Aihe: Kuka möhläilee eniten keikalla ?
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Rantsu
05.01.2004 00:02:45
Ja kuitenkin, mä olen ainoa, joka tietää/muistaa miten se piisi treeneissä on sovittu soitettavaksi, laputtomat tekevät kaikenlaisia fiboja, jotka mä joudun paikkaamaan.

Aikanaan T.K.:n konserttiorkesterissa oppi sen, että kaikki muutokset, rakenne- ym., kannattaa opetella ulkoa, koska joka illan soundcheckissä jotain kuitenkin muuttuu. Jousisoittajaparat taas hädissään yrittivät kirjoittaa ylös kaikki muutokset, ja niitähän piisasi. Yhtenä iltana, kun suurinpiirtein kaikki jousistossa soittivat eri tavalla, tuli T. pulttiin, otti yhdeltä viulistilta nuotin, katsoi sitä ja karjaisi: "Kuka perkele on käskenyt sotkea näitä nuotteja tällä tavalla!!"

Tämä ikäänkuin pikku kevennyksenä. :)
M.i.k.key
05.01.2004 00:05:47
Tämä ikäänkuin pikku kevennyksenä. :)

Juuri näin. Ymmärrän mainiosti itsekin tuossa T.K. tanssibändissä vierailleena. Tuo Wetäjän kommentti vaan nosti jotenkin niskavillat pystyyn.

Tulipa tilitettyä, mä en tiedä mikä muhun meni...
My name is Baron, M.i.k.key Baron
Rantsu
05.01.2004 00:07:15
"On se kumma, että kuka vain onkin kiippareissa, niin aina toi lattia on kiipparimiehen kohdalta samannäköinen, valkoinen kuin lumimyrskyn jäljiltä!"

- Eki K. -
Mynthor
05.01.2004 00:08:28 (muokattu 05.01.2004 00:09:53)
"On se kumma, että kuka vain onkin kiippareissa, niin aina toi lattia on kiipparimiehen kohdalta samannäköinen, valkoinen kuin lumimyrskyn jäljiltä!"

- Eki K. -

En oo aikaisemmin sanonut, mutta nyt sanon: HOHO!

Toi on niin totta.
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
M.i.k.key
05.01.2004 00:10:44 (muokattu 05.01.2004 00:11:04)

- Eki K. -

Näin se on hyväksi todettu, en tiedä kuinka pärjäis ton Wanhan Wetäjän keikalla?

Se on niin totta!
Rantsu
05.01.2004 00:10:46
Tulipa tilitettyä, mä en tiedä mikä muhun meni...

Mä kyllä kirjoitin ton kevennyksen ihan muuten vain, ennenkuin luin sun tilityksen. :)
Fuzzy Boner
05.01.2004 00:11:39 (muokattu 05.01.2004 00:12:22)

- Eki K. -

:D!!!!!!!!!!!

Mäkin oon joskus T.K:n kanssa duunia tehny aikoinaan joten tiedän suunnilleen bro ja Rantsu mistä puhutte.
My name is Baron, Fuzzy Baron
M.i.k.key
05.01.2004 00:12:01
Mä kyllä kirjoitin ton kevennyksen ihan muuten vain, ennenkuin luin sun tilityksen. :)

No siinä meni tovi kun yleensä kommentit on vähän lyhyempiä.
nimimerkillä. "Musavisa addikti"
Mynthor
05.01.2004 00:12:59
Näin se on hyväksi todettu, en tiedä kuinka pärjäis ton Wanhan Wetäjän keikalla?

En kyllä itse näillä panoksilla uskaltaisi lähtä kokeilemaan...
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
M.i.k.key
05.01.2004 00:14:10
En kyllä itse näillä panoksilla uskaltaisi lähtä kokeilemaan...

Liian paljon hävittävää...
U.Honey
05.01.2004 04:26:49 (muokattu 05.01.2004 04:35:29)
Muutama vuosi sitten tuli telkkarista "kesätanssit" tai joku vastaava suora lähetys jossa tanssibändi komppasi lapuista tangotähtöstä. Oltiin ensimmäisen A-osan lopussa ja seuraavana piti tulla A-osan kertaus mutta laulaja tekikin kardinaalimokan ja hyppäsi suoraan B-osaan! Bändi oli täysin pihalla noin sekunnin ajan ja sitten kuin taikaiskusta kaikki soitti B-osaa niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Tanssiyleisö ei tietenkään huomannut mitään.

