Aihe: Mistä mä saan bändin keikalle?
1 2 3
Alina1
19.04.2007 22:27:01 (muokattu 20.04.2007 22:05:07)
Niin kuin otsikko jo kertoo, haluaisin saada nuoren energisen bändin keikalle toukokuussa. Netti on tietty bändejä pullollaan, mutta suurin osa itteensä kauppaavista on humppabändejä ja nyt kaivattais jotain pop/rock-juttua. Paikkana olis noin 100-150 hengen yksityistilaisuus Turussa, keikkapalkkio valitettavasti vaan nimellinen. Mistä löytyis se oikea..?

Muutama kiinnostusta herättänyt juttu tohon lisäks:
Kyseessä on 30 vee synttärit, järjestäjinä mun lisäks pari kaveria.
Tarkka pvm 26.5., paikkana nuorisotalo, paikalta löytyy jonkin verran äänentoistolaitteita, mikseri/vahvarit - en valitettavasti vielä tiedä tarkemmin, mut otetaan selvää. Tilassa on esiintymislava, ei mikään valtavan suuri.
Keikkapaikalle pääsee tarvittaessa samana päivänä klo 14, ihmisiä alkaa tulla seitsemän maissa. Settien pituudesta ja määrästä voidaan neuvotella, mielellään pari kolme lyhyempää ku yks pitkä.
Nimellinen keikkapalkkio tarkoittaa lähinnä matkakuluja, ruokaa/juomaa ja tarvittaessa myös majoitusta.
Musiikkilajina siis pop/rock/suomirock, sekä bändin oma tuotanto että coverit käy.
baron
19.04.2007 22:57:33

Niin kuin otsikko jo kertoo, haluaisin saada nuoren energisen bändin keikalle toukokuussa. Netti on tietty bändejä pullollaan, mutta suurin osa itteensä kauppaavista on humppabändejä ja nyt kaivattais jotain pop/rock-juttua. Paikkana olis noin 100-150 hengen yksityistilaisuus Turussa, keikkapalkkio valitettavasti vaan nimellinen. Mistä löytyis se oikea..? Mä luotan teihin :-)

http://www.banditrekisteri.com/
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term"
BaariMikko
19.04.2007 23:05:39 (muokattu 19.04.2007 23:07:25)

Niin kuin otsikko jo kertoo, haluaisin saada nuoren energisen bändin keikalle toukokuussa. Netti on tietty bändejä pullollaan, mutta suurin osa itteensä kauppaavista on humppabändejä ja nyt kaivattais jotain pop/rock-juttua. Paikkana olis noin 100-150 hengen yksityistilaisuus Turussa, keikkapalkkio valitettavasti vaan nimellinen. Mistä löytyis se oikea..? Mä luotan teihin :-)

Haluat hyvän ja viihdyttävän bändin, mutta mitään ei sais maksaa.

Mites noin muuten sitten? Hankitteko kalusteet siten, että marssitte Ikeaan kertomaan myymäläjohtajalle, että "tuossa olisi kiva tuo pöytä ja tuolit kanssa, jos tarjotaan sulle kahvit niin voidaan varmaan viedä ne?"
Lähikauppias
19.04.2007 23:18:30

No, mainostan suoraan meidän bändiä, kaikki keikat kelpaa. Ja kun Turusta ollaan, niin ei tulisi niin pahasti takkiinkaan. Jonkin sortin indie rockia, ja energisiäkin yleensä ollaan.

http://www.myspace.com/johnnysuperheroband
http://www.johnnysuperhero.net
www.johnnysuperhero.net OSTA HYVÄ LEVY! Rock over London, rock on Chicago.
Epämuusikko
19.04.2007 23:22:26 (muokattu 19.04.2007 23:23:42)

Mites noin muuten sitten? Hankitteko kalusteet siten, että marssitte Ikeaan kertomaan myymäläjohtajalle, että "tuossa olisi kiva tuo pöytä ja tuolit kanssa, jos tarjotaan sulle kahvit niin voidaan varmaan viedä ne?"

Sorvaa mulle ovennuppi!

No, mainostan suoraan meidän bändiä, kaikki keikat kelpaa. Ja kun Turusta ollaan, niin ei tulisi niin pahasti takkiinkaan. Jonkin sortin indie rockia, ja energisiäkin yleensä ollaan.

Hienoa ja uhrautuvaista. Mutta omia biisejä jonkin sortin firman yksityistilaisuudessa..... No, voisihan se toimiakin.

Mutta treenatkaa setillinen covereita "takataskuun" :)
It's sounds good! Bustard #1
Lähikauppias
19.04.2007 23:35:10

Hienoa ja uhrautuvaista. Mutta omia biisejä jonkin sortin firman yksityistilaisuudessa..... No, voisihan se toimiakin.

Firmasta ei toistaiseksi puhuttu mitään, voihan hyvinkin olla että se on vaikkapa Turun Indienuoret Ry:n vuosittainen kokoontuminen!
www.johnnysuperhero.net OSTA HYVÄ LEVY! Rock over London, rock on Chicago.
baron
19.04.2007 23:40:02

Firmasta ei toistaiseksi puhuttu mitään, voihan hyvinkin olla että se on vaikkapa Turun Indienuoret Ry:n vuosittainen kokoontuminen!

