Hesrock 26.11.2006 14:33:21 (muokattu 26.11.2006 14:33:35) | |
---|
Hei hold on men! ...mää vaan että miltä niinku on tuntunut, tai niinku mitä mää epäilen että esiintyisi. - Kyllä mää haen kellarista toisen Intulon ja katotaan sitten ketä on tulossa... Joojoo, Winterinkin takia mut ois se aika kurko homma jos ABB sun muita tulis myös, enivei |
Anarkiapurilainen 26.11.2006 23:49:09 | |
---|
Joojoo, Winterinkin takia mut ois se aika kurko homma jos ABB sun muita tulis myös, enivei ABB on viimeksi kiertänyt Eurooppaa 1991, sitä ennen vuonna 1980 jos virallisten sivujen keikkalistauksiin on uskominen. Enkä ihmettele, ei varmasti ole taloudellisesti järkevää kun bändi myy NYC:ssä 2800 hengen Bacon Theatren kuukaudeksi loppuun (13 keikkaa tais olla tänä vuonna) ja on Euroopassa lähinnä roots-diggarien tiedossa. |
BluesKitaristi 28.11.2006 08:04:09 | |
---|
Jumankauta, tonne on pakko päästä. Wintteri on paras ! |
voltasparta 28.11.2006 16:09:32 | |
---|
ei taida kauheen nopee,nopee olla enää.. mutta pakko se on nähdä :) You'll stumble in my footsteps
Keep the same appointments I kept
If you try walking in my shoes
If you try walking in my shoes |
weelie 04.12.2006 16:39:59 | |
---|
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
rheinone 21.04.2007 22:57:06 | |
---|
http://www.tdpri.com/forum/bad-dog- … night-i-saw-texas-blues-legend.html Oikeesti, kuka teistä on nähny Johnnyn vetävän tällä vuosikymmenellä? Kuuntelin tossa taannoin lättyä I'm A Bluesman: Oli kyllä huhhuh niin väsynyttä meininkiä, varsinki laulun osalta, että mä päätin olla lähtemättä Järvenpäähän pettymään. Oonko hakoteillä? Johnny Winter on kuiteski kuulunu mun top-10:een 8-kööt-luvun alusta lähtien... All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
MadMatt 21.04.2007 23:42:07 | |
---|
Oikeesti, kuka teistä on nähny Johnnyn vetävän tällä vuosikymmenellä? Kuuntelin tossa taannoin lättyä I'm A Bluesman: Oli kyllä huhhuh niin väsynyttä meininkiä, varsinki laulun osalta, että mä päätin olla lähtemättä Järvenpäähän pettymään. Oonko hakoteillä? Johnny Winter on kuiteski kuulunu mun top-10:een 8-kööt-luvun alusta lähtien... Väsyneeltä mies kuulostaa ja istuu keikkansa suht huonokuntoisen näköisenä mutta onhan se Johnny Winter. Pakko se on nähdä vielä ku ehtii Kuuluu mun osastossa vähintään top 5:teen. |
Oikeesti, kuka teistä on nähny Johnnyn vetävän tällä vuosikymmenellä? Kuuntelin tossa taannoin lättyä I'm A Bluesman: Oli kyllä huhhuh niin väsynyttä meininkiä, varsinki laulun osalta, että mä päätin olla lähtemättä Järvenpäähän pettymään. Oonko hakoteillä? Johnny Winter on kuiteski kuulunu mun top-10:een 8-kööt-luvun alusta lähtien... Juu, vanhamies kävelee kumarassa huojuvin askelin kohti lavaa ja istuu tuolille ottaa kitaran käteensä ja hän onkin eri mies. http://www.youtube.com/watch?v=uS2ijHJVV_A ei niin kovin väsynyttä meininkiä. Väittäisin että olet hakoteillä. Mulla ei ole Winter ollut edes top-20:nessä mutta aijon kyllä lähteä Järvenpäähän. Johnny Winter on Blueslegenda ja edelleen lukuisten näytteiden perusteella edelleen loistava bluesmuusikko. |
piiska2 22.04.2007 18:26:55 | |
---|
Eikös tuo albiinous aiheuta kaikenlaista riesaa vanhemmiten? Winter on toki itsekin auttanut asiaa alkkomaholilla ja huimausaineilla. Writing about music is like singing architecture - Elvin Jones |
blaekie 23.04.2007 08:58:39 (muokattu 23.04.2007 09:07:26) | |
---|
Juu, vanhamies kävelee kumarassa huojuvin askelin kohti lavaa ja istuu tuolille ottaa kitaran käteensä ja hän onkin eri mies. http://www.youtube.com/watch?v=uS2ijHJVV_A ei niin kovin väsynyttä meininkiä. Väittäisin että olet hakoteillä. Mulla ei ole Winter ollut edes top-20:nessä mutta aijon kyllä lähteä Järvenpäähän. Johnny Winter on Blueslegenda ja edelleen lukuisten näytteiden perusteella edelleen loistava bluesmuusikko. Jeps, olen samaa mieltä, jokseenkin hakoteillä. Voi olla että hänellä on katkokävelyä brenkkuhistoriasta, tai ties vaikka sokeritaudista johtuen, ja hänhän on lähestulkoon sokea, joten ei ihme että tulee pikkusivuaskelia stagella mentäessä, mutta so what ? , itse pääasia, tuon videon perusteella näyttäisi jotenkin toimivan vielä. Mutta se että toimiiko puistobluesissa, on eri asia. Johnny on ollut klubeissa tai pienillä venueilla parhaimmillaan. Täytyy vissiin mennä kuitenkin katsomaan , se ois sitten 4 kerta kun nään Johnnyn , 2 kertaa 80 luvulla kultsalla, ja kerran Porin Jazzeissa myöhemmin. Eikä se porin jatsien keikka ny niin huono ollu, pikkuisen oli timing ongelmia, ilmeisesti lääkityksestä johtuen, mutta ei voi verrata tietysti 70-80 luvun menoon. Nii onkii ... |
wintertime 29.04.2007 08:56:14 | |
---|
joo, porissa 1999 näin johnnyn ja siitä alkoi paha matka; mielikuvissani odotin Captured live- judanssia, mutta Human Guitar olikin kaatua kun Firebird ripustettiin kaulaan ja se olemus, mutta saman aikakauden Live in NYC selitti nykytilanteen, ainakin niin oletan, Blues ja Boogieteorian alkeet ja pitkäoppimäärä...sen siitä saa kun ei ollut 80- luvulla Kultsalla... mutta kaikki Järvenpäähän: Johnny Winter tarvitsee meitä yleisökseen ja me täällä kaukana olevat, ansaitsemme kuulla MESTARIA bändeineen. |
wintertime 21.06.2007 08:37:50 | |
---|
lukekaas uutta soundia sivulta: 100!!!!!!!! |
Vasu 21.06.2007 10:55:34 | |
---|
lukekaas uutta soundia sivulta: 100!!!!!!!! Kerro! Soundi on jäänyt ostamatta ...Blues News ja Rytmi toimittaa asiaa meikäläiselle paremmin. |
wintertime 21.06.2007 13:41:36 | |
---|
ok, lyhyesti; 90-luvun lopulla mies meni huonoon kuntoon mm.alkoholin väärinkäytön takia, managerinsa Teddy Slatus hoiti ukkoa keikalle lääkkeiden voimilla. lisäksi johnny menetti äänensä, mursi lonkkansa ja lopuksi sai vielä karpaalitunnekisyndrooman käteensä (ilm. joku hermostosairaus)... mutta nyt on Johnny kunnossa ja lehdessä luki toukokuussa olleen kovassa ja skarpissa vedossa saksassa keikalla, jutussa riittää myös mystistä huumoria, miltei sokealta mieheltä: esim. Ian Andersonin läsnäollessa:"vihaan sitä vitun huilua!" itelle tuli aika odottava fiilis,. mikä on meininki ensviikon lauantaina.............. yeea im gonna play hideaway to u! |
apenaattori 21.06.2007 18:44:51 | |
---|
Loppujen lopuksi olen hieman kahden vaiheilla että lähteäkö Järvenpäähän vai ei. Kattoo ny mitä tapahtuu. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
panadol 25.06.2007 12:00:29 | |
---|
|
Umas 25.06.2007 16:05:10 | |
---|
Ilmeisesti sitä on sitten roadtrip edessä. Vaikkakin toi pakettiauton perä ei nukkumapaikkana houkuttelekkaan =P "Only sick music makes money today." Friedrich Nietzsche |
apenaattori 25.06.2007 22:22:10 | |
---|
Ei lähtenyt kukaan kaveri mukaan, taitaa jäädä väliin. :-( http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Dunga 26.06.2007 09:45:11 | |
---|
Soundin jutussa oli myös hauska tapaaminen Robert Plantin ja Johnnyn kesken. Taisi Plant tulle höpöttelemään Johnnylle joka kysyi Robilta, että kukas sinä sitten olet? Robert Plant, Led Zeppelinin laulaja jne. hän vastasi, johon Johnny sanoi: "Ai niin... se oli kova bändi silloin joskus 40 vuotta sitten" ja kääntyi pois. My name is Lucifer, please take my hand. |
Isodee 26.06.2007 15:05:08 | |
---|
Kovasti sai soundinkin jutusta vaikutelman että Wintteri on varsin hyvässä kuosissa joten lupa on odottaa parempaa kuin porissa jokunen vuosi sitten. |