Mulla tuo pelittää 1x12-kaapin kanssa mainiosti kerrostalossa. Jekyll&Hyde toimii pääasiallisena päristimenä. Kyllä tuo melko äänekäs läjä on mutta päivällä voi silti huoletta soitella. Tuo nuppi kyllä tykkää erilaisista säröpurkeista mutta voisin kuvitella että joittenkin line6 tietokoneitten kanssa nikottelee niinkuin epäilemättä moni muukin putkimasiina. |
Mäci 23.04.2007 16:38:58 | |
---|
Tuo nuppi kyllä tykkää erilaisista säröpurkeista mutta voisin kuvitella että joittenkin line6 tietokoneitten kanssa nikottelee niinkuin epäilemättä moni muukin putkimasiina. Joo,minäkin humalapäin menin Vamppi kakkosen hankkimaan...Kyllä Bad Monkey/Holy Grail yhdistelmä hakkaa soundeissa sen mennen-tullen.Olis muuten Vamppi myynnissä,mikäli joku haluaa...? :) Kaukana väijyy ystäviä. |
KaljaMaha 24.04.2007 20:34:42 | |
---|
Nappasin musakaupan hyllyltä Valve Juniorin ja hyvin pelittää. Oon nyt luukuttanu sitä täysillä ja saundi on murea. säröpedaalia alkaa kaipailla tähän kaveriksi. ja ehkä kaikuakin... ... |
Mäci 24.04.2007 20:39:45 | |
---|
säröpedaalia alkaa kaipailla tähän kaveriksi. ja ehkä kaikuakin... Toi mun Bad Monkey/Holy Grail-liitto toimii mainiosti Valven kans...Ei apinasta kai ihan mörkö-metalliin ole,mutta avataresi soundit irtoaa kyllä. Kaukana väijyy ystäviä. |
reppana 24.04.2007 20:41:49 | |
---|
Ajattelin itse hommata tuon. Meneekö helposti säröille.? Ajattelin laittaa sd-1 säristimeksi. Mites tuossa kun ei ole standby kytkintä niin pitääkö sen silti antaa lämmetä ja kuinka kauan.? Anteeksi tyhmät kysymykset mutta olisi eka putkivahvistin. Harjottelemalla oppii=) |
gator 24.04.2007 20:47:42 (muokattu 24.04.2007 20:48:44) | |
---|
Ajattelin itse hommata tuon. Meneekö helposti säröille.? Ajattelin laittaa sd-1 säristimeksi. Mites tuossa kun ei ole standby kytkintä niin pitääkö sen silti antaa lämmetä ja kuinka kauan.? Anteeksi tyhmät kysymykset mutta olisi eka putkivahvistin. Kannattaa laittaa volat nollille ja antaa lämmetä vaikkapa puolisen minuuttia ennenkuin soittaa alkaa. Ei tuosta heti käynnistämisen jälkeen ääntä kuulukkaan. Edit. Eipä mitään. |
KaljaMaha 24.04.2007 21:09:17 | |
---|
Fuzzi on tilauksessa. Tää Valve jr. menee kyl tosi makeesti tukkoon fuzzin kanssa. Äänityksissä aika kätevä vehje. Särölle tää menee ilman päristintä siinä puolenvälin tienoilla, mutta rokkisäröt saa ku laittaa nupikan kaakkoon. Pitäis kokeilla isommalla kaapilla jahka tässä ehtii. ... |
Ziggy Bubba 25.04.2007 01:07:39 (muokattu 25.04.2007 01:08:23) | |
---|
Särölle tää menee ilman päristintä siinä puolenvälin tienoilla, mutta rokkisäröt saa ku laittaa nupikan kaakkoon. Pitäis kokeilla isommalla kaapilla jahka tässä ehtii. Jep, tarkoitat varmaan humbuckereilla varustetulla kitaralla... Mu tossa kaverin kanssa nimittäin luukutettiin Valve Junnun läpi (vola puolivälissä) sen teleä ja stratoa, eikä rososta ollut tietoakaan - eri kiva clean kyllä :) Myspace.com/Crookmachine |
