Futurebre 18.04.2007 00:02:41 | |
---|
Meikä tulee näyttämään karvaset tissit WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI |
Phiiter 18.04.2007 01:24:30 | |
---|
Toivottavasti paikalle saapuu myös paljon mimmejä jotka diggaa pitata ;D Sehän sopis :) Pitänee yrittää saada joku kaveri mukaan täältä Mikkelin perukoilta. Pääsee telkkuu NIINQ!!! :P Mut harva meistkää on tehty vakavissaa. |
_Juzzi_ 18.04.2007 13:17:12 | |
---|
Ois kyllä ihan himputin jees tulla pelleilemään sinne Nosturille, mut en viitti matkustaa 500km sen takia.. Jääkarhut on lihavia, mutta ToMi88 vielä lihavempi. |
Ben_V 18.04.2007 13:48:59 | |
---|
No hemmetti, pakkohan mun on sitten tulla jos ei tärkeämpää ole! Siis ei tarvitse mitenkää ilmottautua joukkoon vaan riittää että tulee? kö? Tarkotan lähinnä myös sillä että kapasiteetti on kuitenkin rajallinen, eihän siitä mitään tulis jos koko Suomen amoral -diggarit on paikalla. Toivottavasti paikalle saapuu myös paljon mimmejä jotka diggaa pitata ;D Ei tarvitse ilmoittautua, senkun marssii sisään. Minulla on vahva epäilys että kaikki halukkaat mahtuvat kyllä sisään, eli ei huolta :) Kyseessä ei ole kuitenkaan Nightwishin video... |
toba 18.04.2007 14:00:37 | |
---|
Ei tarvitse ilmoittautua, senkun marssii sisään. Minulla on vahva epäilys että kaikki halukkaat mahtuvat kyllä sisään, eli ei huolta :) Kyseessä ei ole kuitenkaan Nightwishin video... Loistavaa! Nähdään sitten siellä :) |
Meikä tulee näyttämään karvaset tissit Nyt harmittaa vielä enemmän että en pääse tulemaan paikalle.. Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin |
Jetku 18.04.2007 23:43:18 | |
---|
Mitenkään levy nro kolmoseen liittymättä Eräälle henkilölle soittelin Wound Creationssia ja ensituomio oli että "Tosi saksalaisen kuuloista". Sori. |
Closure 19.04.2007 14:08:40 | |
---|
Mitenkään levy nro kolmoseen liittymättä Eräälle henkilölle soittelin Wound Creationssia ja ensituomio oli että "Tosi saksalaisen kuuloista". Sori. Henkilö oli kuuro? Wound Creations on meinaan äärimmäistä parhautta? " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
DieGr 20.04.2007 13:33:33 | |
---|
Mitenkään levy nro kolmoseen liittymättä Eräälle henkilölle soittelin Wound Creationssia ja ensituomio oli että "Tosi saksalaisen kuuloista". Sori. Kuulosti ehkä Gamma Raylta? Voitele se pekoni! |
toba 21.04.2007 13:21:17 | |
---|
Ei tarvitse ilmoittautua, senkun marssii sisään. Minulla on vahva epäilys että kaikki halukkaat mahtuvat kyllä sisään, eli ei huolta :) Kyseessä ei ole kuitenkaan Nightwishin video... Heha, mitäs jos tulee liian vähän porukkaa? Tehdäänkö video silloin samalla menetelmällä kun Lord Of The Rings? Eli kopioidaan yleisöä lisää :D |
Phiiter 24.04.2007 01:04:05 (muokattu 24.04.2007 01:04:45) | |
---|
Hey Ben!! Meinasitteko soittaa muitakin biisejä levyltä? Vai reuhutaanko myö vaan sen sinkkubiisin tahtiin ja kuunnellaan sit loppuja audiojärjestelmästä? Mut harva meistkää on tehty vakavissaa. |
Ben_V 24.04.2007 10:33:23 | |
---|
Hey Ben!! Meinasitteko soittaa muitakin biisejä levyltä? Vai reuhutaanko myö vaan sen sinkkubiisin tahtiin ja kuunnellaan sit loppuja audiojärjestelmästä? Eihän me "soiteta" kuin se videobiisi, ja sekin nauhojen päälle leikkien. Levy pyöräytetään sessioden lopuksi soimaan, mutta siihen ei saa kylkiäiseksi bändiä näyttelemään :) Ja jos tulee liian vähän jengiä niin me leikataan yleisö Maidenin Rock in Rio -DVD:ltä... |
LexaR 24.04.2007 14:46:09 | |
---|
Ja jos tulee liian vähän jengiä niin me leikataan yleisö Maidenin Rock in Rio -DVD:ltä... Ootko varma että riittää? Meissi ainaki tulee rähisee, pakotan vilmanki messiin jos nimi sanoo sulle mitää x) "Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että opintomenestyksestä (ja auringonpaisteesta) johtuva tarve palkita itsensä oluella ratkaisee ongelmia tutkittaessa organisaation sisäisiä ratkaisumalleja."-Puppulausegeneraattori |
Petzku 24.04.2007 15:47:44 | |
---|
Varmasti tulee olemaan kova levy, pakko-ostos! Metal Up Your Ass! |
c_barnes 27.04.2007 19:18:14 (muokattu 28.04.2007 17:37:36) | |
---|
Ensi maanantaina 30.4. pari Amis-peeloa (Niko & Ben) vierailee Radio Reaktorin Kurimus-ohjelmassa klo 18 eteenpäin, taajuudella 103,1mHz. Uutta tavaraa soitetaan takuuvarmasti ja meininki on simainen! Tööt! EDIT: päivämäärä korjattu |
Ben_V 30.04.2007 09:27:49 | |
---|
|
Milkop 30.04.2007 10:09:09 | |
---|
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49 |
Lönnrot 30.04.2007 16:14:48 | |
---|
Hmm.. etkös Ben tituleerannut Motörheadia joskus pappa-rockiksi tai joksikin vastaavaksi. Näköjään pakollinen thrash-kansi ydinräjähdyskin siellä :-) Colaphobia : The irrational fear of being crushed to death by a falling pop machine. |
StoRBa 01.05.2007 10:57:25 | |
---|
Tässähän on päästetty mielikuvitus enemmänkin valloilleen. Varsin loistava kansi. Itse levyä odotellessa... |
Closure 01.05.2007 13:46:40 | |
---|
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |