Aihe: Jackson DK2S
1
Jape900
19.04.2007 19:50:03
Elikkä onko kyseinen kitara hyvä? Kertokaa plussia ja miinuksia. Ja mikä on tallan laita on vissiin joku Jacksonin lisenssi floikka vai? http://www.thomann.de/fi/jackson_dk2s_asb_update.htm
saastara
19.04.2007 19:59:18
Sen verran tiedän että talla on lisenssi jackson.. :)

Tuota olin mainitsemassa, mutta hieman eri muodossa.. :) Originelli jos olisi lähtisi tilaukseen. Sustainiac on jo kauan himottanut. :)
Lisää middleä.
Jape900
20.04.2007 19:22:02
Sen verran tiedän että talla on lisenssi jackson.. :) Piitäkö tuo kyseinen talla vireen?
Jesmies
20.04.2007 19:25:53
Piitäkö tuo kyseinen talla vireen?

Eipä mitenkään erikoisen hyvin. kyllä sillä soittelee jos malttaa pitää näppinsä irti siitä kammesta.
Tukeva ote munasta niin kaikki sujuu
Sälski
20.04.2007 19:31:35

Eipä mitenkään erikoisen hyvin. kyllä sillä soittelee jos malttaa pitää näppinsä irti siitä kammesta.

no onko siitä sitten mitään yleistä hyötyäkin??
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
saastara
20.04.2007 19:40:15
no onko siitä sitten mitään yleistä hyötyäkin??

Noh, kunhan aloitteleva hevikitaristin alku ostaa sen koska "X-kitaristillakin on floikka ja se on sentään hemskatin kova sälli, pitää mullakin olla.", niin valmistajat ovat suoriutuneet tehtävässään.. :)

No mutta ei, eivät nuo täysin siis niin surkeita ole kuin usein sanotaan.. Mutta ei tuo halavan luokan floikkakitara ole sellaisenaan todellakaan kovin pitkäikäinen sijoitus. Jos kitara ei lähde menemään, tulee siihen parin vuoden sisään uusi floikka joka kustantaa sen reilu 200€ ekstraa. Eli sen valossa kannattaa miettiä..
Lisää middleä.
syndrome-
21.04.2007 22:17:09
Mulla on omassa DKMG:ssä tuo sama talla ja kyllähän se hemmetti vireen pitää. En lähtis sitä säikkymään sitten ollenkaan. Tuo on ehkä 4 vuotta vanha ja eipä oo vireongelmia näkyny ja tuskin näkyy kunhan pitää säädöissä.
saastara
22.04.2007 08:45:20
Mulla on omassa DKMG:ssä tuo sama talla ja kyllähän se hemmetti vireen pitää. En lähtis sitä säikkymään sitten ollenkaan. Tuo on ehkä 4 vuotta vanha ja eipä oo vireongelmia näkyny ja tuskin näkyy kunhan pitää säädöissä.

Seison korjattuna. Itsellä vain ei ole noista halvemmista Jacksonin talloista laisinkaan hyviä kokemuksia.
Lisää middleä.
Werihukka
22.04.2007 13:19:20 (muokattu 22.04.2007 13:21:13)

Minulla on semmosta kokemusta noista talloista, että alaspäin kammetessa pitää vireen täydellisesti, mutta jos haluaakin kammeta ylös.. tai siis taakse alas, niin vire nousee. Blokkaamalla nyt ainakin, jos ei muuta keinoa tiedä, saa ihan kelpokammen noista.

Mutta jos ei ole koskaan aikaisemmin floikkaa käytellyt ja ei tiedä sen fyysisiä ominaisuuksia ja muita ominaisuuksia, niin varmasti tulee ongelmia vastaan, mutta niistä pääsee oppimalla ylitse. Se on kuitenkin selvä, että materiaalit ei ole samaa luokkaa kun paremmissa floikissa ja liian kova ote saattaa olla turmiollista. Järkikäytössä kestää kuitenkin monta vuotta.

Mulla Jacksonin RR3 ja sama talla. Semmoset 3-4 vuotta on toiminut ja toimii vieläkin, blokkaamatta.

Edit: Ja yksilöeroja löytyy ihan toisella tavalla noista, kuin laadukkaammista veljistään.
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)