KaljaMaha 25.04.2007 08:35:06 | |
---|
Jep, tarkoitat varmaan humbuckereilla varustetulla kitaralla... Joo, Lessillä sahasin. Mut ei sovi tää lessin kaveriks mun mielestä. Ehkä joku puoliakustinen voisi olla omiaan... On mul toi tele nyt tuossa piuhan päässä. Käytän ART:n tube MP -putkikanavaa tuossa kepin ja valven välissä. Sen kun laittaa täpöille ja optolimitterin päälle niin menee telelläkin särölle :) Onko joku ehtinyt putkea vaihtamaan tähän junioriin? Onko oleellista vaikutusta saundiin? ... |
Jfox 27.04.2007 15:28:32 (muokattu 27.04.2007 15:29:24) | |
---|
Hommasin tällä viikolla tuon vahvistimen ja Marsun GuvNorin päristimeksi. Alkuun ihastutti mutta tänään soitellessa huomasin outoa helinää/resonointia fis-säveltä soitettaessa ja toimitin pelin takuuhuoltoon. Onko muila vastaavanlaisia kokemuksia? |
KaljaMaha 27.04.2007 17:55:22 | |
---|
Nyt tuli Fuzz, ja on aikamoista pörinää. Kyllä tällä kelpaa soitella... ... |
Varjo1 04.05.2007 18:46:51 | |
---|
Tuli tänään nuppi-malli kotiin, ja kokeilemalla alkuperäsillä putkilla oli aika ponnettoman tuntunen. No, vaihdoin JJ:n pääteputken ja Svetlanan etusen, ja heräs vahvistin eloon!!! Paras sijoitus pitkään aikaan tämä värkki on!! En ole hullu, mutta pidän lentävistä eläimistä. |
Johann Onn 04.05.2007 19:40:08 | |
---|
Ajattelin itse hommata tuon. Meneekö helposti säröille. ? http://www.youtube.com/watch?v=K8twAHspOw4 Ei ainakaan pienellä volumella, tosta päätellen. Mutt noin 5:40 kohdassa kaivetaan Boss DS-1:nen esiin. Siitä You Tube:n "Related" listasta löytyy lisää samanlaisia. Se "Crying tone" esimerkiks osoittaa, ett kun laittaa oikean pedaali väliin, niin alkaa löytyä parempaa soundia. |
NitroJeesus 05.05.2007 20:57:16 (muokattu 06.05.2007 12:32:33) | |
---|
Hommasin tällä viikolla tuon vahvistimen ja Marsun GuvNorin päristimeksi. Alkuun ihastutti mutta tänään soitellessa huomasin outoa helinää/resonointia fis-säveltä soitettaessa ja toimitin pelin takuuhuoltoon. Onko muila vastaavanlaisia kokemuksia? Jeps, tuli itsekkin juuri haettua moinen kotiin ja sama homma täälläkin, resonointia havaittavissa. Ilmeisesti tuosta etusessa olevasta kiina-putkesta kotoisen, pitää illemmalla testata jollain toisella putkella.. :) Edit. Jeps, nyt tuli heitettyä Groovy Tubesi sisään, ja resonointi hävisi. Samalla myös vaffe alkaa säröytymään mukavasti jo klo 12 -kohdalla.. ;) The rain falls hard on a humdrum town, this town has dragged you down. |
Jorte Kariko 21.05.2007 22:02:57 (muokattu 21.05.2007 22:13:00) | |
---|
In Sorte Diaboli |
Wolfie 21.05.2007 22:10:24 (muokattu 21.05.2007 22:12:30) | |
---|
