Aihe: Huijari tuomiolla.
1 2 3 4
Seba
26.04.2007 01:08:57

Mutta kuka on herra homejuusto? Onko Weksi5 vaihtanut musabisneksen pirssiin?

Tommi Aura. Läppäreistä ja puhelimista autoihin ja kaikkea siltä väliltä kusettaa omiin nimiinsä ihan vaan paskaa jauhamalla. Ei niinkään kauppaa olematonta tavaraa, vaan tekaisee tilillepanolomakkeen ja vie autosi ja saa sen vielä omiin nimiinsä ja soppa on valmis.

Rehellinen mies, poliisin poika...
otso_kangas
26.04.2007 08:54:14
Hyvä homma että kaveri jäi kiinni. Vainoharhaiseksi ei kuitenkaan kannata ryhtyä. Olen tehnyt kauppoja useiden henkilöiden kanssa täällä mnetissä ja kaikki on aina sujunut moitteettomasti. Joskus olen lähettänyt tavarat etukäteen ja rahat olen saanut kun tavara on hyväksi havaittu ja joskustaas olen maksanut etukäteen ja tavaraa on aina ollut mitä luvattu.

Se on kyllä sillä lailla että netistä ei melkein koskaan kannata ostaa mitään, minun kaverikin osti pyöränkumit, ja sitten ne olikin tehty pahvista.Eli ei kannata luottaa mihinkään tuntemattomaan yhteisöön, vaikka kuka suosittelisi. :) :) :)
PS:Omallahan vastuulla siellä ostellaan!
Otso Kangas
P2
26.04.2007 10:44:52
Se on kyllä sillä lailla että netistä ei melkein koskaan kannata ostaa mitään, minun kaverikin osti pyöränkumit, ja sitten ne olikin tehty pahvista.Eli ei kannata luottaa mihinkään tuntemattomaan yhteisöön, vaikka kuka suosittelisi. :) :) :)
PS:Omallahan vastuulla siellä ostellaan!

Joo, tämä kannattaa muistaa ehdottomasti! Itse olen ostanut kymmenkunta kitaraa, kaiuttimia, vahvistimia, podin ja muuta härpäkettä netin kautta yksityisiltä ja kaupoista ja kertaakaan en ole tullut huijatuksi.
"No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)