Aihe: Rush
1 2 3 4 536 37 38 39 40122 123 124 125 126
dead-ed
16.04.2007 14:17:44
Nopeasti sitten meni kenttäpaikat, ilmeisesti jo etukäteen viety ne käsistä Event clubilaisten tms toimesta. Mutta mikäpä tässä, sivukatsomosta on mainiot näkymät.
Kolme lippua sinne sai helponlaisesti heti yhdeksältä nettikaupasta.
sandiego
16.04.2007 15:25:41
nopeesti meni kenttäpaikat. No onneks sain hyvän sivukatsomopaikan. On se vaan mahtavaa että vihdoin ja viimein on biletti plakkarissa Rushin keikalle, jee! Ohan tätä ooteltukki saapuvaks iät ja ajat
Newsted85
16.04.2007 15:26:50
5 lippua sain katsomoon. Nyt on hyvä fiilis...
"I will choose a path that's clear, I will choose free will" -Neil Peart
Wrong man
16.04.2007 15:39:32
Neljä minuuttia piti "jonotella" ja sai sivukatsomosta läheltä lavaa kolme lippuu. Permannolle ei näköjään mitään asiaa. Mut hyvä näin...
It makes me forget the things I never said
Koskos
16.04.2007 15:40:47
Liput plakkarissa ja fiillis hyvä
Dirk
16.04.2007 17:07:14
Liput plakkarissa ja fiillis hyvä

Ah. Globen. Mun ja Geddyn välissä 6 penkkiriviä. Nyt on hyvä fiilis.
Pedroz
16.04.2007 20:31:52

Nopeasti sitten meni kenttäpaikat, ilmeisesti jo etukäteen viety ne käsistä Event clubilaisten tms toimesta.

Kyllä nettikaupasta sai ihan eturivin paikkoja jopa B-lohkoon. Sekunnin murto-osista kiinni, joutuuko taakse vai saako loistopaikat. Itse nettikaupan kautta kakkosriviin A-lokeroon.
Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
Jester
17.04.2007 21:28:37

Täällä soi Rushia 24H/7pv viikossa, http://www.rushradio.org/.
HeavyMachinery
17.04.2007 23:29:29

Nopeasti sitten meni kenttäpaikat, ilmeisesti jo etukäteen viety ne käsistä Event clubilaisten tms toimesta. Mutta mikäpä tässä, sivukatsomosta on mainiot näkymät.
Kolme lippua sinne sai helponlaisesti heti yhdeksältä nettikaupasta.

Joo :D näin on

t.kenttäpaikkalainen
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
timppis
18.04.2007 11:36:25
Ah. Globen. Mun ja Geddyn välissä 6 penkkiriviä. Nyt on hyvä fiilis.

Seiskarivi Globenissa meilläkin, Alexin puolella tosin. Hesaan jäätiin 35 riviin, mutta jospa ääni sinnekin asti kuuluisi. Onkos muita, jotka on molemmille keikoille menossa? Saa nähdä minkälaiset pileet laivan diskoon saadaan tällä kertaa. Viimeksi jengi tanssi Distant early warningia diskon pöydillä. Kaikkea sitä näkeekin ennenkuin kuolee... :)
kyseinen
18.04.2007 11:44:52
Viimeksi jengi tanssi Distant early warningia diskon pöydillä. Kaikkea sitä näkeekin ennenkuin kuolee... :)

Jasså. Taisin olla aivan eri laivalla. Tuo olisi pitänyt nähdä. Nyt en kyllä Ruotsiin enää lähde.
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
Dirk
18.04.2007 12:24:27
Seiskarivi Globenissa meilläkin, Alexin puolella tosin. Hesaan jäätiin 35 riviin, mutta jospa ääni sinnekin asti kuuluisi. Onkos muita, jotka on molemmille keikoille menossa? Saa nähdä minkälaiset pileet laivan diskoon saadaan tällä kertaa. Viimeksi jengi tanssi Distant early warningia diskon pöydillä. Kaikkea sitä näkeekin ennenkuin kuolee... :)

Alexin puolella näemmä mekin, muistin väärin..
Artturi
18.04.2007 12:55:11
Kyllä sitä mini-Scandinavian tour on tarkoitus tehdä! Mulla taitaa olla lippu Globenissa sinne Alexin puoleiseen katsomoon; kaveri osti about samalle paikalle liput kuin viimeksikin ja sieltä näki Neilin työskentelyn erinomaisesti, samoin Alexin ja Geddyn jalkatyön, kun oli aika piippuhyllypaikka.. Taitavia ovat soittamaan ;-)

Laivalla rokataan taas (vaikka en tunnustakaan viimeks pöydällä tanssineeni...)!!
Timetokill
20.04.2007 15:05:34 (muokattu 20.04.2007 18:45:37)
Tulipa selattua tämäkin ketju läpi. Hyvää, asiantuntevaa tekstiä kaikilta.

