Aihe: Club Friction avajaiset Helsingissä - ilmainen!
1
Feggy
16.04.2007 15:40:36

CBGB's on kuollut, eläköön Club Friction!

Viime vuonna ovensa sulkeneen legendaarisen New Yorkin vaihtoehtorockin mekan, CBGB's:n perintöä jatkaa Helsinkiin avattava uusi klubi, Club Friction. Toistaiseksi vielä vakinaista paikkaa etsivä klubi viettää avajaisiaan 24. 4. On the Rocksissa, jossa esiintyvät Televisionin ja Bo Diddleyn välistä sokeaa pistettä etsivä Lockman, intohimoista uuden aallon poppia pistelevä Cheerleaders United ja monipuolisesti indiekamaa veivaava The Protestants. Teemaan sopivasta levymusiikista vastaa dj-kaksikko The Neon Boys. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Lisätietoja: clubfriction@luuseri.net
http://www.myspace.com/clubfrictionfinland
mr_b
16.04.2007 22:14:29

Kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja lisänä vielä yhtyeemme Myspace-kaveri numero 900. Täytyypä tulla jos vain suinkin selviää.
Toylike people make me boylike
Feggy
17.04.2007 06:42:33

Kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja lisänä vielä yhtyeemme Myspace-kaveri numero 900. Täytyypä tulla jos vain suinkin selviää.

Tervetuloa! Mielestäni melko edullinen hinta kolmesta hyvästä bändistä, puhumattakaan meitsin ja toisen mainion dj:n musiikkitapetista.
Feggy
23.04.2007 11:51:59 (muokattu 23.04.2007 12:04:16)

Huomenna illalla siis! Levyistä vastaa mm. allekirjoittanut.

Edit. Juliste täällä:

http://www.helsinki.fi/~mroinila/Frictionbanneri.gif
Feggy
25.04.2007 12:50:57

Kiitoksia mukavasta illasta. Olin niin pirun väsynyt että ensin en ollut edes tulossa, mutta yksi houkutteleva tekstiviesti sitä taasen vaan loppujenlopuksi vaadittiin.

Protestantsin uusi materiaali kuullosti hyvältä, vaikka itse show oli vähän vaisu. Cheerleaders oli sekin ihan laatutavaraa, mutta ei ehkä ihan minun tavaraani. Lockman oli todella hyvä, rytmiryhmä varasti täysin shown. Harvoin on ilo kuunnella ja katsella noin aidosti persoonallista ja hyvää rummutusta ja basistia voisi kuvata sanalla 'ilmestys', tosin miehen kunto vähän lopahti muutaman biisin jälkeen ainakin kasvojen punertumisesta päätellen. Harmi että piti lähteä kesken pois, mutta kuljetusvälineet kutsuivat. Hauskaa muuten olla vaihteeksi klubikeikalla, jossa esiintyjien keski-ikä alkaa lähennellä neljääkymmentä, mutta asenne on kohdallaan. Ja levyltä tullut musiikki vasta hyvää olikin.

Ja Feggykin kai lopulta tajusi kuka se tervehtimään tullut iso lihava höpöttäjä oikein oli. :-)

Kiitos kun jaksoit tulla! Missasin tosiaan nimesi, mutta kohteliaana miehenä en kehdannut ryhtyä tivaamaan vaan ajattelin asian paljastuvan jutun edetessä...koodisana Streetcar kertoikin sitten kaiken ;) Kiitos vaan kiitoksista, basistimme punertuu helposti, mutta meno kävi vaan kahta kauheammaksi keikan edetessä. Itelläni oli vähän teknisiä pulmia ja siksi meni vähän töpeksinnäksi. Protestants kuulosti itse asiassa paremmalta kuin muistinkaan... konsepti toimi, jengiä oli tiistai-illaksi ihan kivasti ja paikkakin ihan hyvä. Tällä jatketaan syksyllä, toivottavasti viikonloppupäivänä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)