Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 522 23 24 25 2665 66 67 68 69
Räkkipeli
17.04.2007 21:23:29
Myöki tungettiin märkää talouspaperia korviin, jos ei ollu tulppia. Ei se hirveesti auta.

Basistilla on tapana tunkea sätkäfiltterit korviin kun tulpat aina unohtuu. Eihän ne blokkaa mitään. =D
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
jwa
19.04.2007 15:16:30
äijät vaan kiertoon jos tuntuu, että joku ei ole motivaationsa kanssa samalla tasolla. itse veivaan treeneihin orjallisesti kahdesti viikossa - 85 km/suunta. raha tai matka ko asiassa ei paljon paina - hommat pitää mennä eteenpäin.
www.rautakoira.net / www.fortunaab.net
shovi
19.04.2007 19:09:01 (muokattu 19.04.2007 19:09:32)
Jumalauta! Nyt on sitten kaikki nähty. Olen niellyt aikaisemmat selitykset krapulasta, liiallisesta humalasta, vieraalta paikkakunnalta heräämisestä, bisneksistä, opiskeluista, töistä jne ja näitä on käynyt itsellekin. Tämänpäiväiset treenit peruuntuivat kuitenkin täysin uskomattomasta syystä. Rumpalimme nimittäin tyynen rauhallisesti ilmoitti menevänsä tänään balettiin, eikä näin ollen pääse paikalle. BALETTIIN?! Wtf? Jää saunaillat jatkossa vähiin, enkä ainakaan nosta sitä saippuapalaa... sen verran heräsi epäilykset.

edit. ei kertonut meneekö katsomaan vai esiintymään, joten voin vain toivoa että edes katsomaan :(
"Onko hevi lampaiden räjäyttelyä?" -Lesko
Ronsto
19.04.2007 19:22:16 (muokattu 19.04.2007 19:22:27)

Jumalauta! Nyt on sitten kaikki nähty. Olen niellyt aikaisemmat selitykset krapulasta, liiallisesta humalasta, vieraalta paikkakunnalta heräämisestä, bisneksistä, opiskeluista, töistä jne ja näitä on käynyt itsellekin. Tämänpäiväiset treenit peruuntuivat kuitenkin täysin uskomattomasta syystä. Rumpalimme nimittäin tyynen rauhallisesti ilmoitti menevänsä tänään balettiin, eikä näin ollen pääse paikalle. BALETTIIN?! Wtf? Jää saunaillat jatkossa vähiin, enkä ainakaan nosta sitä saippuapalaa... sen verran heräsi epäilykset.

edit. ei kertonut meneekö katsomaan vai esiintymään, joten voin vain toivoa että edes katsomaan :(

Eivvv :--------DD

*vatsalihastreeni* +
Mystisesti hintahtavat romantikot #2
jwa
19.04.2007 19:40:54
hohhoh. joo - kandee olla varuillaan! kohta haluaa ehkä siirtyä sellaiseen wai-em-sii-ei -tyyliseen renkutukseen ja huomaat olevasi rakennusmiehen asussa! hahhah. oha noita.
www.rautakoira.net / www.fortunaab.net
vital
19.04.2007 22:40:30
älkää viitsikö, baletti on kyllä tosimiehen toimintaa

kitaristi ei tullut harjoituksiin koska nukkui pommiin. harkat klo. 15-21

...
Nieby
19.04.2007 23:14:37 (muokattu 19.04.2007 23:14:53)

Offtopic! Mutta pakko sanoa, että tuo teksti oli ratkaisu ainakin vuoden mittaiseen pohdiskeluuni. Olet kuin oletkin mies. :D Nimimerkistä tulee nainen mieleen, mutta kuvastakaan ei pääse varmuuteen, kun on lasit blokkaamassa. Selvä homma.

PS. Hauskasti kuvattu tuo tapahtuma.. :D
www.aleksi-nieminen.magix.net "Life suck's and then you fucking die." -Ozzy Osbourne | Mitään en oo ottanu, ikinä en oo mitää ottanu. Ja jos joku muuta väittää ni aijjaijjai! Perkele.
Drumjamo
19.04.2007 23:48:59
Offtopic! Mutta pakko sanoa, että tuo teksti oli ratkaisu ainakin vuoden mittaiseen pohdiskeluuni. Olet kuin oletkin mies. :D Nimimerkistä tulee nainen mieleen, mutta kuvastakaan ei pääse varmuuteen, kun on lasit blokkaamassa. Selvä homma.

PS. Hauskasti kuvattu tuo tapahtuma.. :D

Lisää offtopicia, mutta pakko mainita että aivan samaa hommaa olen pähkäillyt.=D
Se nyt vaan on semmosta
shovi
20.04.2007 08:22:01
Lisää offtopicia, mutta pakko mainita että aivan samaa hommaa olen pähkäillyt.=D

Hoho, en mä IRL oo sentään noin naisellinen, toivottavasti. Pitänee laittaa uusi omakuva kun saa jossain välissä napattua, ehkä sit toimii paremmin :D
"Onko hevi lampaiden räjäyttelyä?" -Lesko
Ronsto
20.04.2007 11:42:55

Hoho, en mä IRL oo sentään noin naisellinen, toivottavasti.

En saanut katsettani pois tisseistäsi :/
Mystisesti hintahtavat romantikot #2
cruel_destiny
21.04.2007 11:55:33
Hoho, en mä IRL oo sentään noin naisellinen, toivottavasti. Pitänee laittaa uusi omakuva kun saa jossain välissä napattua, ehkä sit toimii paremmin :D

tolla kuvalla niin oisit kyllä hel'''in ruma nainen! :D Miten tosta voi erehtyä, naisen ja miehen tunnistaa viimeistään käsistä, ne on aina erilaiset?
Thomannin piuhalla saat hevivahvarisi clean-kanavaan maukkaan kevytroson.
Topa-
03.05.2007 17:48:48 (muokattu 03.05.2007 17:50:05)
-Mehukestit
-Äiti ei päästä
-kuiteski kiusaatte mua.
Tämmöstä.
IhmeHeebo
03.05.2007 18:52:44 (muokattu 03.05.2007 18:55:49)
Näille kommenteille on saanut hajota muutaman kerran, mutta asiaan
Basisti (ex!) lähti vaeltamaan (?) jonnekkin kuusamoon(!?), joku h*lvetin partio(WTF!?!?!?!?). Ni jäi treenit väliin.
When a Man Lies He Murders Some Part of the World These Are the Pale Deaths Which Men Miscall Their Lives All this I Cannot Bear to Witness Any Longer Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home... ...And Justice For All
Blodapelsin
03.05.2007 21:26:24
älkää viitsikö, baletti on kyllä tosimiehen toimintaa

Niinpä! Jopa 90-luvun kovin gangstamatafaka 2pac Shakur oli hyvin kunnostaunut balettitanssijana
jou peace
saastara
03.05.2007 21:43:30
Näille kommenteille on saanut hajota muutaman kerran, mutta asiaan
Basisti (ex!) lähti vaeltamaan (?) jonnekkin kuusamoon(!?), joku h*lvetin partio(WTF!?!?!?!?). Ni jäi treenit väliin.

Partiohan on lasten armeija.. ;) Rintamakarkurit ammutaan. Vakavaa touhua.
Fortune
04.05.2007 10:00:19
Niinpä! Jopa 90-luvun kovin gangstamatafaka 2pac Shakur oli hyvin kunnostaunut balettitanssijana

No kyllä aika monella jätkällä jäisi väliin se treeniohjelma ja vuosien tuska, mitä balettitanssijat läpikäyvät. Oikeasti se on kovien jätkien hommaa ja pirun rankkaa touhua.
Look behind you, a three-necked guitar!
Blodapelsin
04.05.2007 15:21:56
En ole ole nyt ihan varma tulkitsenko tekstisi oikein mutta siis tuo 2pacjuttu on tosi.

Mutta enough off-topic
jou peace
ps3t
08.05.2007 12:55:54

äijät vaan kiertoon jos tuntuu, että joku ei ole motivaationsa kanssa samalla tasolla. itse veivaan treeneihin orjallisesti kahdesti viikossa - 85 km/suunta. raha tai matka ko asiassa ei paljon paina - hommat pitää mennä eteenpäin.

Oikea asenne. Näinhän sen pitäisi mennä jos bändillä on vähääkään tarkoitusta päästä eteenpäin. Itse kuulun myös orjan lailla bändiin panostaviin elukoihin :) Esim. Muutamat työpaikkatarjoukset on saaneet jäädä sen takia että en halua olla ainakaan se joka jarruttaa bändin toimintaa.

Sairasta? voi olla, mutta eipä tarvitse sitten 40v elämään kyllästyneenä perheenisänä miettiä, että "oisikohan siitä bänditouhusta tullut jotain jos olisi jaksanut panostaa"
Teknisyys on perseestä.
pata
10.05.2007 08:07:54
Äh.. jengi ottaa AIVAN liian vakavasti treenit. Soittaa sillon ku tuntuu siltä, eikös musiikin pitäisi olla spontaania, eikä mitään pakkopullaa? Meiän pändissä ei ainakaa kukaan rupee mitään mouhoamaan, jos ei pääse treeneihin/ välttämättä halua juuri sinä päivänä tulla soittelemaan. Sellaset diktaattori-karaktäärit, jotka aloittavat valittamisen siltä istumalta, kun joku pändin jäsenistä ei pääse treeneihin ovat mulkkuja. Pitäisi ymmärtää pändikavereita siinä mielessä ,että aina ei ole fiilistä skulaa ja siinä samalla asettaa omat märät fantasiansa täsmällisistä treeni- ajankohdista sivuun hetkeksi. Imho. ne treenit missä kaikilla on hyvä fiilis yllä, eikä maistu pakkopullan kamelinpaska suussa, ovat niitä parhaimpia. Olen varmaan puhunut itseni pussiin ja aihekin on varmaan ihan off-topic jne.. mutta tätä mieltä olen asiasta. Antaa paskan sataa... -Rituaalimurha@ espoo necropolis

No mutta sitten täytyy tarkistaa omaa asennetta ja tutkailla sitä että haluanko minä oikeasti tehdä tätä bänditouhua ja uhrata aikaani sille. Jos aikoo joskus saada ne biisit skulaamaan, niin kyllä siinä täytyy treenatakkin. Kumminkin sehän on loppujen lopuksi aivan jokaisen oma asia. Mutta kiteytän tämän näin: Bändit on bändejä ja paska on paskaa.
Zap
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)