Itselleni tärkeintä Rushia on koko 80-luvun tuotanto. Show Of Hands on edelleen paras livelevy, minkä omistan. Suosikkilevyjäni Rushilta ovat Power Windows, Hold Your Fire, Grace Under Pressure ja Presto. Signals ja Counterparts tulevat siinä perässä.

Tottakai pidän noista vanhoista 70-luvun klassikoistakin, mutta ne eivät ole minulle kestäneet samalla tavalla kuuntelua, kuin kasarilevyt. Vapor Trailskin on mainettaan parempi levy, sieltä löytyy monta hienoa biisiä... mutta onhan se aivan erilainen, kuin muut Rushin tuotokset.

Ja Rush in Rio tottakai on pakkohankinta jokaiselle. Kyllä Rush on maailman paras bändi. Ikinä. Missään... mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan. ;)

Ja kun tässä ketjussa on paljon hehkutettu tuota 2112:ta, niin minusta biisin huippukohta lähtee käyntiin vasta tuosta kohdasta, missä aloitetaan "I stand a top a spiral stair"... loistavaa...!!
Fukker
20.04.2007 20:50:16
Levy vuotanut näköjään nettiin.
Houkutus ladata on suuri vaikka levyn ostan joka tapauksessa ilmestymispäivänä.
Wahi
20.04.2007 21:07:53
Levy vuotanut näköjään nettiin.
Houkutus ladata on suuri vaikka levyn ostan joka tapauksessa ilmestymispäivänä.

No huhhuh, taas joku spede mennyt pistämään nettiin...
Rölölöö!
pekka montin
20.04.2007 21:26:21 (muokattu 20.04.2007 21:29:45)

Olen Suuri Rush fani.Rakastan Rushia.

Tänään ostin Vapor Trails levyn ja nytten onkin sitten kaikki Rush levyt tullut ostettua.

Odotan innolla kun uusi levy tulee kauppoihin.

Pyrin pääsemään jotenkuten bändin suomen keikalle.

Mahtava bändi.Kaunis ja Niin Inhimillinen,empaattinen ja sympaattinen.Voisin kirjoittaa vaikka kirjan siitä kuinka hienoa musiikkia Rush on mutta se ei kiinnostaisi ketään muuta paitsi minua.

Olen itse myös kauan etsinyt Vaasa-Seinäjoki Arealta Soittajia Rush Cover bändiin mutta vielä ei ole valitettavasti täyttä miehistöä saatu kasaan.

Olen laulaja.Paljon on Tullut Reenattua Rushia laulun suhteen.Kaikki ei tosin Pidä Geddyn äänestä Suomessa koska se on niin epätavanomaisen kuullosta täälä molli baritonien keskuudessa.Itse Rakastan Geddyn ääntä jokatapauksessa ja sen suuntaiselta haluan myös itse kuullostaa tälläsen musiikin suhteen vaikka jotkut suomalaiset sitten haukkuisivatkin munattomaksi laulutavaksi.

Jumaloin Neal Peartia...miten ihmeessä maailmassa voikaan olla samalla niin fiksuja ja sydämellisiä ihmisiä?

Rush on hieno orkesteri ja sen soittajat ovat todellisia herrasmiehiä.

Nyt laitan Vapor Trailsin soimaan ja kuuntelen kuinka mestarit homman taas hoitavat kotiin.

80-luvun Rush on mulle tärkeintä.Grace Under Pressure mielestäni bändin hienoin tekele.

Oli mahtavaa kun yksi päivä löysin nuotit Grace Under Pressure levyyn.Hyvät nuotinnokset.Sitä on tullutkin nytten ahkerasti opiskeltua.Rush on Parhaimmillaan paineen alla=)
EML
20.04.2007 23:26:09 (muokattu 20.04.2007 23:27:07)
Olen Suuri Rush fani.Rakastan Rushia.

Olen itse myös kauan etsinyt Vaasa-Seinäjoki Arealta Soittajia Rush Cover bändiin mutta vielä ei ole valitettavasti täyttä miehistöä saatu kasaan.

Niinpä niin, voisin allekirjottaa tuon ... Ja mulla oli cover bändi kasassa muutamia vuosia takaperin, vielä tekis mieli alkaa uudestaan. Rumpali ja basisti (ja kosketinsoittaja varauksin) löytyy, kitaristi hakusessa , harmi vaan, että mäkin olen laulaja, eli voimia on hankala yhdistää ...
Progressor
21.04.2007 10:49:45
Älkää nyt ihmeessä ladatko sitä, jos se tosiaan on liikkeellä. Menee fiilikset ihan pilalle, kun kuuntelee jotain huonolaatuista ja vieläpä luvatonta kopiota.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)