Jutun opetus oli että täytyy taitaa nuoteista soittaminen jos haluaa televiisioon tähtiä säestämään, mutta hatusta soittaminenkin on hyvä hallita siltä varalta että tähtiartisti sekoilee!
My name is Baron - U.Honey Baron
Eddy
05.01.2004 05:20:42
ei tähtiartistit sekoile ne on kyllä huippu ammattilaisia jos ne kerta on päässyt niin pitkälle että ne on päässyt televisioon laulamaan. mulle soitti eilen yks tuleva tähtiartisti se on sijoittunut 900 parhaan joukkoon tango markkinoilla ja se kuuli mun demonja sano että mä oon hyvä soittaja ja että mulla on hyvä tatsi joten tiedän kyllä mistä puhun.meen sen bändiin soittamaan ja voi olla että nähdään keikoilla.teidänkin kannattaisi käydä soittotunneilla niin voisitte päästä vastaaviin virityksiin.pärjäsin kyllä ennenkin pelkällä musikaalisuudellani mutta nyt kun olen käynyt pianotunneilla ja mulla on aika hyvä tekniikka niin koko ajan aukeaa uusia ovia.kannattaa muuten treenata piisit ensin hitaasti ja vain yhdellä kädellä kerrallaan.itse pystyn kyllä soittamaan suoraan nopeasti koska mulla on hyvä tekniikka
Raha ei tee onnelliseksi,ellei sitä ole tarpeeksi.
baron
05.01.2004 08:53:14

Muutama vuosi sitten tuli telkkarista "kesätanssit" tai joku vastaava suora lähetys jossa tanssibändi komppasi lapuista tangotähtöstä. Oltiin ensimmäisen A-osan lopussa ja seuraavana piti tulla A-osan kertaus mutta laulaja tekikin kardinaalimokan ja hyppäsi suoraan B-osaan! Bändi oli täysin pihalla noin sekunnin ajan ja sitten kuin taikaiskusta kaikki soitti B-osaa niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Tanssiyleisö ei tietenkään huomannut mitään.

Kyllähän ym (ikävä kyllä) on meidän keikoilla hyvinkin tavanomaista, kaikkeen pitää varautua ja hymyssä suin yrittää selviytyä parhaalla mahdollisella tavalla.

Toinen ongelma on, että jos laulaja tai puhaltaja unohtaa, että heidän vuoronsa alkaa, kiipparistin on salamana alettava soittaa sooloa, jotta kappale ei loppuisi kesken.
Toisinpäin ei meillä kyllä toimi, mulle tuli kesken kappaleen tekninen ongelma ja kun kiipparisoolon piti alkaa, kukaan ei lähtenyt paikkaamaan ja siihenhän kappale kesken kaiken lopahti.
My name is Baron - James Baron
KB
05.01.2004 09:07:08
Eddy -> Repesin.
Nimeni on Baron - K.B. Baron
Notefix
05.01.2004 13:16:54

Jousisoittajaparat taas hädissään yrittivät kirjoittaa ylös kaikki muutokset, ja niitähän piisasi. Yhtenä iltana, kun suurinpiirtein kaikki jousistossa soittivat eri tavalla, tuli T. pulttiin, otti yhdeltä viulistilta nuotin, katsoi sitä ja karjaisi: "Kuka perkele on käskenyt sotkea näitä nuotteja tällä tavalla!!"

ei helvetti...toi liippaa jo läheltä...vähän vastaavanlaista on jo koettu, tosin eri merkeissä. ONNEKSI tulee katottua tätä palstaa...tietää ainakin mitä(=ketä) varoa ja välttää.
Nimeni on Baron, Notefix Baron
Notefix
05.01.2004 13:20:14 (muokattu 05.01.2004 13:20:56)

itse pystyn kyllä soittamaan suoraan nopeasti koska mulla on hyvä tekniikka

joo, kaikki menee...prima vistana....edestä ja takaa...tekniikka on suorastaan huima. nopeusennätyksiä tulee harva se päivä.
Nimeni on Baron, Notefix Baron
M.i.k.key
05.01.2004 13:22:52
nopeusennätyksiä tulee harva se päivä.

Ylinopeussakoista puhumattakaan. Monesti ovat määränneet keskellä kesää mulle talvirajoitukset.
Fuzzy Boner
05.01.2004 13:37:15
Ylinopeussakoista puhumattakaan. Monesti ovat määränneet keskellä kesää mulle talvirajoitukset.

mä pilitän vaan vasurilla
My name is Baron, Fuzzy Baron
M.i.k.key
05.01.2004 13:39:28
mä pilitän vaan vasurilla

Ja silläkin kahta nopeemmin kun tavallinen kuolevainen, prkl
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)