Aihe: Sooloja niiden soittoa aloittelevalle
1 2
diabami
21.04.2007 22:42:41
ei oo kyllä Sooloja niiden soittoa aloittelevalle- kamaa nähnykkää.

Niinpä, kuka voi esimerkiksi väittää, että esim. Rising Forcessa on aloittelijoille sopiva soolo.
Iron Horse
22.04.2007 00:56:53
Nightwish
Over the hills and the far away

Garyllakin on siitä muuten versio..
E. Ja aloittelijoille sopivia sooloja: vaikkapa DIOn Dream Evil
Screaming! Screaming for vengeance!
Räkkipeli
22.04.2007 14:24:36 (muokattu 22.04.2007 14:29:12)
Tuon listan tarkoitus oli varmaankin näyttää mitkä kaikki soolot "osaa"...

Yep. "Leikitää et mä ny kässään tän väärin ja laitan kaikki soolot mitkä "osaan" soittaa ja sitpähän kaikki näkee mitä tää sankari osaa!1"

Mutta tosiaan itse ketjuun...

Älä yritä soittaa mitään mitä et vaan pysty tällä hetkellä soittamaan. Totta kai voi hitaasti metronomin kanssa treenata niitä vaikeimpiakin tiluja, ja kyllä se kannattaakin: hyvää tekniikkaharjoitusta sekin. Mutta tosiaan soita paljon "soitettavissa" olevaa kamaa. Eli sellasia mihin sun ei tarvii kuluttaa montaa kuukautta että sä saat sen menemään vaan jotenki läpi, just sopivan yksinkertaisia aluksi, ja sit mielen mukaan vähän haastavampia. Mutta muista että kaikki riippuu susta itestäsi että mitä sun kannattaa soittaa. Sä päätät paljon sä oot valmis reenaamaan ja sä päätät mitä haluat soittaa.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
RekoS
22.04.2007 15:26:02
Yep. "Leikitää et mä ny kässään tän väärin ja laitan kaikki soolot mitkä "osaan" soittaa ja sitpähän kaikki näkee mitä tää sankari osaa!1"

Siis listasin ne millä itse olen aloittanut ja osaa soitan parasta aikaa, enkä väitäkään että osaan kaikki ne. Mutta kun nyt kerran kysyttiin mitä kannattaa opetella niin se nyt oli vähän eri kuin se vakiovastaus nothing else mattersin soolo.

Ja kun selaatte topiccia vähän ylöspäin niin huomatte että vastaukseni oli turhautuminen toisten kommentteihin edellisestä vastauksestani, jota mieltä olen yhä.

jatkakaa..
Karipiirto
22.04.2007 15:46:11

Ja kun selaatte topiccia vähän ylöspäin niin huomatte että vastaukseni oli turhautuminen toisten kommentteihin edellisestä vastauksestani, jota mieltä olen yhä.

No onhan se periaatteessa totta että mitä vain voi oppia soittamaan kun reenaa vaan tarpeeksi mutta onko järkeä aloittelevan soittajan kuluttaa kuukausikaupalla aikaa johonkin ylivoimaiseen tiluun kun voisi opetella jotain helpompaa ja kavuta portaittain siihen tavoitteeseen? Sama kun yrittäisi kiivetä rasvattua seinää ylös vaikka vieressä on tikapuut. :)
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
BigPapa
22.04.2007 15:50:49

Garyllakin on siitä muuten versio..
E. Ja aloittelijoille sopivia sooloja: vaikkapa DIOn Dream Evil

Kumpi niistä onkaan versio? Mooren vain Nightwishin?...8)...
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
Karipiirto
22.04.2007 16:05:25 (muokattu 22.04.2007 16:08:02)

Kumpi niistä onkaan versio? Mooren vain Nightwishin?...8)...

"Mä täs yx päivä kuuntelin niinq radiota ja sielt tuli toi Nightwishin Over the hills mutta sit siin alkoki laulaan joku ruma miesääni ja mä olin ihan et häh. Siis mix sellanen on tehnyt siitä coverin ku se on ihan huono?" :D

Olen muuten kyseisen kommentin kuullut kerran linja-autossa mutta joo... Jatkakaa. ;)

E. Ja tämä ei sitten ollut mikään provo Iron Horselle mutta kun tuli mieleen toi juttu kun tässä nyt tästä Garystä oli puhe. ;)
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)