Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: VELVET REVOLVER - Libertad
1 2 3 4 59 10 11 12 13
slowdive
17.04.2007 13:46:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, en tarkkaa ilmestymispäivää löytänyt mutta eikö tämä lähiviikkojen julkaisu taida olla?
 
Itse Contrabandista tykkäsin. Eihän se mikään viiden tähden levy ole, mutta hyvää jyystöä jokatapauksessa ja kesti hyvin kulutusta. Toivottavasti uutukainen olisi vielä vähän napakampi kokonaisuus.
 
Hyvälaatuisia livemaistiaisiahan tuosta jo löytyy, joista 'Let It Roll' vaikuttaa aivan loistavalta, 'SBQM' ei nyt ihan vielä niin sytyttänyt.
 
LET IT ROLL
http://www.youtube.com/watch?v=x0FW8c1sW5w
 
SHE BUILDS QUICK MACHINES
http://www.youtube.com/watch?v=45wiR4KryZA
 
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Zakk
17.04.2007 13:57:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, en tarkkaa ilmestymispäivää löytänyt mutta eikö tämä lähiviikkojen julkaisu taida olla?
 
Viimenviikolla uutisoitiin Blabbermouthissa, että julkasua on siirretty myöhempään, ja arvioitiin sen olevan kesäkuun alussa, joten hetken joutuu vielä odotella..
 
"Where there's a whip there's a way"
Abysmal
17.04.2007 15:44:04 (muokattu 17.04.2007 15:50:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekin piti aloittaa tästä tulevasta levystä aihe, mutta myöhästyin. Viralliselta sivulta (http://www.velvetrevolver.com/) löytynee muutamia videonpätkiä äänityshommista. Sen verran ovat bändin jäsenet hehkuttaneet uutta levyään, että melko korkealla ovat odotukset levyn suhteen.
 
reino
17.04.2007 16:09:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan komee riffi tuossa Let it Rollissa oli. Ei nyt muuten kyllä mitenkään erityisemmin räjäyttänyt tajuntaa.
 
ding-dong
Joees
17.04.2007 16:27:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun käsityksen mukaan myöskin olisi levyn julkasua siirretty hitusen.
Jostain syystä mä en odota tältä levyltä niin paljoa kuin ekalta. Ja ekasta diggasinkin kunnolla. Saa nähdä löytyykö se danger sieltä.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
käsi
17.04.2007 17:08:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun käsityksen mukaan myöskin olisi levyn julkasua siirretty hitusen.
Jostain syystä mä en odota tältä levyltä niin paljoa kuin ekalta. Ja ekasta diggasinkin kunnolla. Saa nähdä löytyykö se danger sieltä.

 
Odotan tuota levyä enemmän kuin axl:in gunnari levyä. Contraband levy kolahti muhun aika lujaa, vaikkakin vähän tasapaksua oli mutta kuitenkin kunnon kitararockia
 
Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla.
vital
17.04.2007 17:46:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ihan jees, mut näyttää siltä että on taas tulossa näitä liian lyhyitä kitarasooloja... biisit ovat vähän samanlaisia kuin STP...noh katotaan sitten kun levy on julkaistu... oli Contraband ihan hyvä
 
Joees
17.04.2007 20:36:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Odotan tuota levyä enemmän kuin axl:in gunnari levyä. Contraband levy kolahti muhun aika lujaa, vaikkakin vähän tasapaksua oli mutta kuitenkin kunnon kitararockia
 
Odotan minäkin tuota levyä, ostan kyllä heti kun se tulee(olettaen että mulla on rahaa). Siitä ekasta, kuten sanoinkin jo, diggasin ihan huolella. Mun mielestä se oli hiton hyvä levy, ja on sitä vieläkin.
 
Mulla on vaan sellanen fiilis että tästä tulee jotenkin "pliisu". Contrabandissa oli oikeesti sitä rock-meininkiä. Uudenkin levyn aiheet taitavat pyöriä huumeissa ja muussa. Weilandin broidikin kun meni ja delas muistaakseni övereihin joskus nauhotusten aikana, tai niillä kieppeillä. Sorumin joku läheinen muistaakseni taistelee syöpää vastaan ja sellasta.
Mutta niin, eniten mua pelottaa tässä se että tää on turhan siisti levy, toivottavasti ei kuitenkaan ole. Biisithän ovat kuulostaneet ihan kohtuullisen hyvältä. Ja onneksi se Rick Rubin ei tätä tuottanut, se olisi vaan lisännyt pelkoa levyä kohtaan.
 
Mutta, todella toivon hyvää levyä. Ja että jättäisivät ton perkeleen festarikeikan väliin ja tekisivät kunnon shown ;-)
 
ihan jees, mut näyttää siltä että on taas tulossa näitä liian lyhyitä kitarasooloja... biisit ovat vähän samanlaisia kuin STP...noh katotaan sitten kun levy on julkaistu... oli Contraband ihan hyvä
 
Mutta eihän tää olekaan kitarasoololevy. Musaahan ne tekee... vaikka Slashin soolot ovat kovinkin hyviä ja musikaalisia ja muuta sellasta. Kyllä niitä sooloja keikoilla lähtee sitten enemmänkin.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
vital
17.04.2007 20:58:37 (muokattu 17.04.2007 21:00:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Odotan minäkin tuota levyä, ostan kyllä heti kun se tulee(olettaen että mulla on rahaa). Siitä ekasta, kuten sanoinkin jo, diggasin ihan huolella. Mun mielestä se oli hiton hyvä levy, ja on sitä vieläkin.
 
