Aihe: Miten saan kännykkään wapin kautta koneelta tiedostoja?
1
domino
18.04.2007 22:11:41 (muokattu 18.04.2007 22:13:25)
Elikkäs, omistan Sony Ericsson J230i:n ja kävi nyt sitten ilmi, että siihen ei voi laittaa tiedostoja kaapelin avulla koneelta.. miten siis saisin siihen tietokoneelta tavaraa? Onko netissä jotakin ilmaista sivustoa, johon voin laittaa tiedostoja ''talteen'' ja hakea sitten ne wapilla ILMAISEKSI?

Toivottavasti joku tietäisi :) kiitoksia
ee
18.04.2007 22:40:11
Onko netissä jotakin ilmaista sivustoa, johon voin laittaa tiedostoja ''talteen'' ja hakea sitten ne wapilla ILMAISEKSI?

Voit imuroida puhelimeen miltä tahansa palvelimelta fileitä ilmaiseksi kunhan puhelin vain ymmärtää mitä ne ovat. Laita muutama file kotisivuillesi ja kokeile. Puhelimen selaimeen vaan koko URL tiedostonnimineen ja johan heilahtaa.

Ongelmia voi tulla jos sivustoa pyörittävä palvelin ei osaa kertoa puhelimelle oikein minkätyyppisestä tiedostosta on kysymys mutta perustyyppien kanssa näin käy perin harvoin. Esim. phonechord.com saitilla ilmaiseksi saatavilla oleva kitarasointumidletti ei asennu Nokioihin suoraan kun puhelimet luulevat jarria tekstitiedostoksi.
Santtu_123
19.04.2007 11:41:10 (muokattu 19.04.2007 11:45:05)

Tai jos Ericsonissas on muistikortti niin osta muistikortinlukija, helpottaa kummasti.
En tosin ymmärrä mikset voi datakaapelin kanssa siirtää tiedostoja, Nokialla onnistuu helposti ;)
edit
Jahans, ei taida olla muistikorttia tuossa. Mitä tiedostoa yrität puhelimeen saada ?
domino
19.04.2007 15:45:51
eli siis kännykässä ei ole muistikorttia, JA en omaa kotisivuja :D *häpeä* siis muutin guitar prolla biisin midi muotoon, ja nyt haluaisin sen ladata koneelle (soittoääneksi). samoin voisin ladata Jacksonin logon, siis kuvan taustakuvaksi jos mahdollista
Benighted
20.04.2007 20:58:31

Tuon kautta onnistuu, ja helposti: http://www.zedge.net/
Dani
touhis
20.04.2007 21:12:12
Miten sitten vaikka bluetooth tai irda?
Takaisin etelä-savoon kunnon ihmisten pariin.
janik
20.04.2007 22:01:26
Lähetä vaikka mulle ne sähköpostilla, pistän ne sitten kotisivulleni.
domino
23.04.2007 18:16:56
laitoin nyt tuonne zendgeen, mutta oon niin paska etten osaa niitä ladata sieltä. pääsen kyllä siihen kohtaan mistä pitäs voida ladata, mutta eipä lataa.. nojaa. ei voi mitään, ei nyt jaksa vähään aikaan painia tämän kanssa
Carlos73
25.04.2007 22:02:39
Onko netissä jotakin ilmaista sivustoa, johon voin laittaa tiedostoja ''talteen'' ja hakea sitten ne wapilla ILMAISEKSI?

Itse käytin joskus tällaista:
Menepä tietokoneselaimellasi osoitteeseen:
http://www.lur.nu/
Klikkaa wap portal.
Selaa haluamasi tiedosto ja upload.
Sitten puhelimellasi wapselaimella osoitteeseen
http://wap.lur.nu
ja jos kaikki menee niinkuin mennä piti, saat ladattua halajamasi fileen kapulaasi.
Benighted
28.04.2007 13:49:47

Miten sitten vaikka bluetooth tai irda?

Luot bluetooth/irda yhteyden koneeseen ja siirrät tiedostot? How hard can it be? Itse vetelen sinihampaalla Sony Ericssonin kännylläni. Kännykän oman softan saattaa vaatia, ainakin omalla kohdalla, jos et alkuperäistä cd:tä omista niin valmistajan kotisivuiltakin saa varmasti.
Dani
jorma_r
29.04.2007 01:13:33
Luot bluetooth/irda yhteyden koneeseen ja siirrät tiedostot? How hard can it be?

"very hard when you do not have either" - kaverilla on aika perusperusmallin puhelin.

laitoin nyt tuonne zendgeen, mutta oon niin paska etten osaa niitä ladata sieltä. pääsen kyllä siihen kohtaan mistä pitäs voida ladata, mutta eipä lataa.

Vika ei välttämättä ole miehessä. Voi olla että zendken palvelin hanskaa edellä mainitut MIME-tyypit väärin tai että puhelimen selain ei vain ymmärrä fileksiä sopivasti. Kannattaa kokeilla joltain muulta palvelimelta ja vielä intoa riittää.
Jackson Dinky
29.04.2007 09:42:56 (muokattu 29.04.2007 09:43:36)
eli siis kännykässä ei ole muistikorttia, JA en omaa kotisivuja :D *häpeä* siis muutin guitar prolla biisin midi muotoon, ja nyt haluaisin sen ladata koneelle (soittoääneksi). samoin voisin ladata Jacksonin logon, siis kuvan taustakuvaksi jos mahdollista

Lähetä se mulle ni pistän omalle ftplle. maili on jacksondinky at hotmail piste com.
...yhdessä illassa et kolmessa tunnissa.
domino
30.04.2007 17:16:44
Päiviä.. Elikkä enpäs nyt lähetä mitään vielä mihinkään :D sillä kaverin kans tuli asia puheeksi niin se puhu jotain että sillä on joku ohjelma jolla nuittentiedostojen tyypit/formaatit/resoluutiot/tms. pitää eka muuttaa ennen ku ne saa koneelle. kokeilempas tässä tällä viikolla sitä että miten se onnistuu. Jos kukaan tajus äskeisestä mitään niin hyvä :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)