Tympee Huttunen 25.04.2007 15:49:10 | |
---|
Norrena kuitenkin pääsi tälle kaudelle varsin vanhana kaverina NHL:ssä pelaamaan ja valtasi vieläpä ykkösvahdin paikan. Ihan toivottomasta kaverista ei kai kuitenkaan ole kyse? Ei todellakaan. Olen todella iloinen Norrenan puolesta. Mies on todellakin työllä paikkansa ansainnut. Eipä olisi heti uskonut, että vanhasta Tepsin kakkosmolarista (toki ykkösmolaristakin) tulisi yksi NHL:n kovimpia vahteja. |
Kiinnostaako muuten Snickers-managerointi tänä vuonna? (En jaksa perustaa liigaa, mutta jos joku tekee, tuun mukaan.) Perustettu. M.net kutsukoodi: m89uKcn tshiiih... klup-klup-klup... aaaah... |
Incarnation 25.04.2007 19:30:14 | |
---|
Mukana ollaan Snickers Managerin mnet-sarjassa! "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
tuomittu 25.04.2007 21:17:41 | |
---|
Ihan toivottomasta kaverista ei kai kuitenkaan ole kyse? Juu, kyllähän Norrena ihan hyvin paikkansa hoitaa. Aki Bergistä taas en kyllä hyvää sanaa osaa sanoa. Joka vuosi saa ihmetellä, että miksi vitussa sekin jätkä siihen joukkueeseen otetaan mukaan. Surkea kaveri on se. Perkele. I broke my G-string while fingering a minor. |
Mikaelo 25.04.2007 21:26:40 | |
---|
Aki Bergistä taas en kyllä hyvää sanaa osaa sanoa. Joka vuosi saa ihmetellä, että miksi vitussa sekin jätkä siihen joukkueeseen otetaan mukaan. Surkea kaveri on se. Perkele. Joko tää oli provo/herja, tai sitten sulla ei oikeasti ole herrasta minkäänlaista käsitystä. In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41 |
Veikko 25.04.2007 21:32:49 | |
---|
Juu, kyllähän Norrena ihan hyvin paikkansa hoitaa. Aki Bergistä taas en kyllä hyvää sanaa osaa sanoa. Joka vuosi saa ihmetellä, että miksi vitussa sekin jätkä siihen joukkueeseen otetaan mukaan. Surkea kaveri on se. Perkele. Viime vuosina Berg on ollut Suomen pakkien parhaimmistoa, ja jos sitä ei ole huomannut niin ei tajua kyllä jääkiekosta yhtään mitään. Ja se on fakta.. Joka kevät alkaa sama itku Bergin paskuudesta, mutta perusteluja ei näy. Silloinkin itkettiin kun Aki-Petteri teki debyyttinsa mm-joukkueessa. Hassuimmat sedät kertoivat että ei Akista ole mihkään kun ei ole pelannut miesten pelejä, Tässä vaiheessahan Aki pelasi jo änärissä. Jonkilainen saavutushan on sekin että Aki "onneton tunari" Berg tahkosi änärissä liki 20 minsaa per peli. Varsinaisia puusilmiä taitavat olla änärivalmentajatkin. tshiiih... klup-klup-klup... aaaah... |
tuomittu 25.04.2007 21:41:37 | |
---|
Ja se on fakta. No jos kerran niin sanot. Sitten siitä ei ilmeisesti kannata väitelläkään. On vaan jäänyt aivoihin liian monta muistijälkeä siitä, kun ko. puukäsi on kentällä ollut, kun Suomen verkossa on helissyt. Onhan se iso kaveri joo, mutta myös helvetin hidas ja kömpelö. I broke my G-string while fingering a minor. |
Veikko 25.04.2007 21:57:54 | |
---|
No jos kerran niin sanot. Sitten siitä ei ilmeisesti kannata väitelläkään. On vaan jäänyt aivoihin liian monta muistijälkeä siitä, kun ko. puukäsi on kentällä ollut, kun Suomen verkossa on helissyt. Ja monta kertaa enemmän on jäänyt helisemättä (ja tiukoissa paikoissa) kun Aki on tehny perushommansa, joka jää katsojalta helposti huomaamatta. se on niinku basisti. Kaikki pelaajat mokaa, mutta jostain syystä on käynyt niin että Akin mokat muistetaan. Ville Peltonenkin on mokannut monet kerrat, mutta se tekee maaleja. Aki ei tee maaleja, eikä se ole sen tehtäväkään. Onhan se iso kaveri joo, mutta myös helvetin hidas ja kömpelö. Hidas ja hidas... Jos jonkun pelaajan hitaudesta pitäis olla huolestunut niin kannattaa suunnata katseensa Viuhkolaan. Mutta ei tästä ny jaksa tän enempää Peace tshiiih... klup-klup-klup... aaaah... |
tuomittu 25.04.2007 22:11:51 | |
---|
Kaikki pelaajat mokaa, mutta jostain syystä on käynyt niin että Akin mokat muistetaan. Ville Peltonenkin on mokannut monet kerrat, mutta se tekee maaleja. Aki ei tee maaleja, eikä se ole sen tehtäväkään. Jep, olet tässä kyllä varmaan hyvin lähellä totuutta. Vähän niin kuin tunnepohjalta tuo avautuminen miulla lähtikin, mutta oli siinä mukana hieman faktaakin. (No ainakin minun mielestä oli, heh.) I broke my G-string while fingering a minor. |
