koponen 19.04.2007 13:43:55 | |
---|
http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182 |
Kuha 19.04.2007 13:50:24 (muokattu 19.04.2007 13:53:40) | |
---|
Noissa on mukavan täyteläinen kaulaprofiili ja muutenkin hyvä retromeininki. Eilen käväisin Hellaksessa ja siellä oli ainakin Rocket- ja Imperial -mallit. Fenkku ja reissumies, siinä varmaan on sellanen pari... |
Mukavaa etta saadaan muitakin luuttuja markkinoille kuin nuo perinteiset ja tylsat! "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Wahi 19.04.2007 14:11:27 | |
---|
Ei kyllä oikein nappaa. Liian progea! :D Olen enemmän näitä perinnemiehiä, mutta onhan se hyvä että markkinoilla on muitakin malleja. Kaikki, mukaan lukien nuo, on kyllä enemmän tai vähemmän "perinne-malleista" vaikutteita saaneita. Rölölöö! |
Karipiirto 19.04.2007 14:16:55 | |
---|
Noissa oli muutama malli mitkä pisti kyllä silmään. :) Saispa vasurina. :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Umas 19.04.2007 14:16:59 (muokattu 19.04.2007 14:17:40) | |
---|
Kiitoksia varotuksesta... taas uusi gas johonka ei hetkeen tu oleen varaa :P Edit. Varsinki tuota outlawta kohtaa... |
kojones 19.04.2007 14:39:00 | |
---|
Mitkähän mahtaa olla alkaen-hinnat? Double cat kelpais kyllä. |
Joees 19.04.2007 15:17:31 | |
---|
Hienoa että näitäkin nyt saa suomesta. Johan näitä on venattukin. Muutamassa mallissa on jopa erittäin hyvät mikityksetkin ;-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
Kiinankeisari 19.04.2007 15:18:49 | |
---|
Mitkähän mahtaa olla alkaen-hinnat? Double cat kelpais kyllä. saksassa tonnin molemmin puolin: www.guitar24.de "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Artist 19.04.2007 16:14:09 | |
---|
Komeita kitaroita, yhtä olen testannut ja ihan hyvä vaikutti olevan. Siinä vaan oli pyynti yläkantissa. Mitään uutuksia noi ei ole, joten on jo ns. aikakin, että saadaan Suomeen. En kyllä sitten tiedä miten ostajia löytyy. Tuo hinnoittelupolitiikka on vähän hämäävä, niillä on noita tonnin molemmin puolin keppejä ja sitten reilusti kalliimpia (en muista missä saksalaisessa liikkeessä näin). Huhut kertoo, että noi halvimmat kasattais Koreassa ja vain kaikista kalleimmat olisi saksalaista työtä, vaikka jotkut myös väittävät, että kaikki tehdään Saksassa, mihin kyllä suhtaudun vähän varauksella kun noiden halvimpien hinnat ovat kuitenkin sen verran alhaiset. Väliäkös tuolla, komeita ja varmasti hintansa arvoisia keppejä. "I wish life could be Swedish magazines." |
Joees 19.04.2007 17:05:39 | |
---|
Komeita kitaroita, yhtä olen testannut ja ihan hyvä vaikutti olevan. Siinä vaan oli pyynti yläkantissa. Mitään uutuksia noi ei ole, joten on jo ns. aikakin, että saadaan Suomeen. En kyllä sitten tiedä miten ostajia löytyy. Tuo hinnoittelupolitiikka on vähän hämäävä, niillä on noita tonnin molemmin puolin keppejä ja sitten reilusti kalliimpia (en muista missä saksalaisessa liikkeessä näin). Huhut kertoo, että noi halvimmat kasattais Koreassa ja vain kaikista kalleimmat olisi saksalaista työtä, vaikka jotkut myös väittävät, että kaikki tehdään Saksassa, mihin kyllä suhtaudun vähän varauksella kun noiden halvimpien hinnat ovat kuitenkin sen verran alhaiset. Väliäkös tuolla, komeita ja varmasti hintansa arvoisia keppejä. Taitavat ainakin ne erikoisemmilla kansilla varustet kepit olla niitä kalliimpia. Niitä sellasia joita löytyy Ronnie Woodiltakin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Artist 19.04.2007 17:09:43 (muokattu 19.04.2007 17:10:03) | |
---|
Taitavat ainakin ne erikoisemmilla kansilla varustet kepit olla niitä kalliimpia. Niitä sellasia joita löytyy Ronnie Woodiltakin. Jep, niitä varmaan. Woodillahan oli signature keppikin Duesenbergiltä, niitä ei vaan taidettu älyttömän montaa tehdä, joskus olen Ebayssä nähnyt kaupan. Woodylla on kyllä hyvä maku kitaroiden suhteen, hypettää kotisivuillaankin suomalaisia Versoul skeboja. Mutta joo, mielestäni nuo normaalihintaluokan Duesenbergit ovat aika halpoja ollakseen kokonaan Saksassa tehty, ts. en ihmettelesi, jos huhut jossain muualla kasauksesta pitäisivät paikkaansa. "I wish life could be Swedish magazines." |
Joees 19.04.2007 17:27:19 | |
---|
Jep, niitä varmaan. Woodillahan oli signature keppikin Duesenbergiltä, niitä ei vaan taidettu älyttömän montaa tehdä, joskus olen Ebayssä nähnyt kaupan. Woodylla on kyllä hyvä maku kitaroiden suhteen, hypettää kotisivuillaankin suomalaisia Versoul skeboja. Mutta joo, mielestäni nuo normaalihintaluokan Duesenbergit ovat aika halpoja ollakseen kokonaan Saksassa tehty, ts. en ihmettelesi, jos huhut jossain muualla kasauksesta pitäisivät paikkaansa. Tuolla stonesin kitarakaksikolla on kummallakin hyvät kitaramaut, heh. Ne on kyllä erittäin hienoja ne erikoisemmilla kansilla olevat kepit. Ja ei kyllä rumia ole nuo muutkaan. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Zelli 09.05.2007 10:13:03 | |
---|
laitoinpa itelle rocketin tulemaan... saas nähdä miten homma toimii omilla kamoilla. ja onkohan hintansa väärti...siis rocket II, black ilman tremoloa. jos joku haluaa katsastaa niin löyty youtubesta klippi http://www.youtube.com/watch?v=G2RekG_GpSsoli siellä muutama muukin kilippi. tossahan on kyllä se rocket I , kun taas tulossa on se rocket II. |
Numb 09.05.2007 10:42:01 | |
---|
Muutama noista on aika makoisan näköinen kyllä... Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen |
Zelli 21.06.2007 22:06:44 | |
---|
Duesenberg rocket II tupsahti juuri kotiin... alku mielipide...ei olleenkaan pöllömpi, ottanu jo avosylin vastaa. vielä puuttuu kunnon sisään ajo että miten lähtee mökä soundit treeniksellä... |