Enemmän vahvistimeen rahaan kuin kitaraan :) Tai ei nyt ihan, mutta joku ehdotti tuolle tonnin budjetille pilipali Micro Cubeä ?!? Olen Stratocaster_90 |
GNR Slash 22.04.2007 14:11:05 | |
---|
Enemmän vahvistimeen rahaan kuin kitaraan :) Tai ei nyt ihan, mutta joku ehdotti tuolle tonnin budjetille pilipali Micro Cubeä ?!? Nii tuol iha alus... mut aion ostaa ton vox valvetronix 15 wattisen ja sit yamaha LP:n mut eka testaan... jos en tykkää nii meen koittaa tota GR Lespaa. tai siis tota gr lp:t oon jo koittanu mut ilman vahvistinta.. Guns N' Roses oli paras sillon kun kokoonpano oli: Slash, Izzy Stradlin, Axl Rose, Duff McKagan ja Steve Alder. |
Wespa 22.04.2007 14:16:30 | |
---|
Tai ei nyt ihan, mutta joku ehdotti tuolle tonnin budjetille pilipali Micro Cubeä ?!? Kerrotko mullekin, millä tavalla Micro Cube on kotikäytössä "pilipali", minä kun en ole vielä huomannut? "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Tietysti Pauligin 22.04.2007 14:37:44 (muokattu 22.04.2007 14:43:48) | |
---|
Enemmän vahvistimeen rahaan kuin kitaraan :) Tai ei nyt ihan, mutta joku ehdotti tuolle tonnin budjetille pilipali Micro Cubeä ?!? Ei se hyvä vahvari soittoa pelasta jos kitara on arsesta. Sieltä se soitto kuitenkin lähtee. Ei ole lainkaan typerää ostaa laatukitara kerralla ja Micro Cube kaveriksi. Jos kotona soittelee niin paljon enempää ei tarvitsekaan ennen bänditouhuja. Kotivahvarille on kuitenkin aina tarvetta myöhemminkin. Aika hyvin tuo Cube tuntuu kelpaavan kotisoitteluihin kamarunkkareillekin. Varsinkin kun aloittaja hakee nyt jo toista kitaraansa niin siihen kannattaisi kunnolla panostaa. Ensimmäiseksi kitaraksi kelpaisi toki paljon halvempikin. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
waltari 22.04.2007 22:26:46 | |
---|
Rectifier-mallinnus puuttuu Cuben 15/20-malleista. Voxissa löytyy 15-wattisesta alkaen. Voxin 15-wattisesta tekee kiinnostavan myös se, että tuota Valvetronix-sarjaa löytyy aina satawattiseen eli jos soundit kelpaa niin on helppoa päivittää isompaan tai ostaa toinen vehje treenikämpälle. There is nothing more pathetic than an aging hipster. |
Metalzone 23.04.2007 12:30:28 | |
---|
Suosittelen myös kokeilemaan LTD:n varsin laadukkaita lespoja. Niissä useimmin EMG aktiivit joten pitäisi hevit ja rokit taittua. Ainakin ite oon pitäny paljon niistä, varsinki flamed maplesta punasella finishillä... |
GNR Slash 23.04.2007 14:41:27 | |
---|
Suosittelen myös kokeilemaan LTD:n varsin laadukkaita lespoja. Niissä useimmin EMG aktiivit joten pitäisi hevit ja rokit taittua. Ainakin ite oon pitäny paljon niistä, varsinki flamed maplesta punasella finishillä... Joo kokeilin tota EC-400 nii se oli mun mielestä tosi kevyt (liian kevyt)... olikohan se virhe. Guns N' Roses oli paras sillon kun kokoonpano oli: Slash, Izzy Stradlin, Axl Rose, Duff McKagan ja Steve Alder. |
duc 23.04.2007 14:43:47 | |
---|