Mulla on vaan sellanen fiilis että tästä tulee jotenkin "pliisu". Contrabandissa oli oikeesti sitä rock-meininkiä. Uudenkin levyn aiheet taitavat pyöriä huumeissa ja muussa. Weilandin broidikin kun meni ja delas muistaakseni övereihin joskus nauhotusten aikana, tai niillä kieppeillä. Sorumin joku läheinen muistaakseni taistelee syöpää vastaan ja sellasta.
Mutta niin, eniten mua pelottaa tässä se että tää on turhan siisti levy, toivottavasti ei kuitenkaan ole. Biisithän ovat kuulostaneet ihan kohtuullisen hyvältä. Ja onneksi se Rick Rubin ei tätä tuottanut, se olisi vaan lisännyt pelkoa levyä kohtaan.
 
Mutta, todella toivon hyvää levyä. Ja että jättäisivät ton perkeleen festarikeikan väliin ja tekisivät kunnon shown ;-)
 

 
Mutta eihän tää olekaan kitarasoololevy. Musaahan ne tekee... vaikka Slashin soolot ovat kovinkin hyviä ja musikaalisia ja muuta sellasta. Kyllä niitä sooloja keikoilla lähtee sitten enemmänkin.

 
niin mutta soolot loppuu aina ennen kun ne on edes aloittanut, joku muutama sekuntia ja sit toi laulaa taas. vois edes olla yks biisi missä toi soolo ois pitempi että voi nauttia siitä...noh, tottahan se on että keikoilla on erilaista
 
Abysmal
17.04.2007 21:13:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on vaan sellanen fiilis että tästä tulee jotenkin "pliisu". Contrabandissa oli oikeesti sitä rock-meininkiä. Uudenkin levyn aiheet taitavat pyöriä huumeissa ja muussa. Weilandin broidikin kun meni ja delas muistaakseni övereihin joskus nauhotusten aikana, tai niillä kieppeillä. Sorumin joku läheinen muistaakseni taistelee syöpää vastaan ja sellasta.
Mutta niin, eniten mua pelottaa tässä se että tää on turhan siisti levy, toivottavasti ei kuitenkaan ole. Biisithän ovat kuulostaneet ihan kohtuullisen hyvältä. Ja onneksi se Rick Rubin ei tätä tuottanut, se olisi vaan lisännyt pelkoa levyä kohtaan.

 
Nojoo, melko konstailematonta rokkia ainakin nuo linkin vedot olivat Contrabandin tapaan, mutta ehkä hieman radioystävällisempää materiaalia yrittävät tuottaa. Huumeitahan Contrabandkin pitkälti käsitteli. Velvet Revolver onneksi kuitenkin vaikuttaa bändiltä joka ei UYI:n kaltaisiin pöhöttyneisyyksiin sorru. Ei siis sillä että UYI:t olisivat huonoja, mutta hieman harkiten tehtyjä tuotoksia silti. Tuottajasta puheenollen, kukas muuten toimiikaan tuon uuden albumin tuottajana?
 
Joees
17.04.2007 23:14:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nojoo, melko konstailematonta rokkia ainakin nuo linkin vedot olivat Contrabandin tapaan, mutta ehkä hieman radioystävällisempää materiaalia yrittävät tuottaa. Huumeitahan Contrabandkin pitkälti käsitteli. Velvet Revolver onneksi kuitenkin vaikuttaa bändiltä joka ei UYI:n kaltaisiin pöhöttyneisyyksiin sorru. Ei siis sillä että UYI:t olisivat huonoja, mutta hieman harkiten tehtyjä tuotoksia silti. Tuottajasta puheenollen, kukas muuten toimiikaan tuon uuden albumin tuottajana?
 
Juu, Contrabandin aikana Weilandi vielä sekoili kamojen kanssa. Nyt, omien sanojensa mukaan, oli Weilandin eka kerta kun teki levyä kuivilla. Ja saanut sitä kautta enemmän melodisempaa kamaa tai jotain...
Juu, en mäkään UYI:n kaltaista kamaa odota, noita biisejä kun on kuullut muutenkin jo aika hyvin.
Mun muistaakseni tuottajana oli Brendan O'Brien. Rubin oli vaan käskenyt tyyppejä tekemään lisää biisejä ja lisää biisejä eikä ohjannut yhtään, ei kertonut että mihin suuntaan. O'Brien sit vissiin hoiti homman himaan tyylikkäästi.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Jack_J
18.04.2007 10:34:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


LET IT ROLL
http://www.youtube.com/watch?v=x0FW8c1sW5w
 
SHE BUILDS QUICK MACHINES
http://www.youtube.com/watch?v=45wiR4KryZA

 
en tiiä. vituttaiskohan olla kakkoskitaristi tuossa bändissä... Kai 'mikä sen nimi nyt on' tuolla lavalla kanssa on..
 
