Notefix 05.01.2004 13:45:21 | |
---|
mä pilitän vaan vasurilla got it.... :) Nimeni on Baron, Notefix Baron |
Fuzzy Boner 05.01.2004 13:46:03 | |
---|
got it.... :) hehee... hyvä broidi:) My name is Baron, Fuzzy Baron |
Rantsu 05.01.2004 14:16:02 | |
---|
mä pilitän vaan vasurilla Sehän on melkein kuin vieraissa kävisi. :) |
WanhaWetäjä 05.01.2004 18:35:36 | |
---|
Yks päivä telkasta tuli kolmelta kanavalta samaan aikaan täysin erilaista musaa,oli Bon Jovia,sitten tätä jenkkilän humppaa,kantria ja sitten sitä v...n Kuuban "eläkeläisten" kilkutusta! Mä ihmettelin miksi tää kantrihomma kuulosti niin hyvältä vaikkapa tohon sangen rasittavaan Kuuba-osastoon verrattuna; letkeää,rauhallista,ei sellasta hermostuttavaa älämölöä,jonka päälle joku ikäloppu äijä känisee.........sitten mä hokasin!!!!! Bändissä ei ollut ollenkaan kiippareita eikä kukaan soittanut jotain kaameeta synamattoomikkoo!!Eikä ollut niitä stanan trumpetteja from hell yrittämässä korkeusennätyksiä! Siis kyllä tämmönen alati kilkuttava pianisti pilaa keikan kun keikan,en mä sellasta ottais bändiini,sori pojjaat;-) Muuutta ei hätää:tehän voitte perustaa sellasen pilitys/kilkatus bändin,jossa on vain pelkkiä pianisteja,vaikkapa viis alkuun,niin no Iso-Jussi vois tulla tempaseen pasuunasooloja vierailevana solistina....HO HAH HO HAA.sano,taidetta koteihin,sano;-)))) |
Fuzzy Boner 05.01.2004 19:36:37 (muokattu 05.01.2004 19:39:44) | |
---|
HOHO! Wanha (käteen)Wetäjä-Kosketinsoittajat 0-6. Eikä edes tarvinnu tehdä mitään. My name is Baron, Fuzzy Baron |
KB 05.01.2004 19:48:19 | |
---|
Koti-ilta - purkki Niveaa ja muusikoiden.net. Just. My name is Baron - K.B. Baron |
Fuzzy Boner 05.01.2004 19:50:32 (muokattu 05.01.2004 19:54:13) | |
---|
Koti-ilta - purkki Niveaa ja muusikoiden.net. Just. heh. Mitä wanhat edellä, sitä nuoret.... My name is Baron, Fuzzy Baron |
Notefix 05.01.2004 20:12:22 | |
---|
HOHO! Wanha (käteen)Wetäjä-Kosketinsoittajat 0-6. Eikä edes tarvinnu tehdä mitään. joo, WW:t rulez....ne kaikki. Olis kyllä hauska nähdä lavalla kuinka hää vetää, niinku oikeesti- Nimeni on Baron, Notefix Baron |
Fuzzy Boner 05.01.2004 20:17:07 | |
---|
joo, WW:t rulez....ne kaikki. Olis kyllä hauska nähdä lavalla kuinka hää vetää, niinku oikeesti- Luulen hänen olevan kitaristi.. Taidan arvata hänen toisen nimensäkin... Voin tietysti olla väärässä. Haiskahtaa vaan ihan pikkuisen My name is Baron, Fuzzy Baron |
Notefix 05.01.2004 20:21:26 | |
---|
Haiskahtaa vaan ihan pikkuisen joo, paska haisee, eikä edes pikkuisen! Nimeni on Baron, Notefix Baron |
R.W. Piuha 05.01.2004 20:58:15 | |
---|
joo, paska haisee, eikä edes pikkuisen! mene hyvä mies vessaan,sullahan on paskat housussa:-)))) |
Notefix 05.01.2004 21:08:48 | |
---|
mene hyvä mies vessaan,sullahan on paskat housussa:-)))) Näköjään on sun housut jalassa :-)))) Nimeni on Baron, Notefix Baron |
Keskustelun tasohan on suorastaan katossa.Jatkakaa!!! Raha ei tee onnelliseksi,ellei sitä ole tarpeeksi. |
R.W. Piuha 05.01.2004 22:24:37 | |
---|
Näköjään on sun housut jalassa :-)))) Jumalation, että teillä on omituisia tapoja!!Toinen pistää jonkun muun valmiiks paskannetut housut jalkaansa ja toinen istuu purkki Niveaa kourassa ja surffailee muusikoiden netissa... kuulostaa hieman pervolta meiningiltä,niiiiiin siellä Fuzzyn luonako te harjoitatte näitä omituisia riittejänne???? Muuten. . . .katsokaapa Fuzzyn ja Baronin kuvia!yhdennäköisyys on ilmeinen....... |
M.i.k.key 05.01.2004 22:34:03 | |
---|
Muuten. . . .katsokaapa Fuzzyn ja Baronin kuvia!yhdennäköisyys on ilmeinen....... Ne onkin isä ja poika! Mun omastakuvasta näkyy kaikki lapset! My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Notefix 05.01.2004 22:41:38 | |
---|
Jumalation, että teillä on omituisia tapoja!!Toinen pistää jonkun muun valmiiks paskannetut housut jalkaansa ja toinen istuu purkki Niveaa kourassa ja surffailee muusikoiden netissa... sorry piuha, mutta mä en voi enää muuta ku nauraa. sä olet aika hauska mies. ja perään vielä :-)))) My name is Baron, Notefix Baron |
M.i.k.key 05.01.2004 22:44:28 | |
---|
Hämmästelin varsinkin kuinka WW pystyi muutamalla sanalla luonnehtimaan kaiken mitä kuuba-musasta tarvitsee tietää! Voisitko vielä kertoa mielipiteesi Bon Jovista? Minä pidän siitä, niillä on mielestäni hienoja kappaleita. My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Fuzzy Boner 05.01.2004 23:11:38 | |
---|
Hämmästelin varsinkin kuinka WW pystyi muutamalla sanalla luonnehtimaan kaiken mitä kuuba-musasta tarvitsee tietää! Voisitko vielä kertoa mielipiteesi Bon Jovista? Minä pidän siitä, niillä on mielestäni hienoja kappaleita. Kysy Piuhalta; ne on sama tyyppi. Ja minä ja baron ollaa kans. Ups; kiinni jäätiin. My name is Baron, Fuzzy Baron |
Notefix 05.01.2004 23:13:11 | |
---|
Kysy Piuhalta; ne on sama tyyppi. Ja minä ja baron ollaa kans. Ups; kiinni jäätiin. Sen nyt olis arvannu jo kun kuuntelee teidän soittoa, yhdenmukaisuus on silmiinpistävä....terävä jannu tuo Piuha. My name is Baron, Notefix Baron |
baron 05.01.2004 23:29:38 | |
---|
Siis selvänä mä oon Baron ja kännissä Fuzzy .....ups, kumminpäin se nyt menikään? My name is Baron - James Baron |