GNR Slash 20.04.2007 18:58:20 | |
---|
Eli onko tämä kauppa luotettava? Oletko itse tilannut tuolta tai oletko kuullut jotain puhetta siitä? Kun tuolta näyttäis saavan Gibsonin LentävänVeen alle 600 eurolla. Onko noi laadukkaita tuotteita jne. Onko jossain jotain keskusteluu näistä? http://guitare.playback-europe.com/index.phpGuns N' Roses on paras. Tai oli sillon kun kokoonpano oli: Slash, Izzy Stradlin, Axl Rose, Duff McKagan ja Steve Alder. |
Mutta tarkoittaako tuo 17.5% tuolla veroa, suomessahan tuo on 21% joten vähän saa maksaa lisää sielä ilmoitettuun hintaan e. Siis en mä tiedä onko näin kunhan mietin ääneen We may be humans, but were still animals |
PLing 20.04.2007 20:42:49 | |
---|
Luulen että sen saa tuolta ihan 17% veroilla, tulliakaan ei EU-maiden välillä tarvitse maksaa. Näin ainakin muistelisin. Doh, nakki. |
saastara 20.04.2007 20:50:33 | |
---|
Ainakin valtaosassa noita tuotteita lukee, että "all costs included".. Elikkäs siihen on minusta luottaminen. Lisää middleä. |
Leo80 20.04.2007 20:58:17 | |
---|
Jos klikkaa yläpalkis olevaa Suomen lippua niin oikeeseen reunaan tulee teksti "Finland 19.0 % VAT. Free shipping to Finland for any order greater than 300 €. Below this amount shipping costs are 30 €", eli ei näköjään ihan tuolla 17,5% selviä. "Mutta kaikkihan erehtyvät joskus. Miksi lyijykynän päässä muuten olisi kumi?" |
GNR Slash 20.04.2007 21:21:29 | |
---|
Jaa... en kyllä aio tilata tuolta sittenkään, joten tälle keskustelulle voi laittaa lukkoa. Guns N' Roses on paras. Tai oli sillon kun kokoonpano oli: Slash, Izzy Stradlin, Axl Rose, Duff McKagan ja Steve Alder. |