Sertzo S 19.04.2007 09:20:18 | |
---|
Ihan hauska idea tuo tyttöbändi. Olihan (vai onko vieläkin?) ainakin sellainen kuin Seireenit aiemmin, mutta eipä noilla vissiin hirmusen suuri suosio ollut... Tossa yhtälössä mättää vaan se homma, että mikäli bändin keikoille tiedetään tulevan paljon naisia, niin miehet tulee perässä eli menestys on taattu. Noo, tyttöbändin keikoille ei naisia varmaan hirveästi mene jo pelkästään senkin takia, että nainen on naiselle peto. Toisaalta taas tuo vois houkutella pelkkiä miehiä ja eihän tällasena tasa-arvon aikakautena se härkäparina tanssiminen kai niin suuri vääryys ole??? Seireenit oli hyvä pändi ja mimmitkin edustavia. Turuttaret lienee ensimäinen varsinainen naistanssipändi aikoinaan muistaakseni. |
Jäärä 19.04.2007 09:21:19 (muokattu 19.04.2007 09:21:52) | |
---|
Bändi saa asiantuntijoiden koulutuksen keikkakulttuuriin... Hehe! Tää on hyvä! Mimmeille opetetaan helvetin huonoja vitsejä, viinanjuontia, liimataisten ja turakaisten mollaamista, parhaimmat asennot työväentalon halkoliiterin takana ja simuloidaan viidensadan kilometrin yöllistä ajoa napakassa pakkasessa lämppärivammaisella pienellä Hiacella jäsenten vuorotellessa istumassa tavaratilassa peltistandien päällä. Ja tietty piereskelyä. Vai onko toi joku viimeisen päälle hieno seuranhakuilmoitus? Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Sertzo S 19.04.2007 09:23:06 (muokattu 19.04.2007 09:23:54) | |
---|
Hehe! Tää on hyvä! Mimmeille opetetaan helvetin huonoja vitsejä, viinanjuontia, liimataisten ja turakaisten mollaamista, parhaimmat asennot työväentalon halkoliiterin takana ja simuloidaan viidensadan kilometrin yöllistä ajoa napakassa pakkasessa lämppärivammaisella pienellä Hiacella jäsenten vuorotellessa istumassa tavaratilassa peltistandien päällä. Ja tietty piereskelyä. ? Oikeaa realismia Jäärältä. Nauratti. :D Painoin plussan vielä perään. |
Musiikkia korville 19.04.2007 09:26:20 | |
---|
Oikeaa realismia Jäärältä. Nauratti. :D Painoin plussan vielä perään. Aika osuvasti jäärä taas lohkas. + Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään. |
Musiikkia korville 19.04.2007 09:27:20 | |
---|
Oliskohan pakko offtopicoida heti... Mahtaako tuo Nummela ite heittää keikkaa vielä? Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään. |
artope 19.04.2007 10:20:53 | |
---|
Oliskohan pakko offtopicoida heti... Mahtaako tuo Nummela ite heittää keikkaa vielä? Jotain teatterijuttuja sillä ainakin on. "pannaanks menee, vai mennääks baariin" |
kuunsirppi 19.04.2007 10:24:19 (muokattu 19.04.2007 10:25:55) | |
---|
pändin nimeksihän luonnollisesti vois tulla "pahat päivät" Meidän kylällä on äitibändi, jonka nimi on Varmat päivät ja onkin ihan hyvä bändi. Tekevät kaiken soittamansa ja esittämänsä musan itse edit: http://www.varmatpaivat.fi/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
EP 19.04.2007 10:28:49 | |
---|
Meidän kylällä on äitibändi, jonka nimi on Varmat päivät ja onkin ihan hyvä bändi. Tekevät kaiken soittamansa ja esittämänsä musan itse edit: http://www.varmatpaivat.fi/ Heh! Ompas hauska nimi! :) |
sonic77 19.04.2007 10:35:30 | |
---|
Meidän kylällä on äitibändi, jonka nimi on Varmat päivät ja onkin ihan hyvä bändi. Tekevät kaiken soittamansa ja esittämänsä musan itse edit: http://www.varmatpaivat.fi/ Eikös Toni Lähteenmäellä ole bändinä Allways+. Ja nimi on kuulemma keksitty juuri siitä syystä. Ulla Tapanisella puolestaan "nasevat kurtut" Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen... |
