Hughes 20.04.2007 06:14:27 | |
---|
Mikähän mahtaisi olla hyla vaihtoehto DI-lootaksi? Mitä olette käyttänyt vai onko se aina niin, et antaa vuan plugin äänimiehelle et "työnnä tuo ny johonkin noista su purkeistas.." http://www.kolumbus.fi/optic/elbo/ |
JR/Rajah 20.04.2007 07:51:58 | |
---|
Itsellänikin olisi jonkinlaisen DI-boksin hankinta edessä kun ei vahvistimessakaan ole DI-ulostuloa. GT:n The Brick ja sitten Ampeg SVTMP on iskenyt silmään, mutta ovat aika pirun hintavia tuotteita. Onko kenelläkään kehuja/haukkuja kummastakaan laitteesta? Itse olen tuota Brickiä käyttänyt joskus studiossa, mutta eipä tullut pahemmin tutustuttua sen sielunelämään. Piuha kiinni ja menoksi nääs... Ja hyvältä kuulosti jälkeen päin. Ainakin omasta mielestäni. Tuossa vielä linkit kyseisiin härpättimiin: The Brick ( http://www.groovetubes.com/product.cfm?Product_ID=2084) Ampeg SVTMP( http://www.ampeg.com/products/bessentials/svtmp/index.html) -wankers of the zoo crew- |
HeavyMachinery 20.04.2007 10:20:50 | |
---|
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
absqua 20.04.2007 10:23:00 | |
---|
Brickiä voin omasta kokemuksesta suositella lämmöllä. Kallis on, mutta soundikin on mahtava. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Täytyy todeta että keikkatilanteessa en ole juuri todennut käytännön eroa noitten kaikkein kalleimpien boksien ja jonkun millenniumien välillä. Varmaan kyse on omasta amatööristatuksestakin, mutta tuppaa ne hienoimmat finesset soundeissa hukkumaan siinä vähän robustimmassa kontekstissa. Äänitellessä kokonaan toinen juttu sitten. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin vanha Väinämöinen. Itse tuon sanoiksi virkki: "Nyt on aika arvan käyä, Miehen merkkiä kysyä" |
M.Hanski 20.04.2007 12:20:09 | |
---|
Itellä on BSS AR-133, joka tuli ostettua ihan puhtaasti siltä pohjalta, että niitä näkyy olevan pirusti käytössä joka puolella. |
markotetri 20.04.2007 12:50:49 (muokattu 20.04.2007 12:56:21) | |
---|
Jos ihan vaan basistina on liikkeellä, ei omaa DI-boksia kyllä tarvitse. Mun mielestä DI-boksi on osa PA-settiä, ei bassokamoja. Bändin omat PA-kamat yms on sitten asia erikseen, siinä vaiheessa jos rumpali ostaa itse omat rumpumikkinsä, silloin basisti hommaa omat boksinsa. edit: Nuo Ampegin ja GT:n purkithan eivät ole DI-bokseja vaan etuvahvistimia, kuten esim SansAmp. Hiukan erilaisilla säädöillä vaan. Artificiality is normal to the medium. |
Danko 20.04.2007 13:42:42 | |
---|
Itellä on BSS AR-133, joka tuli ostettua ihan puhtaasti siltä pohjalta, että niitä näkyy olevan pirusti käytössä joka puolella. Sitähän ei kyllä tapa mikään paitsi sisään jätetty tyhjä paristo. Dunkkis on kuin potku nivusiin. Siihen voi luottaa. -noir |
M.Hanski 20.04.2007 14:02:19 | |
---|
Sitähän ei kyllä tapa mikään paitsi sisään jätetty tyhjä paristo. ...ja phantom pelastaa. Passiiviboksi (Radial JDI tms.) olisi tietenkin asioiden perseelleenmenon aiheuttaman päänvaivan minimoinnin kannalta parempi. |
absqua 20.04.2007 14:15:23 | |
---|
edit: Nuo Ampegin ja GT:n purkithan eivät ole DI-bokseja vaan etuvahvistimia, kuten esim SansAmp. Hiukan erilaisilla säädöillä vaan. Totta tuo, mutta ajavat asiansa myös DI-boksin ominaisuudessa.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Pirkka 20.04.2007 15:47:59 | |
---|
Brickiä voin omasta kokemuksesta suositella lämmöllä. Kallis on, mutta soundikin on mahtava. Mulla on Brickistä edellinen versio DITTO. Sama muuten mut ilman XLR-inputtia. Ostin käytettynä, maksoi pari sataa. Jos tulee vastaan suosittelen poistamaan markkinoilta. |
absqua 20.04.2007 18:38:44 | |
---|
Mulla on Brickistä edellinen versio DITTO. Sama muuten mut ilman XLR-inputtia. Ostin käytettynä, maksoi pari sataa. Jos tulee vastaan suosittelen poistamaan markkinoilta. Mulla on bricki tai ditto haussa koko ajan jos vaan sattuis jompi kumpi tulemaan vastaan. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
rattledad 20.04.2007 18:57:41 | |
---|
Totta tuo, mutta ajavat asiansa myös DI-boksin ominaisuudessa. Torilla näkyi olevan alembicinkin etunen, kallishan se käytettynäkin, mitähän lie uutena? |