Aihe: Bändin pystytys ongelma?? 1 2 | |
---|---|
![]() 23.04.2007 08:10:06 | |
Jep jep. Päivä työt on kiva homma. Ja olen tyytyväinen että voin soittaa pvässä n.1-3 tuntia, fiiliksistä riippumatta, niin ja äänityksiä tulee tehtyä. Ja kappas paarissakin ehtii käydä. Taitaa olla laiskuus ainoa syy jos jotkut hommat kusee. edit. ...niin siis jos ihmetellään nuorten panostusta.... Kyllä tätä hommien kusemista tapahtuu myös ei niin nuorilla soittajilla, mitä nyt itse noita kaiken maailman sankareita on nähnyt=) Laiskuutta se kyllä suurimmaksi osaksi on! | |
![]() 24.04.2007 10:16:09 | |
Olisi halu laittaa bändi, projekti tai sosiaalinen "irtiotto" pystyyn (kunhan saan hieman aikaa järjestettyä). Ongelmana vain on: itselläni aika on hyvinkin rajallista koska perhe on aina etusijalla, sekä ikää on kuitenkin sen verran, että kemiat eivät välttämättä toimi aivan "teinirokkarien" kanssa..toivottavasti kukaan ei ota tästä itseensä, sillä kyllähän tässä on itsekkin oltu nuori ja muistan hyvin millaista se oli. Mutta pahin lienee se, että eihän sitä soittotaitoakaan ole voinut tulla edes 20 vuodessa (edes sunnuntai muusikkona), jos ei ole koskaan ollut minkäänlaista bändiäkään missä oppia soittamaan ryhmässä. Niin..ja täytyy mainita, että kukaan tuttuni ei soita tai laula mitään, mille voisi rakentaa mitään pohjaa. Täytyy todeta että näinköhän tällaisilla meriiteillä mitään projektia pystytetään? Mä voin vaikka lähteä mukaan rumpaliksi ;) | |
![]() 24.04.2007 20:19:06 (muokattu 24.04.2007 20:19:57) | |
Mä voin vaikka lähteä mukaan rumpaliksi ;) Ei muuta, kuin mukaan vaan, mikäli harrastelijatasoinen soitto ei häiritse. Pikaviestiä vaan :) "Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua." | |
![]() 03.05.2007 13:45:22 | |
Olisi halu laittaa bändi, projekti tai sosiaalinen "irtiotto" pystyyn (kunhan saan hieman aikaa järjestettyä). Ongelmana vain on: itselläni aika on hyvinkin rajallista koska perhe on aina etusijalla, sekä ikää on kuitenkin sen verran, että kemiat eivät välttämättä toimi aivan "teinirokkarien" kanssa..toivottavasti kukaan ei ota tästä itseensä, sillä kyllähän tässä on itsekkin oltu nuori ja muistan hyvin millaista se oli. Mutta pahin lienee se, että eihän sitä soittotaitoakaan ole voinut tulla edes 20 vuodessa (edes sunnuntai muusikkona), jos ei ole koskaan ollut minkäänlaista bändiäkään missä oppia soittamaan ryhmässä. Niin..ja täytyy mainita, että kukaan tuttuni ei soita tai laula mitään, mille voisi rakentaa mitään pohjaa. Täytyy todeta että näinköhän tällaisilla meriiteillä mitään projektia pystytetään? Täysin vailla sarkasmia, pyydä jotakuta kaveriasi soittamaan bassoa. "Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner | |
![]() 10.05.2007 18:27:22 | |
Mulla taas kun olis Pusulassa bändi, mut ei oo mitään millä mennä sinne, kun maksaa bussikin 20 egee molempiin suuntiin. | |
![]() 24.05.2007 18:18:20 | |
mullan on mun kaverin kanssa bändi, Mental Satisfaction, meollan molemmat soitettu n.3-4 vuotta. Kaveria soittaa kitaraa ja mää rumpuja, ja ongelma on....Ei löydy mistään(ei edes Wanted jutusta) laulajaa eikä basistia ja kakkoskitaristi olis periaatteessa tiedossa mutta kun me asumme porissa ja se asuu kangasalalla tampereen lähellä, vittu!! | |
![]() 20.01.2008 12:29:39 | |
Olen perustamassa bändiä Pääkaupunki seudulle. Tyylisuuntana Hevy, Rock ja Punk ja Blues... Minulta puuttuu soittajista soolokitaristi, Basisti, Rumpali ja syntikan soittaja... Itse olen 37v kitaristi ja laulaja. Treenikämppäkin on vielä hakusessa. Olen kylläkin jonotus listalla Maunulan treeni kämpälle. Sieltä on kämppä tiedossa heti kun vaan vapautuu soitto aikoja. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)