Aihe: Mitkä Zildjianin haikat minulla on?
1
Mikko A
04.01.2004 21:37:01
No nehän on Zildjianin vanhat A:t. Oikein hyviä peltejä ovat, joukossa myös TOSI helmiä.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Alpha
04.01.2004 21:40:35
Taitaapa olla samanlaiset, ku mulla...erittäin tyytyväinen olen. Ikää jotain...hmm...yli 20 vuotta. Kunnon rokki haitsu...
Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.
dictatorsh*t
04.01.2004 21:42:39
Kunnon rokki haitsu...

Todellakin.
"Kyllä se on ollut koko ajan takaisin, se oli äsken vain eri paikassa." - meiän kitaristi
Baroquean
04.01.2004 21:57:29
Jees, mullakin oli luultavasti juuri tuohon sarjaan kuuluvat haikan pellit (muistaakseni 15") ja Ride (20"). Ainakin kuvaus tuntuu täsmäävän. Tulivat joskus muinoin edellisen setin mukana. Haikan pellit olivat ehkä vähän liiankin isot soudellessaan edestakaisin about 15 cm liikettä. =) Ride oli todella ohut ja hiljainen. Värisi aivan törkeästi. Noh, vaihdoinkin sen myöhemmin jazzia soittavan rumpalikaverin kanssa päittäin Paisteen 2000:een Rideen. Haikan pellit myin vanhan setin mukana.
Arbeit macht frei.
Mikko A
04.01.2004 22:12:42
Taitaapa olla samanlaiset, ku mulla...erittäin tyytyväinen olen. Ikää jotain...hmm...yli 20 vuotta. Kunnon rokki haitsu...

Jos tarkoitat sitä Scimitaria, niin ei ole. Ne (Scimitarit) on uudempia ja halvempia, mutta ainakin mun mielestä ihan kelpo vehkeitä.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Alpha
04.01.2004 22:54:56
Jos tarkoitat sitä Scimitaria, niin ei ole. Ne (Scimitarit) on uudempia ja halvempia, mutta ainakin mun mielestä ihan kelpo vehkeitä.

Sama teksti löytyy myös noista mun haitsuista. Ja vanhat ovat...

Enivei...soundista pidän todella paljon...
Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)