papitsu 21.04.2007 21:37:01 | |
---|
Ulkonäöstä päätellen Hynyne ei kyllä paljon partakoneiden päälle taida ymmärtää... Nikulallahan nyt on hyvinkin trimmatut ja "siistinä" pidetyt nuo naamakarvat, selvästikin on partakoneen käyttö opeteltu.. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
carnation 22.04.2007 12:49:21 | |
---|
Nikulallahan nyt on hyvinkin trimmatut ja "siistinä" pidetyt nuo naamakarvat, selvästikin on partakoneen käyttö opeteltu.. Eli hän on metroseksuaali. |
Räkkipeli 22.04.2007 15:07:25 | |
---|
Perkale ku jäi välistä! Tuleekohan uusintana joskus? Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
carnation 22.04.2007 15:20:03 | |
---|
Perkale ku jäi välistä! Tuleekohan uusintana joskus? Huomenna maanantaina Subilta klo 01.10. |
Leikari 22.04.2007 15:34:48 | |
---|
Eli hän on metroseksuaali. :-D - - - kohta pari vuotta sitten olen nähnyt ensimmäiset trendivinkit, että metroseksuaalien jälkeen tulee äijäkulttuuri ... että sitä nyt sitten seuraavat pari-kolme vuotta joka tuutista - tosin: eikös sen eurooppalaisittain pitäisi olla lad-kulttuuria, joka ei ole sama kuin suomalainen äijäily? |
AP 23.04.2007 10:06:18 (muokattu 23.04.2007 10:09:12) | |
---|
Se sikafarmarihan oli ihan päällikkö. Tekis itekkin mieli koittaa auran kanssa pystypunnerrusta. Jep. Se sikafarmari oli yrittämättään enempi äijä kuin nää kaksi päähenkilöä ikänä. Perusteet: sikafarmari ei äijäile vaan hoitaa hommansa, vaikka hiukan rujonkin, enempiä ihmettelemättä. Etenkin hynysellä on vielä matkaa tähän. Jos olis muuten oikea dokumentti ollut kyseessä niin olisin kyllä ärsyyntynyt siitä "onpa krapula"-jankutuksesta kunnolla. Nuija mikä nuija että lähtee baariin jos tietää että aamulla on asfaltinlevitystä edessä. Tämmösessä puolifiktiivisessä hommassa koko asialla ei hela väliä, paitsi en ymmärrä mitä viihdearvoa sen toistelulla on että "nyt on paha olo". Sitä paitsi se kauhea kiroilu rupesi ottamaan aivoon ennen mainostaukoa jo. Nikulahan on älykäs ja halutessaan fiksu mies, mutta sehän tiedettiin jo aiemminkin. Ihan noin ammattiesittelyohjelmana oli kyllä kiintoisa, sitä sepäntyötä ja sen tarinointia omasta alastaan olisi kuunnellu enempikin. Ehkä rinnalle voitaisiin tuoda joku dokumenttisarja vaikka sairaanhoitajista, niin nähtäisiin porukkaa jotka tekee oikeasti raskasta ja kuluttavaa hommaa varsin kehnoa korvausta vastaan. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Lennu 23.04.2007 10:22:43 | |
---|
Jos olis muuten oikea dokumentti ollut kyseessä niin olisin kyllä ärsyyntynyt siitä "onpa krapula"-jankutuksesta kunnolla. Nuija mikä nuija että lähtee baariin jos tietää että aamulla on asfaltinlevitystä edessä. Tätä mekin eukon kanssa taivasteltiin (minä kaljapullo kädessä;) Ei ollut yhtään hauskaa, että sattui olemaan kankkunen, vaan ainoastaan ärsyttävää. Hoitais nyt homman kunnolla, kun kerran lähti mukaan. Joku päivä ei sitten pääse ollenkaan paikalle; pitäskö sitten olla että "hehheh, onpas se hynyne aika vekkuli". "tää skene ei oo oikeen mun juttu" |
Tellervo 23.04.2007 12:20:20 | |
---|
Ihan noin ammattiesittelyohjelmana oli kyllä kiintoisa, sitä sepäntyötä ja sen tarinointia omasta alastaan olisi kuunnellu enempikin. Joo, ainoa huono puoli minusta olikin tuo liika nopeatempoisuus. Ammatti per jakso olis ihan riittävä, tai korkeintaan kaksi. Ehkä rinnalle voitaisiin tuoda joku dokumenttisarja vaikka sairaanhoitajista, niin nähtäisiin porukkaa jotka tekee oikeasti raskasta ja kuluttavaa hommaa varsin kehnoa korvausta vastaan. Menisivät "äijät" naisten hommiin niin tulis kyllä varmasti äkkiä itku puseroon! Tellus + Santtu Karhu & Talvisovat Ravintolalaiva Wäiskissä 3.5. Kom dit! |
Tellervo 23.04.2007 12:21:17 | |
---|
Tätä mekin eukon kanssa taivasteltiin (minä kaljapullo kädessä;) Ei ollut yhtään hauskaa, että sattui olemaan kankkunen, vaan ainoastaan ärsyttävää. Hoitais nyt homman kunnolla, kun kerran lähti mukaan. Joku päivä ei sitten pääse ollenkaan paikalle; pitäskö sitten olla että "hehheh, onpas se hynyne aika vekkuli". P.S. Mistä tuon edes tietää oliko sillä oikeasti kankkunen. Saattoihan se olla myös tahallista "minä olen tällainen juntti rokkiurpo" -kuvan luomista. Tämä on teeveeraamaa, kattokaas. Tellus + Santtu Karhu & Talvisovat Ravintolalaiva Wäiskissä 3.5. Kom dit! |
Krice 23.04.2007 13:38:49 | |
---|
P.S. Mistä tuon edes tietää oliko sillä oikeasti kankkunen. Saattoihan se olla myös tahallista "minä olen tällainen juntti rokkiurpo" -kuvan luomista. Tämä on teeveeraamaa, kattokaas. Hynynenhän vetää roolia koko ajan. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
Krice 23.04.2007 13:40:01 | |
---|
Menisivät "äijät" naisten hommiin niin tulis kyllä varmasti äkkiä itku puseroon! Minä olen ollut kirjastotätinä, tosin se oli vain työharjoittelua. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
Shemhamforash 23.04.2007 14:20:25 | |
---|
Minusta ei ole kovin äijää juoda työaikana Koskenkorvaa krapulaan... Mutta muuten aika viihdyttävä ohjelma. Oli yllätys huomata, että Nikula on vahvempi kuin Hynynen. Sikafarmari oli kyllä mielenkiintoisempi persoona kuin nuo kaksi yhteensä. Pojat menivät kerrankin hiljaisiksi teurastusta seuratessaan; Hynynenkin näytti pienessä päässään miettivän, notta "en syö enää ikinä lihaa". "Huomenna on asfalttihommia. Mennään ryyppäämään!" Fiksua. Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist
Bella Italia #16 |
Musta Arkipyhä 23.04.2007 14:46:45 | |
---|
Minusta ei ole kovin äijää juoda työaikana Koskenkorvaa krapulaan... Eikös se ollut Leijonaa? "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |
P.S. Mistä tuon edes tietää oliko sillä oikeasti kankkunen. Saattoihan se olla myös tahallista "minä olen tällainen juntti rokkiurpo" -kuvan luomista. Tämä on teeveeraamaa, kattokaas. Tätä tässä vähä epäiltiin, niin. Humalassa on ihan kiva joskus itte olla, mutta ainakaan selvinpäin siitä ei nyt ihan kauheasti jaksa repiä huumoria että joku muu on/on ollut humalassa. Itseisarvoisesti se ei ole hauskaa, niin kuin Hynynen ilmeisesti luulee. Vaan rooliahan se taitaa vetää -- muistellaan vaan näitä muita miehen lentäviä lauseita. Jos asenne ja ajatusmaailma olisi oikeasti se mikä on, kaveri olisi varmaan aika yksinäinen. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
bastardo 23.04.2007 15:14:45 | |
---|
Ihan hauskaa seurattavaa oli kyllä, mutta jossain vaiheessa kävi mielessä, että tekivätkö ne nyt saatana vain yhden jakson, jossa on kaikki Suomen ammatit. Silloin tällöin tätä voisi vilkuilla, ja pohjien ottamisen taustalle vaikuttaisi sopivan aika hyvin. "Leukaluut kaakkoon!" |
DaKiller 23.04.2007 15:44:43 | |
---|
No hä, krapula ON hauska asia. Varsinkin, kun se tapahtuu toiselle ihmiselle. Ja pieni kirosana sinne tänne piristi sopivasti tunnelmaa. |
Fuu 24.04.2007 00:54:24 | |
---|
Mutta muuten aika viihdyttävä ohjelma. Oli yllätys huomata, että Nikula on vahvempi kuin Hynynen. Tuolta trailereista kun kattelin niin huomasin että kun se sikafarmari tuli korjaamaan sitä Hynysen käden asentoa nii sehän neuvo sen ihan päin persettä. Hyvä se on yhdellä kädellä yrittää saada ~60kg ilmaan. Perkele! Päivää. |
DaKiller 24.04.2007 06:43:50 | |
---|
Tuolta trailereista kun kattelin niin huomasin että kun se sikafarmari tuli korjaamaan sitä Hynysen käden asentoa nii sehän neuvo sen ihan päin persettä. Hyvä se on yhdellä kädellä yrittää saada ~60kg ilmaan. Perkele! Ja hynynenhän koitti pumpata pelkästään käsillä, muistaakseni. Eipä farmari opastanut polvijoustoa ;) |
Baron Samedi 25.04.2007 12:17:42 (muokattu 27.04.2007 12:48:12) | |
---|
Yllättäen parempi kuin odotin. Etukäteisjutuista saaduista mielikuvista johtuen odotukset eivät olleet korkealla. Ihan ok viihdettä. |
RocknRoll 27.04.2007 21:08:37 (muokattu 27.04.2007 22:37:21) | |
---|
Eihän tota Nikulaa voi selvinpäin kuunnella/katsoa. Ärsyttävä tyyppi, joka puhuu liian leveästi ja fiinisti artikuloiden. Tyyppi luokitellaan vissiin äijäksi, koska on karvaa naamassa ja heviä soittimessa. Aika neiti mun mielestä kylläkin. Hynynen sentään on suurinpiirtein äijä, mutta voisi muutakin kuin pelkkää vittua päästää suustaan. Ohjelma saa kaksi ja puoli tähteä viidestä. |