Bonham 26.04.2007 09:49:17 | |
---|
Ööö, mikäköhän kanava tuo YLE Extra on, josta huominen peli tulee suorana??? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
ozz3 26.04.2007 09:51:37 | |
---|
Ööö, mikäköhän kanava tuo YLE Extra on, josta huominen peli tulee suorana??? Korvaa YLE24:n huomenna. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Bonham 26.04.2007 09:52:09 | |
---|
Korvaa YLE24:n huomenna. Oukkei, kiitokset... melkein jo iski paniikki:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
HaloOfFlies 26.04.2007 10:14:08 | |
---|
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
DDelay 26.04.2007 10:21:08 | |
---|
Perustettu. M.net kutsukoodi: m89uKcn varma höö mukana It`s all in your mind |
Silkki 26.04.2007 12:53:22 | |
---|
Perustettu. M.net kutsukoodi: m89uKcn Jees... Mukana ollaan! "The Alcohol ...The Cause of and Solution to all of lifes problems!" -Homer |
Landola59 26.04.2007 13:32:37 | |
---|
Jep, olet tässä kyllä varmaan hyvin lähellä totuutta. Vähän niin kuin tunnepohjalta tuo avautuminen miulla lähtikin, mutta oli siinä mukana hieman faktaakin. (No ainakin minun mielestä oli, heh.) Bergistä ja Kalliosta vähä samanlaiset käsitykset mulla, eikö nämä kaks olisi korvattavissa kenelläkään muulla? Berg tuntuu hitaalta ja kömpelöltä, isokokoinen kun on, eikä minun mielestäni ole loistanut edes siinä tehtävässä joka hänelle kuuluu. Kallio nyt vain on onneton suhari, ei tiedä aina että itkeäkö vai nauraako. Onhan se inhimillistä että mokailee, mutta että mieskin saa aika paljon kiekossa olla, ja silti tulee niitä kömmähdyksiä liian usein minun silmääni. Bergistä sen verran vielä että on tehnyt paljon hyvää työtä, mutta kai tätä miestä on monien mielestä leimannut se romuluisuus. Mielipideasioista voi kiistellä. Onko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta? |
FatSam 27.04.2007 06:09:46 | |
---|
Jere Lehtinen kisoihin, hieno homma! "Yrittäkääpä joskus itse tehdä jotain, yleensä yrittäkääpä tehdä edes jotain. Mä olen työskennellyt Aku Louhimiehen ym. kanssa että nykikää peräsuoltanne minkä kerkeätte mutta mun tasolle ette vaa pysty. Se on vaan tiukka tosiasia." T.S.Slayer |
Black Star 27.04.2007 09:28:39 (muokattu 27.04.2007 09:33:50) | |
---|
Mukana ollaan Snickers Managerin mnet-sarjassa! HC Häkkiheilahtaa (Mato4200) Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään |
Jzzka 27.04.2007 10:49:46 | |
---|
Bergistä ja Kalliosta vähä samanlaiset käsitykset mulla, eikö nämä kaks olisi korvattavissa kenelläkään muulla? Berg tuntuu hitaalta ja kömpelöltä, isokokoinen kun on, eikä minun mielestäni ole loistanut edes siinä tehtävässä joka hänelle kuuluu. Bergin osalta ainoana negatiivisena on minulle jäänyt mieleen ne turhat jäähyt joskus männävuosina isoissa peleissä, mutta kyllä paikkaansa puolustaa tämän vuoden joukkueessa siinä missä joku Saravokin. En tuosta jäähyherkkyydestä sitten mene kommentoimaan miten paljon se johtuu kaverin koosta, koska useasti on pilli muistaakseni soinut puhtaistakin taklauksista. Kallio nyt vain on onneton suhari, ei tiedä aina että itkeäkö vai nauraako. Onhan se inhimillistä että mokailee, mutta että mieskin saa aika paljon kiekossa olla, ja silti tulee niitä kömmähdyksiä liian usein minun silmääni. Tätä ihmettelin itsekin. Janne Pesonen joka pelasi hirveällä itseluottamuksella ja draivilla ainakin finaalit ja myös sen vähän aikaa mitä noista harjoitusmatseista ehdin näkemään, pudotettiin. Sitten tilalle Tomi Kallio, joka arvokisoissa on tärkeissä peleissä ollut täysin näkymätön. Kyllähän Kallio on seurajoukkueessaan tehnyt hyvää jälkeä, sitä ei käy kiistäminen, mutta kyllä kauden esitysten perusteella Pesonen olisi paikkansa ansainnut. Pärssinen ja Hentunen taisi mennä vanhoilla näytöillä, mutta nostanevat tasoaan kisoissa. Kontiolaa tarvitaan, koska sentteriosastolla on pientä probleemaa. Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS |
Mikaelo 27.04.2007 12:43:13 | |
---|
Mukana ollaan Snickers Managerin mnet-sarjassa! Virhe! Tyhjä tai liian ylivoimainen joukkue! In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41 |