"Liha on hyvää!" -Au Pair
käsi
18.04.2007 11:23:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en tiiä. vituttaiskohan olla kakkoskitaristi tuossa bändissä... Kai 'mikä sen nimi nyt on' tuolla lavalla kanssa on..
 
Ei olis paha homma. Mulle kelpaisi. osa biiseistä on sellaisia kyllä että saattaapi dave kushner olla kypsänä kun ovat helpohkoja, mutta toisaalta itsehän on sinne mennyt. Tiesi kyllä mihin lähtee mukaan. Se mitä soittaa niin soittaa hyvin
 
Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla.
Joees
18.04.2007 14:16:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en tiiä. vituttaiskohan olla kakkoskitaristi tuossa bändissä... Kai 'mikä sen nimi nyt on' tuolla lavalla kanssa on..
 
Miks ihmeessä? Elantoa tulee ja saa pitää hauskaa. Olihan sillä mahikset mennä Limp Bizkitiin muistaakseni, tai johonkin vastaavaan, ennen VR:ää. Jätti väliin ja ei kuulemma oo harmittanu.
 
Ei mua ainakaan vittutais olla Kushnerin housuissa. Tarviiko sitä aina päteä kun voi soittaa iisimminkin?
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Sälski
18.04.2007 15:32:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

scottin laulu on aika repseestä aina keikoilla... mutta ainakin toi let it roll kuulostaa oikkeen hyväl.
 
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
Joees
18.04.2007 15:48:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

scottin laulu on aika repseestä aina keikoilla... mutta ainakin toi let it roll kuulostaa oikkeen hyväl.
 
En tiiä, kyllä tuo Weilandin ääni on mun mielestä toiminut niissä vedoissa mitä oon kuullut/nähnyt. Mut ehkä se on makuasia :-)
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Abysmal
18.04.2007 18:19:27 (muokattu 18.04.2007 18:20:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiiä, kyllä tuo Weilandin ääni on mun mielestä toiminut niissä vedoissa mitä oon kuullut/nähnyt. Mut ehkä se on makuasia :-)
 
Mustakin se melko vahvasti laulelee noilla keikoillaan, välillä vain tuntuu laulavan oudosti nuotin vierestä. Joskus näin jonkun Rock Am Ring keikan, jossa VR esiintyi ja Do It For The Kidsin kertsissä mies lauloi jokseenkin epävireisesti ja ponnettomasti, mutta saattoipa hän olla kipeäkin. Bändin foorumilla näyttäisi olevan jotain juttua Scottin livelaulannasta: http://www.velvetrevolverforum.com/forum/index.php?topic=25411.0
 
Edit: Live8:ssa muistaakseni lauloi varsin hienosti.
 
Joees
18.04.2007 18:41:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mustakin se melko vahvasti laulelee noilla keikoillaan, välillä vain tuntuu laulavan oudosti nuotin vierestä. Joskus näin jonkun Rock Am Ring keikan, jossa VR esiintyi ja Do It For The Kidsin kertsissä mies lauloi jokseenkin epävireisesti ja ponnettomasti, mutta saattoipa hän olla kipeäkin. Bändin foorumilla näyttäisi olevan jotain juttua Scottin livelaulannasta: http://www.velvetrevolverforum.com/forum/index.php?topic=25411.0
 
Edit: Live8:ssa muistaakseni lauloi varsin hienosti.

 
Kovasti se Weilandi riehuu myös siellä lavalla, liekkö sekin vaikuttava syy tuohon. Hengästyneeltä se ainakin usein näyttää, heh. Mulla on joku rockfordin keikka, ja siinä se muistaakseni ihan hyvin pöhisee menemään.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Abysmal
18.04.2007 20:31:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, nyt on ilmeisesti virallinen julkaisupäivä selvillä. Mesta.netistä poimittua:
 
Kitaristi Slashin luotsaama rockyhtye Velvet Revolver on ahkeroinut jo pitkään uuden albuminsa parissa. Libertad -albumin julkaisu toteutuu heinäkuun 2. päivänä. Ensimmäiset maistiaiset saadaan jo kevään aikana, kun uusi She Builds Quick Machines -single julkaistaan.
 
Levyn on tuottanut aiemmin mm. Pearl Jamin kanssa työskennellyt Brendan O'Brien.
 
Kesällä bändi saapuu Eurooppaan ja esiintyy Seinäjoen Provinssirockissa lauantaina 16. kesäkuuta.
 
Sälski
18.04.2007 22:56:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niinno kyl scottilt oon hyviäkin vetoi nähny ja oottelen sitä provinssin keikkaa innolla vaikkei niit lippujakaan sinne viel oo... onkohan ees kiirettä? en oo ollu provinssis viel
 
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 59 10 11 12 13

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «