BMF 09.02.2007 00:38:27 | |
---|
Eihän se tosiaan mikään Zakk Wylde ole Niin tai pallo on ollut liian painava. Eisssaaa... xD Voi vittu kun näitä lukee, voisi kuvitella Alexin koneen ääressä todella vitutuksissaan tuolilla, baarijakkaralla lukemassa näitä tms. :D M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!! |
Räkkipeli 09.02.2007 00:41:14 | |
---|
Eisssaaa... xD Voi vittu kun näitä lukee, voisi kuvitella Alexin koneen ääressä todella vitutuksissaan tuolilla, baarijakkaralla lukemassa näitä tms. :D Janne ja Alexihan on sanonut jo virallisen mielipiteensä muusikoiden.netistä muistaakseni Rumbassa. Olikohan vuosi 2003...? En muista, mutta haukkuivat tän paikan lyttyyn, just tän takia ku täällä tämmöset "wannabe muusikot" arvostelee oikeita sellaisia...jotain tohon tyyliin.. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
moottorisaha 09.02.2007 01:57:20 | |
---|
^No en ihmettele, kummaa käytöstä jopa aikuisilta(?) ihmisiltä. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Naama-amis 09.02.2007 16:47:11 (muokattu 09.02.2007 16:48:02) | |
---|
Janne ja Alexihan on sanonut jo virallisen mielipiteensä muusikoiden.netistä muistaakseni Rumbassa. Olikohan vuosi 2003...? En muista, mutta haukkuivat tän paikan lyttyyn, just tän takia ku täällä tämmöset "wannabe muusikot" arvostelee oikeita sellaisia...jotain tohon tyyliin.. Eikös tuo kiippari-janne joskus käynytkin täällä (muistaakseni ihan viksussa ja reilussa hengessä) hiukan kirjoittelemassa tuon tiimoilta? Enivei kyllä täällä jo sen verran kaikennäköstä merkillistä usein jo lukeekin, ettei ihme, jos ammattilaisilta kuuleekin arvostelua. Rumimmat kuteet ja pisin naama |
Mimi 09.02.2007 17:52:33 | |
---|
Eikös tuo kiippari-janne joskus käynytkin täällä (muistaakseni ihan viksussa ja reilussa hengessä) hiukan kirjoittelemassa tuon tiimoilta? Enivei kyllä täällä jo sen verran kaikennäköstä merkillistä usein jo lukeekin, ettei ihme, jos ammattilaisilta kuuleekin arvostelua. Muistaakseni kävi pahoittelemassa lausuntoaan. En kyllä mene vannomaan nyt, hatarat on muistikuvat... ...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...Vain sanoja |
Flow 09.02.2007 19:42:07 | |
---|
Muistaakseni kävi pahoittelemassa lausuntoaan. En kyllä mene vannomaan nyt, hatarat on muistikuvat... Kyllä se täällä kävi...Pahoillaan muistaakseni oli... When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
Räkkipeli 09.02.2007 19:53:30 | |
---|
Kyllä se täällä kävi...Pahoillaan muistaakseni oli... No ei kyllä uskoisi sen haastattelun (rautaryhmässä) jälkeen hetimälleen.. No, alkoholi on ihmeellinen asia. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
ANtTIKRISTUS 09.02.2007 19:56:09 | |
---|
Jos se Janne kävi vain lepyttelemässä potentiaalisia levyn ostajia? ;) http://www.mikseri.net/artists/?id=55001 |
Räkkipeli 09.02.2007 19:58:06 | |
---|
Jos se Janne kävi vain lepyttelemässä potentiaalisia levyn ostajia? ;) Haa! Täällähän on viisaita "muusikoita"! ei pitäs haukkua...itse siihen edestään löytää lankeaa....miten se meni? Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Super-Jari 09.02.2007 22:02:43 | |
---|
Haa! Täällähän on viisaita "muusikoita"! ei pitäs haukkua...itse siihen edestään löytää lankeaa....miten se meni? Miksi heittomerkeissä? |
Räkkipeli 09.02.2007 22:07:02 | |
---|
Miksi heittomerkeissä? Lainasin jannea tässä Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Jormaz 09.02.2007 22:23:23 | |
---|
Kyllä se muakin vähän naurattaa että porukka tituleeraa itseään turhan herkästi muusikoksi. Miellän sen ammattinimikkeenä. Ei sekään minusta leipuria tee että toisinaan leivon pahoja sämpylöitä. Miees... |
Super-Jari 09.02.2007 22:39:42 | |
---|
Kyllä se muakin vähän naurattaa että porukka tituleeraa itseään turhan herkästi muusikoksi. Miellän sen ammattinimikkeenä. Ei sekään minusta leipuria tee että toisinaan leivon pahoja sämpylöitä. soittajien.net |
