kettu77 20.04.2007 10:58:34 | |
---|
Vaihdoin kitarasta siihen miehekkäämpään soittimeen ja suureksi hämmästykseni huomasin että nehän ovat kaksi IHAN eri soitinta! Opin aikoinaan huudattamaan keppiä opetuskirjan avulla jonka mukana seurasi c-kasetti jossa esimerkkejä ja jotain rumpukomppeja. Tämmöinen sopi mulle oikein hyvin. Nyt ihmettelen voisiko joku suositella vastaavaa bassolle? Taustaa sen verran etten koskaan ole oppinut lukemaan nuotteja ja musiikkityylinä rock/heavy.. Kittttooooosssss.. |
Hössö 20.04.2007 11:29:08 | |
---|
Taustaa sen verran etten koskaan ole oppinut lukemaan nuotteja ja musiikkityylinä rock/heavy.. Hevimiehet niitä kärpäsenpaskoja tarviikkaan;) |
leksi-B 20.04.2007 15:58:02 | |
---|
Basso se mukava soitin! |
Noita kirjoja on saatavilla ihan tolkuton määrä. Itse en ole tutkinut kauheasti noita tabulatuureihin perustuvia eepoksia, mutta kannattaa marssia kaisaniemen F-musiikin nuottiosasstolle, kolmas kerros. Kysy vaikka Ikosen Mikalta mitä etsit, niin löydät taatusti muutaman vaihtoehdon. |
kettu77 20.04.2007 21:30:25 | |
---|
kiitos kiitos... Oon samaa mieltä ettei noita kärpäsenpaskoja tarvitse! Toisaalta ne helpottaa huomattavasti oppimista... Musafasusta tarttui mukaan Metallican kirja+cd. Saa nähdä mitä tästäkin tulee? Oppiminen ainakin on huomattavasti hauskempaa ja motivoivampaa kun soitetaan kunnon musaa! Jaksais varmaan viittä minuuttia kauempaa jotain humppaa... Tervetuloa sitten 2008 katsomaan mua Tuskaan *wirn* |
Hössö 20.04.2007 23:48:07 | |
---|
Jaksais varmaan viittä minuuttia kauempaa jotain humppaa... Humppahan on parasta herkkua bassolla:)! |