Aihe: New Kids On The Block
1 2
pehko
21.04.2007 20:32:04 (muokattu 21.04.2007 20:32:24)

Ihan nostalgia mielessä piti tämmönen aloittaa..

Kukapa muistaa tätä. maailman ensimmäistä(?) poika bändiä, jolle Bäkkärit sun muut ujeltajat ovat velkaa, ja aika paljon ovatkin. Silti ei mielestäni ole näiden jälkeen tullut ainuttakaan "kovaa" poika bändiä. Tässä on tullut Juutuubbia luukutettua jonkin verran, ja voisin vaikka sanoa, että biisit ovat melko toimivia, vaikka aika lailla tuo 80-luku/90-luvun alku niissä kuuluukin.

Vanhin siskoni, sekä kaverin sisko fanittivat näitä ihan kybällä.

Tässä muutamia videoita vielä:

Step By Step http://www.youtube.com/watch?v=GQ5eZSa7URA
You Got It (The Right Stuff) http://www.youtube.com/watch?v=vmz8ygxruoc
Please Don't Go Girl http://www.youtube.com/watch?v=lht_tdJQFbs
HEAVY...FUCKING...METAL!
pehko
21.04.2007 20:39:29

Tuli kylmähiki, tämä maanpäällinen perkele suoraan saatanasta syntynyt poikabändi aiheutti paljon kaameita hetkiä.

Hoho! Repesin. Näkemyshän se on tämäkin =D
HEAVY...FUCKING...METAL!
Tympee Huttunen
21.04.2007 20:42:41
Eikö tässä ollut hienoa, että osa jampoista oli aika rumia? Joey?
Karipiirto
21.04.2007 22:03:07

Kavereista on myös julkaistu kuukausittain ilmestynyt sarjakuvalehti. Itsekin niitä serkkujen luona lehteilin ja ompa tuota rapaa pari C-kasetillista jossain tuolla kasettiloodassa täällä talon syövereissä. Äiti joskus luuli tekevänsä hyvän teon kiikuttaessaan niitä tänne. :(
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
Volante
21.04.2007 22:44:33 (muokattu 21.04.2007 22:46:19)
Eikö tässä ollut hienoa, että osa jampoista oli aika rumia? Joey?

Mun mielestä ne kaikki oli aika rumia. En erityisemmin välittänyt koko bändistä silloin kun pinnalla olivat, musiikki meni lähinnä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :)

Edit. Haha, tää olikin aika mieletöntä settiä. Step pai step, uu pejpe!
Epämuusikko
22.04.2007 13:01:10
Veljeni osaa. Osti minulle pari vuotta sitten a) Princen keikka-VHS:n, ja b) Nyykkarit-sarjakuvan!
"Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle. Bustard #1
stickyfinger
22.04.2007 13:26:16 (muokattu 22.04.2007 13:27:02)
No ensimmäinen "poikabändi" NKOTB ei kyllä ollut, jos näin niinkuin poikabändiksi luetaan puhtaasti kaupallisessa mielessä pystyyn laitetut nuorista pojista koostuvat lauluyhtyeet (tuo määritelmähän tosin pätee miltei kaikkiin läntisen pallonpuoliskon populaariyhtyeisiin, mutta you got the point).

Eiköpähän sieltä jostain Jackson 5:sta ja The Monkeesesta voida katsoa tämän "poikabänditrendin" alkaneen, vaikka itse "poikabändi"-määritelmä taitaa olla kyllä hyvinkin tuore.

"Nyykkäreiden" iskusävelmät eivät kyllä minun korviini mitenkään kovinkaan messeviltä kuulosta, hyvä pop on hyvää poppia, mutta New Kids On The Block ei vain minulle tarjoa kyllä millään tavalla toimivaa musaa.

Eikös bändi muuten loppuaikoina vielä muuttanut nimensä pelkästään New Kidseiksi?
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Milkop
22.04.2007 14:14:35

Step By Step löytyy vinyylinä hyllystä. Ostin aikoinaan vitsillä sen divarista eurolla. Eipä ole hirveästi tullut kuunneltua.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49
elbowski
22.04.2007 17:39:29
Vuosi sitten meidän treeniksellä oli valtava NKOTB-juliste. Ihailimme ja palvoimme sitä aina, se oli sen paikan sielu. Eräänä päivänä ystävämme käydessään treeniksellä laittoi ilmastointiteippiä julisteen tyyppien silmien päälle ja niitä poistaessamme juliste repesi fataalisti.

