Sertzo S 22.04.2007 22:31:00 | |
---|
Olipa hieno finaali, kaikki kohdallaan. Maailmassa on sentään vielä olemassa oikeudenmukaisuuttakin kun Mariko voitti. Viimeisen päälle tasainen kamppailu ennalta-arvaamieni finaalitanssijoiden kesken ja kyllähän se niin on, että eri taiteenlajeista nimenomaan musiikki ja muusikot olivat illan voittajia. Vaikea sanoa missä määrin finaalikappaleiden musiikkivalinnat vaikuttivat lopputulokseen, mutta kyllä tulos oli myös kunnianosoitus kotimaiselle musiikille kun Myrskyluodon Maija ylitti koskettavuudessaan Rotan La Stradan, chacha Paso Doblen ja Quickstep Valssin. Miten 'Myrskyluodon Maija'- biisissä. ne 2/4-tahdit siinä välissä "stepattiin", kun en katsonut? |
baron 22.04.2007 22:35:56 | |
---|
Miten 'Myrskyluodon Maija'- biisissä. ne 2/4-tahdit siinä välissä "stepattiin", kun en katsonut? No onhan sen B-osassa vaihtelua 5/4 ja 3/4 tahtilajien välillä Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
Riksteri 22.04.2007 22:39:21 | |
---|
Miten 'Myrskyluodon Maija'- biisissä. ne 2/4-tahdit siinä välissä "stepattiin", kun en katsonut? Täytyy sanoa etten eläytymisestäni johtuen kyennyt seuraamaan tuota tanssiesitystä niin analyyttisesti että muistaisin juuri tuossa kohdassa tehdyt kuviot. Ehkä siinä oli jokin nosto, en muista. |
Tankero 22.04.2007 23:01:11 | |
---|
Olipa hieno finaali, kaikki kohdallaan. Maailmassa on sentään vielä olemassa oikeudenmukaisuuttakin kun Mariko voitti. Viimeisen päälle tasainen kamppailu ennalta-arvaamieni finaalitanssijoiden kesken ja kyllähän se niin on, että eri taiteenlajeista nimenomaan musiikki ja muusikot olivat illan voittajia. Vaikea sanoa missä määrin finaalikappaleiden musiikkivalinnat vaikuttivat lopputulokseen, mutta kyllä tulos oli myös kunnianosoitus kotimaiselle musiikille kun Myrskyluodon Maija ylitti koskettavuudessaan Rotan La Stradan, chacha Paso Doblen ja Quickstep Valssin. Taas kerran on niin mukava olla eri mieltä kanssasi. Niin voittajasta kuin biisien koskettavuudestakin. Varmasti, vissiin. |
Tankero 22.04.2007 23:02:22 | |
---|
Siellähän tais Linda Lampenius olla vierailevana viulistina. Olin havaitsevinani. Varmasti, vissiin. |
Tankero 22.04.2007 23:04:20 | |
---|
Sinä olet kaikessa niin paljon pidemällä kuin minä, vaikka nuorempi oletkin. Eläkä kenkkuile. Mulla on levykauppa lähempänä. Varmasti, vissiin. |
Siellähän tais Linda Lampenius olla vierailevana viulistina. Olin havaitsevinani. Hoho! Tipuin. Kanapastat lens näppikselle. |
poppamies 22.04.2007 23:16:23 | |
---|
Olipa hieno finaali, kaikki kohdallaan. Maailmassa on sentään vielä olemassa oikeudenmukaisuuttakin kun Mariko voitti.... Vaikka mulle oli ihan sama kuka voitti niin toiseks tullut pari oli parempi tanssimaan... jos se lasketaan. G strings are for strippers! |
Tankero 22.04.2007 23:19:04 | |
---|
Vaikka mulle oli ihan sama kuka voitti niin toiseks tullut pari oli parempi tanssimaan... jos se lasketaan. Sitäpä se minäkin. Varmasti, vissiin. |
R.Syke 23.04.2007 05:39:12 (muokattu 23.04.2007 05:39:38) | |
---|
