Pula-Aho 06.04.2007 11:43:01 | |
---|
Niillä on jotain ihan ok-hitaita.
Virtanen on oiva biisinikkari. Säröä hieman kun laittaa vähemmälle niin osa Apulannan biiseistä on ihan iskelmää. Samoin kuin mitä se on tehnyt tälle yhdelle tytölle, mikäs sen nimi nyt onkaan - Irina? Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
isojussi 06.04.2007 11:48:06 | |
---|
...Säröä hieman kun laittaa vähemmälle niin osa Apulannan biiseistä on ihan iskelmää... Näinhän se on. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
piiska2 15.04.2007 18:15:17 | |
---|
Maroon 5: This Love (Tee-mainoksestakin tuttu) Olen kiertänyt kaikki Suomen suurimmat konserttilavat, useimmat niistä hyvinkin kaukaa..... |
Meisseli 15.04.2007 21:13:19 | |
---|
Jos muijabiisejäkin voit vetää(tai joku voi) ni: Gwen stefanin rich girl ja what'cha waitin' for. Anastacia: paid my dues Pinkiltä jotain. No doubt it's my life. Sophie ellis bextor:Murder on the dancefloor. Juanesin biisit, Robbie williamsin "kids" ja "feel" Hellacoptersin "by the grace of god" Christian waltz:wonderchild Jamelia:Superstar Sugababes:Push the button Christina aguilera:Ain't no other man Egotrippia Justin timberlaken hitit Gavin degraw:I don't wanna be The crash:Big ass love ja pony ride Darknessia: I belive in a thing called love, growing on me. Kotiteollisuutta. Lortia. Sonata arcticaa. Tämmösiä tuli miäleen. www.strangefruit-band.com
www.ketolajawitikainen.com
"Joillain soittajilla on se joku pikkujuttu joka pistää musan toimimaan, mä en tiä mikä se on, mutta mulla on se" -Ron Wood |
lukkari 19.04.2007 13:57:34 | |
---|
ILkka Jääskeläistä settiin vaan! On se niin helvetin hyvä, että levy-yhtiökin antaa sille kenkää. |
On se niin helvetin hyvä, että levy-yhtiökin antaa sille kenkää. Se kusi omille kintuilleen, kun otti veljensä mukaan. Eipä tuosta olis kestotähteä tullu missään tapauksessa, mutta luulen nuorten tyttöjen käyneen keikoillaan kuitenkin jonkin aikaa... Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään. |