjä...niitä voi sitten katsella, kun murkkuikä iskee. Ihminen ilmeisesti unohtaa lastenhoitoajat aika äkkiä koska meikälläkin on useampi kersa 7-23 ikävuosien väliltä. |
dunkelkopf1 30.04.2007 18:07:01 | |
---|
Spekula ja lähimikitys 58:lla. |
psilocybe777 12.05.2007 14:25:45 | |
---|
eldritch musicin julkaisulla "first human ferro - motherwards" on cd-levyllinen kohdun ääntä, tosin kohdun soundi on mutatoitu ja sotkettu siihen muuta ambient ääntelyä sekaan, mutta lopputuloksena on kuitenkin vakuuttava levyllinen äänimaalailua ambient musiikin genressä. nauhoitustekniikasta en muista että olivatko lätkäisseet kontaktimikit masuun kiinni vaiko miten mutta voithan yrittää kysyä täältä: http://www.eldritch-music.com |
drlecter 12.05.2007 21:00:49 | |
---|
Spekula ja lähimikitys 58:lla. Tilamikiksi nt1a? |