Rankaisu ei ole vieläkään loppunut.
This is forever
-Cale
22.04.2007 17:50:50
Itse olen siitä poikkeuksellinen hyypiö että olen tiettävästi ainut poika joka piti tuosta bändistä, ja siis silloin kun se oli jo "pois muodista". Taisin olla jotain seitsemän ikävuoden korvilla kun tuosta diggailin hyvin paljonkin, ja kyllä sitä nostalgiamielessä on tullut kuunneltua aina tähän päivään saakka, enkä edelleenkään kiellä etteikö kyseisellä bändillä olisi loistavia biisejä. Itseltä löytyy ainoastaan No More Games remix c-kasetti, mutta muuhunkin tuotantoon on tullut tutustuttua. Suosikkibiisejäni mm. Step By Step, My Favorite Girl, Never Gonna Fall In Love Again, Cover Girl...
juici
22.04.2007 17:52:08

Ai että muistetaanko? Siskoillani oli yks huone tapetoituna pahimpaan faniaikaan bändin jätkien kuvilla. Ja kaikkea oheiskrääsää tyynyistä lähtien taitaa löytyä ullkaolta edelleen monta laatikkoa. Ja kaikki levyt taitaa sitä viimeistä ja bändin hajoittanutta lukuunottamatta löytyä vinyylinä. Oli ne biisit silloin jokseenkin tarttuvia. Juu myönnän, itsekkin jopa tykänneeni joistakin biiseistä.
Tulukee keikalle.
DirtyFingers
22.04.2007 19:36:29
Lol Donnie Wahlberg.
Watch Out, We're Mad
PekkaM
22.04.2007 20:06:45
Lol Donnie Wahlberg.

Huvittavaa, että Mark Wahlbergista tuli paljon menestyneempi "tähti", vaikka aluksi yritti isoveljensä varjosta tekemällä jos mahdollista, vielä kamalampaa musiikkia.
Osta Ibanez Jem7BSB! Ilmoitus profiilissa.
Klassikko
22.04.2007 22:01:36 (muokattu 22.04.2007 22:01:49)
Ainakin The Arkin kitaratelineenä Tavastialla toiminut heppu sporttasi Nyykkäreiden ilosanomaa t-paidassaan.
"I'd love to talk philosophy, but I gotta take a piss. Man, that philosophy runs right through ya..." (David Lee Roth)
santa
23.04.2007 09:10:51
Step By Step löytyy vinyylinä hyllystä. Ostin aikoinaan vitsillä sen divarista eurolla. Eipä ole hirveästi tullut kuunneltua.

äijä on fani :) vitsi vitsi ju nou
santa
23.04.2007 09:12:41
Lol Donnie Wahlberg.

veljensä sentään on menestynyt aika hyvin filmiteollisuudessa.
Milkop
23.04.2007 09:12:54

äijä on fani :) vitsi vitsi ju nou

No kyllä se avausraita pitää aina jossain vaiheessa bileitä kuunnella vaikka pahaa tekeekin :) Fanejahan tässä kaikki ollaan. Go NKOTB!!
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49
lasol
23.04.2007 09:14:05
Hehee meillä oli ala-asteella englannin tunnilla ns "englantilaiset nimet" Olin Danny ja frendut li Joey ja Jordan...Nimet tuli yllätys yllätys nkotb:stä
ei siis, on siis
PekkaM
23.04.2007 09:46:01 (muokattu 23.04.2007 09:47:28)
Hehee meillä oli ala-asteella englannin tunnilla ns "englantilaiset nimet" Olin Danny ja frendut li Joey ja Jordan...Nimet tuli yllätys yllätys nkotb:stä

Meillä Joey tuli Joey Tempestistä. Onkohan se sitten sen parempi nimilähde onkin toinen juttu... ;)

Itse halusin olla Gene tai Ace, mutta kumpikaan ei mennyt läpi, niin jouduin olemaan Paul. Lieneekö sattumaa, vai johtuuko nimestäni, että opettaja ehdotti spontaanisti Peteriä.
Osta Ibanez Jem7BSB! Ilmoitus profiilissa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)