Häät ne on: 150 ihmistä syötetään ja juotetaan ja jostainhan silloin pitää tinkiä.
Sävis
20.04.2007 09:18:20

Mulle sanottiin kerran: "Toiset soittaa rahasta, toiset rakkaudesta." Että niin, mitään ei saisi maksaa.
Säviksen pimeä puoli
Alina1
20.04.2007 10:35:42
Hei nyt vähän mielikuvitusta - ei oo häät eikä hautajaiset, eikä minkään sortin firman bileet. Lähikauppiaskaan ei osunu arvauksessa ihan kohilleen :-)
Ja Ikeassa käydessäni oon ihan maksanut ostokseni, eikä ilmasesta oo kukaan (tai mä ainakaan) puhunut nytkään.
Alina1
20.04.2007 10:59:24
Ei oo tosiaan mistään salailusta kyse. Tilaisuus on muutaman kaverin järjestämät synttäri/kesänavausbileet.
Jkob
20.04.2007 11:06:24 (muokattu 20.04.2007 11:07:08)
Ei oo tosiaan mistään salailusta kyse. Tilaisuus on muutaman kaverin järjestämät synttäri/kesänavausbileet.

Miksei sitä voinut heti sanoa? Ja minkälaista bändiä haetaan, coverbändiä?

E: Ja täällä ollaan pirun herkkänahkaisia kaikista asioista :)
Wanking is timeless
Lennu
20.04.2007 11:15:29

Miksei sitä voinut heti sanoa? Ja minkälaista bändiä haetaan, coverbändiä?

E: Ja täällä ollaan pirun herkkänahkaisia kaikista asioista :)

Jengi on potkinu niin paljon nauloja varpaankynsiensä alle, että alkaa herkistymään.
"tää skene ei oo oikeen mun juttu"
Socialite
20.04.2007 11:24:38
Turkuun siis pitäisi saada tämä bändi?
Soitapa turun konservatorioon. Vaikkapa kansliaan, sieltä osaavat varmaan jo auttaa eteenpäin. Veikkaisin että sieltä voisi löytyä virkeä bilebändi, joka varmaan vetääkin mieluummin sellaista humpan sijaan. Hintakin lienee varsin kohtuullinen.
Don't let go, no don't let go that whisky bottle!
J1I
20.04.2007 11:33:06

No pakko kai mainostaa omaa bändiämme myös. Eli tsekkaa meidät:

www.mikseri.net/conspiracy
www.myspace.com/conspiracyfin

Tullaan mielellämme.

Ota vaikka yhteyttä s-postilla jos yhtään kiinnostaa.

conspiracyfin@hotmail.com
Alina1
20.04.2007 12:19:12
Enpä arvannu että tästä tulee näin mielenkiintonen ketju :->
Siis yksityistilaisuus = synttärit, biiseistä käy ehdottomasti sekä omat biisit että coverit. Musalajeina lähiinä rock ja pop, mutta senkään suhteen ei olla ehdottomia. Mitäs vielä haluaistte tietää?
Tietysti Pauligin
20.04.2007 12:55:59
Enpä arvannu että tästä tulee näin mielenkiintonen ketju :->
Siis yksityistilaisuus = synttärit, biiseistä käy ehdottomasti sekä omat biisit että coverit. Musalajeina lähiinä rock ja pop, mutta senkään suhteen ei olla ehdottomia. Mitäs vielä haluaistte tietää?

Bändiä ei ole tarjota, mutta varmaan vähän tarkempaa tietoa soittopaikasta/tilasta, varustuksesta ym. olisi hyvä kertoa.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
baron
20.04.2007 13:20:33

Mulla oli viime Pe synttäribilekeikka, soitettiin sen tyylistä musaa kuin kysytään, neljä jätkää, 500 euroa.
BaariMikko
20.04.2007 14:15:45 (muokattu 20.04.2007 14:16:14)

Mulla oli viime Pe synttäribilekeikka, soitettiin sen tyylistä musaa kuin kysytään, neljä jätkää, 500 euroa.

Niin. Tähän tapaan sen pitäiskin mennä. Ymmärsin tuon nimellisen korvauksen siten, että kunnon palkkaa ei voida/haluta maksaa. Se nyt on sitten ihan sama, maksetaanko sitä liksaa siinä vaiheessa ollenkaan.

Joku kymppi tai kaks per lärvi ei kauheesti lämmitä. Korvauksena siitä, että soittamisen lisäksi treenataan biisit, tullaan paikan päälle (bensa maksaa!), pystytetään kamat jne jne jne...
Pablo Kigero
20.04.2007 14:20:09 (muokattu 20.04.2007 14:20:45)

Niin. Tähän tapaan sen pitäiskin mennä. Ymmärsin tuon nimellisen korvauksen siten, että kunnon palkkaa ei voida/haluta maksaa. Se nyt on sitten ihan sama, maksetaanko sitä liksaa siinä vaiheessa ollenkaan.

Joku kymppi tai kaks per lärvi ei kauheesti lämmitä. Korvauksena siitä, että soittamisen lisäksi treenataan biisit, tullaan paikan päälle (bensa maksaa!), pystytetään kamat jne jne jne...

No älä nihkeile !

Onko käynyt mielessä että toi voisi olla vaikka HAUSKAA? :O =)
Now it's right, time to roll!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)