V*ttu. Taas unohtu koko juttu, kun joudun kuuntelemaan ja arvioimaan yhtä livesoittoia tos lähellä. Soittivat poskelleen kuten tavallista. Eli oispa pitäny mennä telkun ääreen sittenkin ;( No hätä: Yhen tutun miehen serkku on tallentanut kaikki jaksot. No, mä katon ne kaikki tossa kesälomalla ihan rauhassa. Palataan. Aamun lehellä oli, että Noriko voitti. Ilmeisesti meni oikeeseen osoitteeseen |
Jerry_Jones 23.04.2007 08:38:37 | |
---|
Aamun lehellä oli, että Noriko voitti. Ilmeisesti meni oikeeseen osoitteeseen Aika offtopic tämäkin, sori, mutta Aamulehden etusivulla oli tänä aamuna, että tönkkö pötkö voitti ... Blues fills in the holes of soul |
EP 23.04.2007 10:25:49 (muokattu 23.04.2007 10:26:52) | |
---|
Aika offtopic tämäkin, sori, mutta Aamulehden etusivulla oli tänä aamuna, että tönkkö pötkö voitti ... Sari on kaunis nainen! :) ..se toinen ei ole miunmakkuun. :/ |
Musiikkia korville 23.04.2007 11:10:53 | |
---|
Minä kattelin/kuulin sen verran, että ne kysy siltä sälliltä mitä tuo Sari on sulle antanu? Sanoin ohimennen, että: "P..lua tietenkin!" Siitäkös vaimo närkästyi.. 8)) Eikös tämä Mikko vastannut jotain: "Sari on antanut minulle hyvin paljon..." Voitto meni mun mielestä eilisen perusteella väärään osoiteeseen. Pistelasku oli syvältä, kun eilisessä finaalissa ei tuomarien pisteillä ollut mitään merkitystä. Huomasin vasta lopputeksteistä, että bändissä oli Ako Kiiski. Huippu mukava kaveri (ja pätevä), joka opetti meidän bändiä nuorina kloppeina Lahden musiikkikoulussa. Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään. |
isojussi 24.04.2007 21:06:14 | |
---|
Tuli kanssa tänään hankittua ko. cd. On se hienoa kuultavaa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Tankero 24.04.2007 21:11:28 | |
---|
Tuli kanssa tänään hankittua ko. cd. On se hienoa kuultavaa. No nyt kun otit asian puheeksi, niin juuripa se soi autossa,kun tulin jumpalta. Fiilistelyksi menee. Mahtavaa. Varmasti, vissiin. |
isojussi 24.04.2007 22:49:40 | |
---|
No nyt kun otit asian puheeksi, niin juuripa se soi autossa,kun tulin jumpalta. Fiilistelyksi menee. Mahtavaa. Paikallinen levykauppias ei edes tiennyt, että sillä on toi levy hyllyssä - vaikka Siikanderin Sari on sen tyttären kummitäti - HOHO! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Tankero 25.04.2007 12:52:23 | |
---|
Paikallinen levykauppias ei edes tiennyt, että sillä on toi levy hyllyssä - vaikka Siikanderin Sari on sen tyttären kummitäti - HOHO! Levyllä laulavista kolmesta naisesta se eräs, jota olemme aiemminkin ihastelleet, erottuu kyllä edukseen. Ne kaksihan on sitten suosittuja. Varmasti, vissiin. |
isojussi 25.04.2007 14:06:36 | |
---|
Levyllä laulavista kolmesta naisesta se eräs, jota olemme aiemminkin ihastelleet, erottuu kyllä edukseen. Ne kaksihan on sitten suosittuja. Toki - vaikka ei mulla oo Paulasta mitää pahaa sanottavaa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
steelysam 26.04.2007 15:28:55 | |
---|
Siellähän tais Linda Lampenius olla vierailevana viulistina. Olin havaitsevinani. ??? Oli vai? Siistiä....vittu kun ei koskaan huomaa mitään... Möllisty |
uruttaja 26.04.2007 15:56:55 | |
---|
??? Oli vai? Siistiä....vittu kun ei koskaan huomaa mitään... Auttasko optikko? |