aaro 18.04.2007 13:46:50 | |
---|
Oliko moni muusikoiden.netiläinen eilen soittokokeissa Lahdessa? Tasohan siellä oli korkealla. 32 hakijaa koskettimiin ja 3-4 tai jotaan pääsee läpi. Mulle sanottiin et jatsi/vapaasäestypuoli on liian heikkoa vaikka klasaripuoli meneekin. Muuten oli kyllä ihan mukava päivä. Sai tutustua vähän soittokunnan meininkiin ja paikkoihin.. Mites on, tietääkö joku, että jos hakee lykkäystä kolme vuotta niin saako sen jälkeen hakea uudelleen soittokuntaan? Näin ajattelin tehdä. Jos pääsen opiskelemaan yliopistoon, on hyvä syy hakea lykkäystä ja ehtii suorittaa alemman tutkinnon ja vähän treenata vielä pianonsoittoakin. Jos tästä oli jo aihe joka mielestänne vastaa tätä niin tämän voisi poistaa.. |
moder 18.04.2007 20:39:02 (muokattu 18.04.2007 20:40:21) | |
---|
olihan siellä ihan kiva käydä, odottamista vain paljon. Mulle taas sanottiin et vapaasäestys oli vahvoilla... no ne kappaleet (autumn leaves, sulle salaisuuden...) olivatkin ihan helppoja. Saas nähä kuinka käy. EDIT: sä taisit olla se kaveri jolla oli vanha pianohaitari ? |
Anonymous-jazz 19.04.2007 01:28:10 | |
---|
Kyllähän tuonne Lahteen on aina hakijoita. Itsekin olin aikanaan 2001 keväällä 42 rumpalin joukossa hakemassa kun 6 otettiin sisään. Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?" |
Hipelius 19.04.2007 11:48:55 | |
---|
En päässyt. Enpä kyllä ihmettelekään, klasarisoitto on ollut paitsiossa viimeiset 3-4 vuotta bänditouhujen tieltä. Jazzia en ole elämässä soittanut nuottiakaan joten se siitä prima vistasta :D. Pääsenpä lyhyemmällä palvelusajalla! :D http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
aaro 19.04.2007 13:39:36 (muokattu 19.04.2007 13:40:55) | |
---|
olihan siellä ihan kiva käydä, odottamista vain paljon. Mulle taas sanottiin et vapaasäestys oli vahvoilla... no ne kappaleet (autumn leaves, sulle salaisuuden...) olivatkin ihan helppoja. Saas nähä kuinka käy. EDIT: sä taisit olla se kaveri jolla oli vanha pianohaitari ? Joo sama tyyppi! Sanoivat siellä että voisin haitaristina päästä opettajan johdolla nopeasti eteenpäin. Kun nyt olen lähinnä itse opetellut soittoa. Soitin haitarilla jotaan Matti Viljasen 50-luvun jatsia nuottikirjasta Matti, soita jatsia! :D E: niin, oltiinko me jossain jutuissa siellä? |
moder 19.04.2007 16:35:53 | |
---|
juu, olin se jolle esittelit haitaria, ja minä kerroin omistani. Ja taisit istua mun vieressä siellä palikkatestissä... |
joel.makinen 21.04.2007 13:11:37 | |
---|
Pääsin viime vuonna sisään, mutta päätin ennen palvelukseenastumista lähteä sivariin. Menin sitten teatteriin pianistiksi, enkä kadu. |
Tääkkä 21.04.2007 18:57:52 | |
---|
Prima vistaanhan se koko homma kaatui, pistivät jonkun Iiro Rantalan polkan eteen hehe... Klasaripuoli meni kyllä yllättävän hyvin. Noh pääsenpähän myös lyhyemmällä palvelusajalla. |
moder 21.04.2007 19:20:06 | |
---|
Hmm... sanokos ne suoraan sitten joillekin, että ei mahiksia päästä ? Vai oliko haastattelurutiinit kaikkien kohdalla samat ? |
Hmm... sanokos ne suoraan sitten joillekin, että ei mahiksia päästä ? Vai oliko haastattelurutiinit kaikkien kohdalla samat ? Kyllä ne ainakin minulle sanoivat suoraan prima vistan jälkeen, että "eiköhän tämä ollut tässä". |
aaro 21.04.2007 21:17:50 | |
---|
Hmm... sanokos ne suoraan sitten joillekin, että ei mahiksia päästä ? Vai oliko haastattelurutiinit kaikkien kohdalla samat ? Joo mulle ne sanoi että klasaripuoli menee hyvin mutta jos ei prima vista onnistu niin ei ole sellaiselle pianistille käyttöä.. |
fidZi 02.05.2007 09:09:01 (muokattu 02.05.2007 09:10:41) | |
---|
Kabalevskin C-duurisonatiinin op 13 no 1 osa 1 meni hyvin, prima vistassa olikin hirveä jännitys päällä puolestaan. Tuli Sulle salaisuuden kertoa mä voisin soitettavaksi, olisi pitänyt jatsisointuja enemmän kotona katsella, kun tulee eteen joku B13-5 niin siinä vähän helisemässä sitten. Haastattelivat, en sotilasmusiikkikouluun päässyt, mutta yrittävätpä sijoittaa jonnekin. Kesäkuuta ja ratkaisua odotellaan... All these things we'll never see in Finland. |
moder 02.05.2007 11:51:27 | |
---|
Mua häiritsi lisäks se pianon epävireisyys (?) tai jotenkin se soi huonosti siinä tilassa. Heti aamulla katoin et, jaha U3... ei ole mun suosikkini, tykkään enempi vaikka U1:stä... mut ei silti kannata laittaa huonoa menestystä pianon piikkiin :) |
hammond 16.07.2007 18:52:25 | |
---|
Menkää pojjat Kaartin soittokuntaan. Itse olin siellä aikanaan ja oli kuulkaas NIIN lepponen meininki, että oksat pois! Pleikkari lauloi, kalja virtasi ja rumat naiset juotiin kauniiksi! Suosittelen lämpimästi!!! "Rock n roll is maybe dead,
but kasari lives forever" |
aaro 17.07.2007 18:15:03 | |
---|
Hah! Enpäs ilmeisesti päässyt sisään kun ei ole ilmoiteltu! Nooh, pääsin opiskelemaan helsingin yliopistoon ja haen kolme vuotta lykkäystä armeijasta, koitetaan sitten uudestaan soittokuntaan :D |