saastara 18.04.2007 19:24:12 (muokattu 18.04.2007 19:24:21) | |
---|
Blind Guardianin The Night at the opera. Tai no itseasiassa vain yksi biisi sieltä eli The soulforged. Ja on muuten kova biisi. :) Över-epic. Lisää middleä. |
Ja on muuten kova biisi. :) Över-epic. On, ja vielä Raistlin Majeresta kertova.... Life without music isn't life. |
oltsi 19.04.2007 21:03:51 | |
---|
Ensimmäiset askeleet tais tulla Waspin I wanna be somebodyn muodossa, mutta lopullisen niitin arkkuun toi Stone. Oli siinä muitakin matkan varrella, mutta eivät kolahtaneet yhtä kovasti. |
haunted 19.04.2007 22:17:19 | |
---|
Fear of the darkin c-kasetin sain joskus pikkupoikana serkulta. Tänks Fatsam.. No en mä vissii hevari oo vieläkää, mutta jotai sinne suuntaan kuitenki. Up in the ass of Timo. |
Jankku 21.04.2007 14:18:38 (muokattu 21.04.2007 14:19:28) | |
---|
Yllätys yllätys = Iron Maidenin Iron Maiden jonka C-kasetin löysin, joskus toisella luokalla ollessani, isäni kasettien joukosta =) Muistan vieläkin kun Prowlerin alku riffi lähti mun kasettimankasta soimaan, se oli pienelle pojan alulle kovapala. Se oli jotain niin ennenkuulumatonta ja upeaa =) On se kyllä vieläkin perkeleen hyvä biisilevy. Tämän löydön jälkeen ei ole paluuta ollut eikä tule olemaan =) Hell is where the heart is! |
Closure 21.04.2007 17:03:31 | |
---|
Tälläisen hevarin kuin nyt: Opeth - My Arms, Your Hearse Kevytkikkelihevarin: Varmaankin joku sonata arctican levy. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
ANtTIKRISTUS 21.04.2007 17:48:27 | |
---|
Mistä tietää, että on hevari? God loves you as he loves satan. |
ruuvimeisseli 21.04.2007 18:06:37 (muokattu 21.04.2007 18:06:48) | |
---|
Mistä tietää, että on hevari? Siitä että pitää hevistä? |
ANtTIKRISTUS 21.04.2007 18:23:16 | |
---|
Siitä että pitää hevistä? Mä pidän. En ole hevari. God loves you as he loves satan. |
DVD-SOITIN 21.04.2007 18:36:08 | |
---|
Mä pidän. En ole hevari. Jaa? Älä sitten vastaile turhia tähän topiciin? Keep supporting death metal! |
ANtTIKRISTUS 21.04.2007 18:45:59 | |
---|
Jaa? Älä sitten vastaile turhia tähän topiciin? No äläpäs nyt kovin revi persreikää siellä päässä :) Kuuntelen kuitenkin metallia pääosin ja tommosta vaan miettiin, pikkusen härnäsin vain. Ja aiheeseen liittyen: Eiköhän se joku Metallican alkupään levy ole, aika perusvastaus. Enkä ole mielestäni hevari, vai olenkohan sittenkin... God loves you as he loves satan. |
DVD-SOITIN 21.04.2007 21:44:10 | |
---|
No äläpäs nyt kovin revi persreikää siellä päässä :) Kuuntelen kuitenkin metallia pääosin ja tommosta vaan miettiin, pikkusen härnäsin vain. Ja aiheeseen liittyen: Eiköhän se joku Metallican alkupään levy ole, aika perusvastaus. Enkä ole mielestäni hevari, vai olenkohan sittenkin... "Hevarin" määritelmä minulle: Henkilö, joka tunnustautuu metallifaniksi, näyttää sellaiselta ja pähkinänkuoressa; ELÄÄ METALLIA. Minä tunnustaudun tällaisten tuntomerkkien täyttäjäksi, joten olen ilmeisesti "hevari". Ja koko juttuhan käynnistyi Metallican Black Albumista. :-) Keep supporting death metal! |
InYourFace90 22.04.2007 15:00:36 | |
---|
Hevari on vaan niin tyhmä nimitys... Joidenki teinipissisten keksimä varmaan. Niin ja ite aloin metallia kuunnella, kun Maidenista kuulin ja se on edelleenkin se nro. 1 :D Up The Irons! |