Joo kokeilin tota EC-400 nii se oli mun mielestä tosi kevyt (liian kevyt)... olikohan se virhe. Onhan nuo LTD:t selvästi ohuempia kuin alkuperäiset Les Paulit ja suoremmat kopiot. |
GNR Slash 25.04.2007 16:05:10 | |
---|
Nyt tuli tämmönen ongelma että säröt ja efektit pitäis kuulua hiljaisella volumella...Olin tossa toissapäivänä soittanu kitaraa nii äiti oli tullu kotiin ja mun soitto oli kuulunut parkkipaikalle asti (eli about 10 metrii meiän talosta) Nii ja kyl mä vähän pystyn laittaa mun vahvistinta hiljemmälle, mut kun laittaa viel vähän hiljemmälle nii särö ei enää toimi kunnolla... Eli kysymys olis tällänen jos ostan ton vox valvetronix 15 wattisen nii saaks sitä laitetuu hiljemmälle ja säröt ja efektit toimii kunnolla? Vai pitääks mun ostaa toi 30 wattinen mis pystyy ottaa wattei pois käytöst (tai jotain sinne päin)? Guns N' Roses oli paras sillon kun kokoonpano oli: Slash, Izzy Stradlin, Axl Rose, Duff McKagan ja Steve Alder. |
InYourFace90 25.04.2007 19:07:57 | |
---|
Nyt tuli tämmönen ongelma että säröt ja efektit pitäis kuulua hiljaisella volumella...Olin tossa toissapäivänä soittanu kitaraa nii äiti oli tullu kotiin ja mun soitto oli kuulunut parkkipaikalle asti (eli about 10 metrii meiän talosta) Nii ja kyl mä vähän pystyn laittaa mun vahvistinta hiljemmälle, mut kun laittaa viel vähän hiljemmälle nii särö ei enää toimi kunnolla... Eli kysymys olis tällänen jos ostan ton vox valvetronix 15 wattisen nii saaks sitä laitetuu hiljemmälle ja säröt ja efektit toimii kunnolla? Vai pitääks mun ostaa toi 30 wattinen mis pystyy ottaa wattei pois käytöst (tai jotain sinne päin)? --> Säröpedaali ;) Up The Irons! |
petrin1 25.04.2007 20:27:21 | |
---|
ostat jonkun japsi tokain käytettynä jossa esim dunkkanit jo valmiiksi kiinni.irtonee noin 600€ ja sitten metsästät jostain tech21 trademark10(omasta maksoin käytettynä 165€ rahtikuluineen ja on loistokunnossa.. noilla lähtee kyllä mielestäni jos jonkin laista soundia ja parempaa vahvaria kotikäyttöön ja äänityksiin saa hakea.. |
saastara 25.04.2007 21:00:01 | |
---|
Eli kysymys olis tällänen jos ostan ton vox valvetronix 15 wattisen nii saaks sitä laitetuu hiljemmälle ja säröt ja efektit toimii kunnolla? Vai pitääks mun ostaa toi 30 wattinen mis pystyy ottaa wattei pois käytöst (tai jotain sinne päin)? Eipä siitä nyt liikoja hyötyä ole, kun molemmat trankkuvahvareita ovat. :) Hieman psykosomaattinen efekti tuo volume kyllä on. Luulisi sitä Valvetronixin toimivan oikein hyvin pienilläkin volumeilla, ja toimiikin.. Lisää middleä. |
Mandarax 25.04.2007 22:13:14 | |
---|
Nyt tuli tämmönen ongelma että säröt ja efektit pitäis kuulua hiljaisella volumella...Olin tossa toissapäivänä soittanu kitaraa nii äiti oli tullu kotiin ja mun soitto oli kuulunut parkkipaikalle asti (eli about 10 metrii meiän talosta) Nii ja kyl mä vähän pystyn laittaa mun vahvistinta hiljemmälle, mut kun laittaa viel vähän hiljemmälle nii särö ei enää toimi kunnolla... Ostat sen 30w valvetronixin ja kuulokkeet. Ensin housut, sitten kengät. |