Räkkipeli 09.02.2007 22:40:44 (muokattu 10.02.2007 12:54:42) | |
---|
Kyllä se muakin vähän naurattaa että porukka tituleeraa itseään turhan herkästi muusikoksi. Miellän sen ammattinimikkeenä. Ei sekään minusta leipuria tee että toisinaan leivon pahoja sämpylöitä. Niiiiin....toisaalta eihän moiselle nimikkeelle ole periaatteessa tiettyjä ja tarkkoja kriteereitä...vai onko? Eikö jokainen voi olla omalla tavallaan muusikko? En tiedä....sanokaa te viisaat "muusikot"! =) Mod.huom. Pidetään keskustelu otsikon aiheessa. Tämä muusikkous-keskustelu on käyty useissa ketjuissa jo läpi, haeskelkaa haulla jos tekee mieli jatkaa vatvontaa. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
InYourFace90 22.04.2007 17:04:40 | |
---|
Niiiiin....toisaalta eihän moiselle nimikkeelle ole periaatteessa tiettyjä ja tarkkoja kriteereitä...vai onko? Eikö jokainen voi olla omalla tavallaan muusikko? En tiedä....sanokaa te viisaat "muusikot"! =) Mielestäni muusikkoja on kaikki jotka soittaa/laulaa jtn. Onhan niitä ammattimuusikkoja ja harrastelijamuusikkoja. Njoo nyt loppu offtopic... ;) Up The Irons! |
Räkkipeli 22.04.2007 18:52:51 | |
---|
Jep jep. Tuli taas kuunneltua vanhempaa bödömiä. Kyllä sen taas kuulee kuinka kovatasoinen levy on FTR. Ja silloin kun Alexi oli kovimmillaan soitannassa. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Juu, on se FTR levyjen ykkönen. Olen Stratocaster_90 |
Doomsayer 23.04.2007 19:39:47 | |
---|
Jep jep. Tuli taas kuunneltua vanhempaa bödömiä. Kyllä sen taas kuulee kuinka kovatasoinen levy on FTR. Ja silloin kun Alexi oli kovimmillaan soitannassa. FTR on kyllä kaikin puolin kova levy. Olen kyllä osittain samaa mieltä siitä, että Alexi oli FTR:n aikoihin kovimmassa soitannassa, mutta jotenki minua ihmetyttää... Luulis, että hänen soittotaidot kasvais/lisääntyis ajan kuluessa, varsinkaan kun ei mistään vanhasta jäbästä ole kyse. Levyillä en oo itte huomannu mitään selvää muutosta soittotaidoissa, ehkä livesoitanta on kärsinyt, mutta johtuisko sekin siitä, että nyt otetaan tietyllä tavalla "rennommin"? Paskakitaristit #11 |
+-0 23.04.2007 20:00:29 | |
---|
FTR on kyllä kaikin puolin kova levy. Olen kyllä osittain samaa mieltä siitä, että Alexi oli FTR:n aikoihin kovimmassa soitannassa, mutta jotenki minua ihmetyttää... Luulis, että hänen soittotaidot kasvais/lisääntyis ajan kuluessa, varsinkaan kun ei mistään vanhasta jäbästä ole kyse. Levyillä en oo itte huomannu mitään selvää muutosta soittotaidoissa, ehkä livesoitanta on kärsinyt, mutta johtuisko sekin siitä, että nyt otetaan tietyllä tavalla "rennommin"? Ihmetellyt ihan samaa, ja mitä uusimpaan levyyn tulee niin ei antanut paljoa, ainakaan itselleni. Jää jotenkin semmoinen kuva että väkisin yritetty tehdä jotain vähän erilaisempaa bodomia, ei sillä että levy olisi huono. Onhan tuo kiekko tullu kuunneltua monesti läpi mutta silti siitä puuttuu se jokin sytyttävä palo, niinkuin esim FTR:ssä tai HCDR:ssä. saaa.. |
Räkkipeli 23.04.2007 20:46:01 | |
---|
FTR on kyllä kaikin puolin kova levy. Olen kyllä osittain samaa mieltä siitä, että Alexi oli FTR:n aikoihin kovimmassa soitannassa, mutta jotenki minua ihmetyttää... Luulis, että hänen soittotaidot kasvais/lisääntyis ajan kuluessa, varsinkaan kun ei mistään vanhasta jäbästä ole kyse. Levyillä en oo itte huomannu mitään selvää muutosta soittotaidoissa, ehkä livesoitanta on kärsinyt, mutta johtuisko sekin siitä, että nyt otetaan tietyllä tavalla "rennommin"? Se nyt johtuu varmaankin ihan siitä että Alexilla on muutakin tekemistä nykyään ku harjotella vaan. Se on se ku kunnon rokkitähdeksi tulee ja viinaa hyvän seuran kanssa on tarjolla joka puolella. Kuka siinä haluu harjotella jotain tekniikkaa?! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |