Aihe: Riffiskaba 63 äänestys
1 2 3
Minä!
22.04.2007 15:17:29
2p - ilopertti
2p - Nimby2
2p - Appelsiini
jukepoksi
22.04.2007 16:09:33

Tällä kertaa kommentit vain pisteille päässeistä, moni muukin olisi pisteitä ansainnut tosin.

2p Kuha - maukasta kitarointia komealla tatsilla & soundilla.
2p LamaAjanElvis - herkän kaunista soinnuttelua myöskin mainiolla soundilla und tatsilla.

1p Nimby2 - mainiota twistausta, pisti jalan polkemaan tahtia.
1p arkkikansleri - taattua arkkari-laatua jälleen, tämäkin pisti jalan liikkeelle.
I've kept the movie rolling but the story's getting old now.
Thet
22.04.2007 17:53:11
Oli niin monta hyvää riffiä, että oli vaikea valita parhaat. Tänään lähtee kolmelle parhaalle 2 pojoa per riffi.

2p. Veri_heavy: Mielestä skaban paras tunnariaiheinen riffi, joka sopisi juuri johonkin aamutuimaan tulevaan ankka-piirettyyn. Loistava veto, hieman saundit olis voinu olla paremmat, mutta silti skaban paras.

2p. Appelsiini: Loistavilla saundeilla varusteltu pätkä. Tästä kuuluu hyvin taustalta toi kulunut sointukulku, mutta se ei vaikuta meininkiin yhtään. Jos jotain huonoa niin se itse riffi on hieman kadoksissa. Iloinen ralli.

2p. cbs: Iloinen veto myös ja tässä on aika hyvin pysynyt se riffi halussa.Tykkään todella paljon.

Nimby2:lle iso käsi hienosta kisasta.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Kuha
22.04.2007 18:23:58

2p, LamaAjanElvis - hienoa aikamatkaosastoa tämä.
2p, rattledad - vielä kun musta puku päällä olisit soittanut...
1p, sormihäiriö - häiriöllä on aina jotain mukavia koukkuja mukana.
1p, arkkikansleri - kaislahameet heiluu!
Fenkku ja reissumies, siinä varmaan on sellanen pari...
Appelsiini
22.04.2007 18:58:37
Nyt palo hihat ja sanoja ei säästelty. Aihe oli mielestäni paska, koska se oli liian rajoittava. Riffejä pitäisi saada tehdä ilman "sointurajoituksia". Tässä sitten kommentteja (ilman hienostelua) riffeistä:

veri_heavy - Hyvää perusriffittelyä. Huilusoinnut oli hieno kikka siellä välissä.

LamaAjanElvis - Hieno soundi ja kaunista soittoa, mutta ei mitään yllättävää tai erottuvaa.

ilopertti - Lopun melodia oli kiva. Riffin olisi pitänyt repäistä paremmin mukaan.

Nimby2 - Sitä riden volumee voisi hieman pistää pienemmälle. Riffi oli ihan hyvä, mutta ei pisteen arvoinen.

Torniojaws - Riffi lähtee kuin itse saatana olisi tullut maan päälle, mutta sitten tulee joku vitun rokkiveto väliin ja tunnelma on pilalla. Soundit on hyvät niin kuin aina ennenkin, mutta basarissa tällä kertaa ärsyttävän laiska soundi (tiedän että pystyt parempaan).

Purple_masiin - Joo.... olihan tää. LamaAjanElvis veti paremmin. :P Vähän "ideaa" pitäisi saada riffiin, ettei jäisi ihan jamitteluksi.

sormihäiriö - Muuten hyvä, mutta jotenkin hieman sekava riffi näinkin simppelistä aiheesta.

EVH - Jos tätä riffiä ei ole tehty amerikkalaisessa autotallissa niin missä vitussa sit? Loistava veto tähän skabaan!!!

rattledad - Hieno kitara, mutta riffi ei niinkään hieno.

arkkikansleri - Perus hyvä arkkari meininki. Aluksi meinasin kirjoittaa, että tämä oli liian jamittelua, mutta muutaman kuuntelukerran jälkeen huomasin tämän riffin olevan aika hyvä.

Kuha - Kaikki ihan kunnossa, mutta meinasin nukahtaa tämän soidessa.

Thet - Olisi hauskaa kuulla sitä kitaraakin. Haitsua ja rideä pienemälle kiitos.

lakeoftears - AARGH! Sääntö numero 1: Viritä kitarasi ennen äänitystä. MUTTA jos tämä oli tarkoituksella tämän kuuloinen niin sitten se oli vain liian outoa minun makuuni.

oSKu - Linkki ei toiminut.

cbs - JUMALAUTA miten tyly soundi basarissa. Riffikin oli hyvä! :D

yuzo - Yksi cleankitaraveto lisää... Ei oikeastaan mitään huonoa, mutta ei mitään hyvääkään.

Timesby - Tavallaan kaikki ihan kunnossa, mutta kun tämä soi pari kertaa läpi, niin alkoi kyllä ärsyttämään ihan kipeesti, mutta sehän sopii tähän aiheeseen aika hyvin silloin.

Minä! - Tämä riffi sai minut nauramaan... en tiedä miksi. Tunnelma on aivan toisesta maailmasta. Hieno veto. Odotan innolla mitä keksit taas seuraavaan skabaan.

Banjox - JES!!!! Tämä riffi lähti heti menemään täysillä!! Stoppailut välissä oli todella erikoisia, ehkä liiankin erikoisia. Hyvä veto kuitenkin.

---------------------------------------------------------------------------

Pisteitä oli aivan liian vähän jaettavaksi, mutta tällä kertaa pisteet menevät seuraaville riffittelijöille:

1p EVH
1p cbs
1p veri_heavy
1p arkkikansleri
1p Minä!
1p Banjox

Kiitos kaikille kommentoijille ja kiitos kaikista pisteistä. Kiitos myös skabanvetäjälle vaikka aiheesta en pitänytkään.
"These go to eleven" -Nigel Tufnel from movie Spinal Tap
Torniojaws
22.04.2007 20:15:30 (muokattu 22.04.2007 20:16:06)

Torniojaws - Riffi lähtee kuin itse saatana olisi tullut maan päälle, mutta sitten tulee joku vitun rokkiveto väliin ja tunnelma on pilalla. Soundit on hyvät niin kuin aina ennenkin, mutta basarissa tällä kertaa ärsyttävän laiska soundi (tiedän että pystyt parempaan).

Sääntöjen puitteissa ei kovin ilkeää meininkiä saanut kun piti se akuankka heittää jonnekin väliin. Kokeilin kaikkia kikkailuita miksauksessa, mutta en itse kyllä pidä tuosta. Aina pitää kokeilla uusia juttuja kuitenkin :)
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Kuha
22.04.2007 21:24:48

Kuha - Kaikki ihan kunnossa, mutta meinasin nukahtaa tämän soidessa.

No sittenhän mun Sleepwalk II on onnistunut :)
Fenkku ja reissumies, siinä varmaan on sellanen pari...
Jerry_Jones
22.04.2007 22:22:08

Riffiskaba 63:n on voittanut LamaAjanElvis. Vilpittömät onnittelut ansaitusta voitosta!

Tulokset:
LamaAjanElvis 15 p.
Kuha 13 p.
arkkikansleri 13 p.
cbs 10 p.
ilopertti 9 p.
sormihäiriö 9 p.
EVH 9 p.
Appelsiini 8 p.
veri_heavy 7 p.
Nimby2 7 p.
rattledad 5 p.
Timesby 5 p.
Torniojaws 4 p.
Purple_masiin 3 p.
oSKu 3 p.
Banjox 3 p.
lakeoftears 1 p.
yuzo 1 p.
Minä! 1 p.
Thet

Kaikki kisaan osallistujat äänestivät mistä kiitos. Jouduin hylkäämään Destructionin antamat pisteet, koska niitä oli vajaa määrä. Sori tästä erityisesti sulle Thet. Valitettavasti huomasin tuon turhan myöhään eikä pikaviestini tänä iltana enää tavoittanut Destructionia.
Blues fills in the holes of soul
Jerry_Jones
22.04.2007 22:27:28

- Erikoiskiitos Nimby2:lle yhdestä hienoimmista riffikisoista kautta aikain.
- Nimby2:lle iso käsi hienosta kisasta.
- Aihe oli mielestäni paska, koska se oli liian rajoittava. Riffejä pitäisi saada tehdä ilman "sointurajoituksia".

Hyvä kisa ja olen palautteesta tyytyväinen. Tuli kehuja ja pyyhkeitä niin kuin kuuluukin.

LamaAjanElvis varmaankin järjestää seuraavan skaban.
LamaAjanElvis
22.04.2007 22:55:36
Helkkari! Eka skaba jonka voitin! Minäpäs sitten vetäisen seuraavan kisan.
Häröilyä. Kevyet MULLET-The Darkest Night Sormet lähtee soundista.
Urmas Potkuri
22.04.2007 23:14:18

Helkkari! Eka skaba jonka voitin! Minäpäs sitten vetäisen seuraavan kisan.

Onneksi olkoo ansaitusta voitosta!

Ja sitten lainaan willien kirjoitusta, jossa mies puhuu asiaa. Ja niinhän se willie yleensä puhuu. Asiaa.:)
Olisi mukava antaa pisteitä useammallekkin osallistujalle. Vaikkapa näin :

1-15 osallistujaa - 6 pistettä
16-20 osallistujaa - 8 pistettä
21 -> osallistujaa - 10 pistettä
Enintään 3 pistettä / osallistuja, kuten ennenkin.

Olisiko seuraavan Riffiskaban vetäjällä rohkeutta muuttaa sääntöjä ja pistejakoa edes kokeilumielessä, tuskimpa siitä kukaan mieltään pahoittaisi.. enemmänkin päinvastoin :)
Jos on hyvä rumpali, basisti ja komppikitara, niin sitä on vaikea kunnianhimoisenkaan soolokitaristin pilata. ;)
LamaAjanElvis
22.04.2007 23:18:59
Noh äänestellään sitten viikon päästä uudella tavalla. Mikäs siinä kun on mitä jaella.
Häröilyä. Kevyet MULLET-The Darkest Night Sormet lähtee soundista.
Jerry_Jones
23.04.2007 12:10:47

No problemos. :) Eipä toi niin paljoa miestä syö.

Asiallinen tapa suhtautua! Sait siitä multa plussan.
Thet
23.04.2007 12:11:39 (muokattu 23.04.2007 12:11:49)
Asiallinen tapa suhtautua! Sait siitä multa plussan.

Kiitos kiitos.

Ja onnea voittajalle!
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)