Jatketaanpa... Niin, olen tässä nyt ajatellut tilata tällaista tuohon valve jr. Combon sisuksiin: http://soundstore.fi/product_info.php/cPath/66_98/products_id/1518 Joten, miten on? uskallanko lykätä tuon kiinni tuohon 4ohmin reikään? ihan himassa soittelen ja volume on max. n.10 kohdalla. Jaa-a. En osaa sanoa juuta tai jaata kestävyyden suhteen, mutta oletko modannut Spinal Tap -tyyliin Junnusi asteikon jatkumaan 11? Taidat tarkoittaa kumminkin klo 10? I'll get me coat... Edit: Hauska peli kyllä muuten on tuo Valve Junnu. Testailin kaupassa ja mielenkiintoisia helinöitä kuului sisältä. Myös kaiuttimesta tuleva soundi oli todella miellyttävä. Tarttui tosin vain mukaani tuo toinen putkari. Olin kyllä miettinyt Valve Junnun ostamista, mutta mutta... Sitä sattuu... Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita... |
Jorte Kariko 21.05.2007 22:16:15 | |
---|
Jaa-a. En osaa sanoa juuta tai jaata kestävyyden suhteen, mutta oletko modannut Spinal Tap -tyyliin Junnusi asteikon jatkumaan 11? Taidat tarkoittaa kumminkin klo 10? I'll get me coat... Edit: Hauska peli kyllä muuten on tuo Valve Junnu. Testailin kaupassa ja mielenkiintoisia helinöitä kuului sisältä. Myös kaiuttimesta tuleva soundi oli todella miellyttävä. Tarttui tosin vain mukaani tuo toinen putkari. Olin kyllä miettinyt Valve Junnun ostamista, mutta mutta... Sitä sattuu... Hear me Now! Mulla on Custom junnu käytössä, laittoivat tehtaalla asteikon 11;) niin kuin Spinal Tapin videossa... hyvä huomio. mutta joo... jos joku taas vois valaista tässäkin suhteessa. In Sorte Diaboli |
Twinkle 21.05.2007 22:45:21 | |
---|
Jatketaanpa... Niin, olen tässä nyt ajatellut tilata tällaista tuohon valve jr. Combon sisuksiin: http://soundstore.fi/product_info.php/cPath/66_98/products_id/1518 Joten, miten on? uskallanko lykätä tuon kiinni tuohon 4ohmin reikään? ihan himassa soittelen ja volume on max. n. klo: 10 kohdalla. Siellä on sisällä ulostulomuuntajalla useampia piuhoja, jolla luultavasti saadaan aikaan 8 ohmin lähtö. Jos kolvi pysyy kädessä ja on vähän seikkailumieltä, niin kone auki ja säätämään. |
kari10 21.05.2007 22:47:47 | |
---|
Hear me Now! Mulla on Custom junnu käytössä, laittoivat tehtaalla asteikon 11;) niin kuin Spinal Tapin videossa... hyvä huomio. mutta joo... jos joku taas vois valaista tässäkin suhteessa. Monsterin 2x8 La Meserassa näyttää olevan nuo vakioelementteinä. Ovatten kaiketi ihan kunnolliset. |
Jorte Kariko 21.05.2007 22:51:55 | |
---|
Siellä on sisällä ulostulomuuntajalla useampia piuhoja, jolla luultavasti saadaan aikaan 8 ohmin lähtö. Jos kolvi pysyy kädessä ja on vähän seikkailumieltä, niin kone auki ja säätämään. kyllä kolvi kädessä pysyy... mutta tiedä sitten uskallanko mennä ronkkimaan tuonne, kun oikein tämmöiset hommat ole ihan vahvimpia puoliani! kitaramikit ja piuhat kyllä kolvailen itse, mutta tuo vaikuttaisi vähän haastavammalta ja muutenkin... hämärämmältä puuhalta;) en silti pois sulje tuota vaihtoehtoa, jos vaan on selkeät sävelet ja ohjeet miten tuo tapahtuisi ja mitä kaikkea pitäisi tehdä. In Sorte Diaboli |