KaljaMaha 22.04.2007 15:04:58 | |
---|
Eka levy oli AC/DC Live at Donington, mutta silloin ei vielä hevi innostanut. Hevi tuli kuvioihin Black Sabbathin kautta. Eka levy tais olla jokin saksasta ostettu kokoelma. En pukeudu erityisen "hevisti". ... |
Topa- 02.12.2012 21:01:59 | |
---|
kyllä se tais olla bläk sabbathin eka. |
Jeszse 02.12.2012 21:40:30 | |
---|
Stratovariuksen Infinite tais olla. RekoS: Ihan normaali mnettiläinen varustettuna keskimääräistä mnettiläistä huomattavasti paremman näköisellä tyttöystävälläm. |
Jallumiäs 02.12.2012 21:49:37 | |
---|
SOAD - Hypnotize |
Maxwell von Karma 02.12.2012 22:06:20 | |
---|
Finntrollin "Ur Jordens Djup" anno 2008. Tuota ennen tykästyin Finntrollin pariin muutamaan kappaleeseen, sekä Turmion Kätilöiden mokomiin, mutta UJD oli ensimmäinen albumi, jonka ostin, joka myös kolahti kivasti. Oli hienoa, kun silloin kaikki oli uutta, outron ja hidden trackin välinen hiljaisuus oli jotain "hullua neroutta" ja pilipalisyntikat yhdistettynä raskaaseen, mutta simppeliin riffittelyyn upposi nuoreen kasiluokkalaiseen käsittämättömän kovaa. Pidän levyä edelleen suuressa arvossa, jopa ilman henkilökohtaisia syitä. Aloitin siis "hevaamisen" vähän myöhemmin kuin yleensä. Aluksihan Trollhammarenit ja Slaget vid Blodsälvit kuulostivat hirveiltä, mutta meikäläisen asennekin oli melko "korvat kiinni - laalaalaa" -luokkaa koko metallia kohtaan tuolloin. Kyllä se siitä sitten lähti, eikä tarvinnut aloittaa millään köyhällä kasarirässillä ;) No ei noin Sergei, nyt mä soitan teille. |
hevikivinen 02.12.2012 22:28:47 | |
---|
Tajusin juuri, että en pysty tähän vastaamaan. Minusta on tullut "hevari" aikoinaan pikkuhiljaa. Särökitaroista huomasin tykkääväni jo joskus päälle kymmenvuotiaana, kun fanitin purkka- ja glamrock-bändejä kuten Sweetiä, Sladea, Rubettesia, Gary Glitteriä, Glitter Bandia ja Mudia. Niiden tuotannossa kiinnostivat aina ne kappaleet, joissa oli jytinää ja kitaraa. Mudin Rocket oli ihan ykkönen listallani jossakin vaiheessa ja kyllähän se vieläkin kulkee pirun komeesti. Siitä se sitten alkoi vähitellen luisua yhä tiukempaan runttaukseen. Uriah Heep, Status Quo ja Nazareth alkoivat kiinnostaa vähän myöhemmin. City Boylla oli myös hyviä raskaampaan päin kallellaan olevia poppibiisejä. Kai sieltä varsinaiselta heviosastolta nousevat sitten lopulta ensimmäisinä elämyksinä esille Judas Priest, AC/DC ja Van Halen. Jos nyt ihan yksi albumi pitää nimetä, niin sanotaan nyt sitten AC/DC:n Let There Be Rock. |
toxic 02.12.2012 22:30:03 | |
---|
Master of puppets. Sitä ennen kuuntelin monta vuotta punkkia tyyliin, pennywise, offspring, rancid, millencolin jne. Mutta kun kuulin puppetsin, niin nopeasti vaihtui kiinnostus. En silloin ymmärtänyt juurikaan mitään soittamisesta tai yleensäkään musiikista, mutta jotenkin ne soundit ja supertiukka soittaminen oli jotain mahtavaa silloin. Muistan vieläkin sen, kun ensimmäisen kerran kyseisen levyn kuulin. Veli sai cd:n joltain kaveriltaan lainaa ja kuunneltiin sitä sitten veljen huoneessa todella surkeasta cd-soittimesta. Battery, Moppi ja damage inc. olivat jotain ylimahtavaa tykitystä silloin. :) |