Aihe: Rimmelit
1
mika_89
17.01.2007 10:08:34
Morjens!

Niin tuli tuossa opettajalta hankittua keikka/studiosetiksi Rimmelit. Alkoi tässä mietityttään noiden Rimmelien taustat? Milloin valmistettu jne. Googlettaa koitin mutta sielä tuli jotain Rimmel-huulipunamainoksia niin päätin sitten pistää tänne kysymystä. Kyllä opettaja varmasti osaisi kertoa myös näistä mutten nyt viitsi häiritä hänen vapaa-aikaansa tämmösellä kysymyksellä kun käytettävissä on muutakin asioista tietoista väkeä på netti :) .Siis saksalaisethan nuo on ja kuulemma niinkuin Sonorin valmistamia tai jotain? Hollmi varmaan ainakin osaa kertoa näistä enemmän :)
Kiitoksia
TAMA on kyllä meleko hyvä
hollmi-5
17.01.2007 10:16:06 (muokattu 17.01.2007 10:17:02)
Rimmel oli saksalainen rumpumerkki. Ei sitä enää taideta valmistaa. Olen soittanut kahdella setillä. Toinen setti oli mattalakattu ja toinen oli akryylista tehty. Niillä akryylisilla soittelin intissä. Ihan hyvälaatuisilta ne vaikuttivat. Aika karua muotokieltä niissä käytettiin, mutta niinhän se oli useimmilla muillakin valmistajilla tuolloin 80-luvulla.

Sonorilla ja Rimmelillä ei ole yhteistä historiaa minun tiedossani.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
mika_89
17.01.2007 10:23:38
Joo kyllä ovat ihan laadukkaita ! Ainakin itse olen pitänyt. 1 jazz keikka ja 1 rokkikeikka niillä takana plus vielä EP:n studiosessiot 5 biisiä tuli niillä soiteltua .
TAMA on kyllä meleko hyvä
Epämuusikko
17.01.2007 13:45:23
Muutamista Rimmeleistä viisastuneena melko karua kyytiä. Mutta hyväthän ne on jos tykkää.

Ja triggeroidahan voi aina :)
Grooving hard or hardly grooving. Bustard #1
van Andi
19.04.2007 16:25:45

miulla on itellä kotona varastossa semmoset iki-ikivanhat rimmelit, sain ne joskus penskana, ja aattelin et säästäsin niitä seuraavat kymmenen vuotta ja möisin ku ne on niin sika harvinaiset.:)
Jaska
19.04.2007 17:05:29
aattelin et säästäsin niitä seuraavat kymmenen vuotta ja möisin ku ne on niin sika harvinaiset.:)

Samaa ajattelen omista Thundereistani :p
Epämuusikko
20.04.2007 00:01:48
Samaa ajattelen omista Thundereistani :p

Samaa ajattelen noista muutamasta paahtoleivän palasta, jotka ovat nyt jääkaapissa käyttöä vaille.

Älytöntä, miten sana "vintage" on vingutettu merkitykseltään (lue: miten minä sen ymmärrän) tarkoittamaan kaikkea paria vuotta vanhempaa jotensakin soittokelpoiseksi luokiteltavaa. Tai no, tehtiin ennenkin monenlaisia soittimia. Eikä tehdä tästä mitään merkitysmatsia, kyätetiiättemitämäätarkotan.
It's sounds good! Bustard #1
Jaska
20.04.2007 11:56:47
Rimmelit sun muut sontahärpäkkeet eivät tule ikinä kasvattamaan arvoaan.

Mitä?! Enkö mä voikkaan pistää Thundereita kahden vuoden päästä torille 2000€lla? Sillonhan ne on jo kymmenen vuotta vanhat.
Magiz
20.04.2007 19:03:35
Mitä?! Enkö mä voikkaan pistää Thundereita kahden vuoden päästä torille 2000€lla? Sillonhan ne on jo kymmenen vuotta vanhat.

kyllä se maailma on epäreilu..
"2000-luvun kotimaista raskasta progea, vähän niinkuin heavympaa Jethro Tullia" -Jasse
ddrum54
20.04.2007 23:28:10

No mikäs sua estää. Älä nyt kuitenkaan noin helvetin halvalla myy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)