kuunsirppi 19.04.2007 10:39:00 | |
---|
Heh! Ompas hauska nimi! :) Joo ja laulutkin on aika hauskoja. Sanotukset kertovat ihan äidin ja naisen elämästä ja pienistä asioista, jotka ei aina niin pieniä sitten olekaan (vrt. sanotuksia noiden sivuilla, esim. Äkäset akat ja Saako äiti rokata) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
veeka 19.04.2007 11:03:56 | |
---|
Meidän kylällä on äitibändi, jonka nimi on Varmat päivät ja onkin ihan hyvä bändi. Tekevät kaiken soittamansa ja esittämänsä musan itse edit: http://www.varmatpaivat.fi/ Onpa harvinaisen tyylikkäät kotisivut, eikä soittajissakaan valittamista! työtä työttömille, viinaa soittajille |
Onpa harvinaisen tyylikkäät kotisivut, eikä soittajissakaan valittamista! Oho, niinpäs olikin!!! Tuon näköstä bändiä vois lähteä kattomaankin... Mut rehellisyyden nimissä on tunnustettava, että biisit ei meikäläiseen ihan uponnu. Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään. |
kuunsirppi 19.04.2007 11:19:03 | |
---|
Oho, niinpäs olikin!!! Tuon näköstä bändiä vois lähteä kattomaankin... Mut rehellisyyden nimissä on tunnustettava, että biisit ei meikäläiseen ihan uponnu. Mun mielestä nuo laulut on heidän aika alkupään tuotantoa, koska olen ne kaikki kuullut livenäkin jo .....kauan sitten. Nyt en vähään aikaan olekaan heitä kuullut, kun eivät ole sattuneet täällä kotokylällä missään tapahtumassa soittamaan, niin että olisin päässyt paikalle. Tuo Intro, eli Irmeli on kyllä tässä ihan kylillä töissä ja näenkin häntä aika usein Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Sertzo S 19.04.2007 11:22:18 | |
---|
Onpa harvinaisen tyylikkäät kotisivut, eikä soittajissakaan valittamista! Jumatsuikka, mitä mimmejä! |
kuunsirppi 19.04.2007 11:24:02 | |
---|
Jumatsuikka, mitä mimmejä! Ootteks te jotenki epäilly, ettei meidän kylällä olis kauniita naisia :o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
piiska2 19.04.2007 11:55:42 | |
---|
Vanha kanttori väitti aikoinaan , että alalle pääsee jos oli hieman uskonnollinen hieman viinaan menevä hieman naisiin menevä ja ....vähän musikaalinen P.S. Mitähän se keikkakulttuuriin tutustuttaminen oikein meinaa Nimim: Piukat Paikat Olen kiertänyt kaikki Suomen suurimmat konserttilavat, useimmat niistä hyvinkin kaukaa..... |
Pula-Aho 19.04.2007 12:00:33 (muokattu 19.04.2007 12:05:20) | |
---|
Ootteks te jotenki epäilly, ettei meidän kylällä olis kauniita naisia :o)) Eipä toki. Ja aina vaan kaunistuvat. Näin Varmat Päivät pariin otteeseen heidän uransa alkuaikoina. Silloisesta kokoonpanosta ei juuri kukaan osannut soittaa tai laulaa. Mutta hauskoja lauluja kyllä tekivät. Irmeli on ainoana siitä porukasta jäljellä. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
manjaana 19.04.2007 12:25:33 | |
---|
Oman elämänsä pörrääjä.... |
lukkari 19.04.2007 20:30:48 | |
---|
Taas viattomat luontokappeleet joutuvat ahneuden välikappaleiksi. Olis tosi kiva tietää miten "asiantuntijat" opastaa alalle. Minusta vähän tökeröä tuo. Näitä naisalan "asiantuntioita" on kyllä tällä alalla nähty. Anna pimppaa niin saat tehdä levyn. |
manjaana 19.04.2007 21:07:10 | |
---|
Näitä naisalan "asiantuntioita" on kyllä tällä alalla nähty. Anna pimppaa niin saat tehdä levyn. Reittä myöten tangokottaraiseksi.... Oman elämänsä pörrääjä.... |