Aihe: Tsiigatkaa miten vanhat rokkaa!
1
Ibari
18.04.2007 20:24:41
Rokkaako?
Pojat/tytöt on teillä vielä mahdollisuus perustaa bändi ;-)!
Jäärä
19.04.2007 09:47:53
Rokkaako?

Totta hemmetissä rokkaa, tykimmin kuin suurimmalla osalla nuoremmista yrittäjistä. Asenne kohillaan.

Loistava video.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
fred
19.04.2007 23:42:14
Toisaalta, ei noi tyypit tossa videolla ole varmaan kuin 15-20 vuotta Pete Townshendia vanhempia..

Aijai.. kyllä mä odotan sitä päivää kun eläkeläisten puhelintoivekonsertistakin tulee Slayeria.
Ossi
20.04.2007 00:00:04

Tää oli aivammahtava ja edustaa monessakin mielessä sellasia juttuja, joille on, jesus'auta, tilausta varsinkin tänä päivänä.

- Mulle outo porukka mutta hyviv' veti -
"Ihminen seisoo oman itsensä varjossa ja valittaa maailman pimeyttä."
Mika Antero
20.04.2007 07:38:12
Joo, kyllä se lättähattujen vanhainkoti alkaa olla jo tosiasia. Jos sydän kestää, niin tossa se on meiksinkin lähitulevaisuus näkyvissä.
texjazz
20.04.2007 21:46:43

Tuohon vaiheeseen ei ole enää niinkään kauan. Todennäköisesti sitä unohtaa, miksi on täällä. Tai siellä. Hyvin solisti veti. Roger Daltreylla ei ole montaakaan kuukautta noihin ikiin.
"Ruoho istuu lumen alla, odottaa että lumi menisi, ja tulisi kevät" Pekka Parkkinen
rheinone
20.04.2007 22:35:33
Mä en kertakaikkiaan tajunnu miks toi video oli tehty.
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
salmivaara
21.04.2007 11:44:29

Mä en kertakaikkiaan tajunnu miks toi video oli tehty.

Populismia!
Against the grain
BobHope
21.04.2007 12:15:46

"hope i'll die before i get old"
heh heh
>>Ihminen sanoi: Tehkäämme jumala, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, niin että voimme hyvin tekosyin hallita kaikkea mitä maan päällä liikkuu>>
-Cale
21.04.2007 12:21:16
En nyt tiedä... En jaksanut kattoa loppuun.
lukeman
21.04.2007 15:55:06
Hehhee, todella loistava ja piristävä veto.
brn2sk8
22.04.2007 17:33:06
Rock out my generation too... Kyllä tääkin sukupolvi joka nyt on 15-25v pitäis saada rokkaan, nää nykynuoret (joihin itsekin kyllä lukeudun) ei suurimmassa osassa tätä maata tiedä mitään kunnon Rock outista! Se on häpeä, kolo yleissivistyksessä! Kaikkien pitäis olla mukana vähintään kymmenellä kunnon vanhaa rockia soittavan bändin keikalla ja nauttia siitä jotta ne tajuais jotain... Meidän kaikkien pitäis siirtyä mun mielestä vuoteen 65, kun jimi hendrix oli vielä elossa ja kaikki huiput tulossa pinnalle... Hurriganes vuosikymmenen päästä pinnalle, woodstockin keikoilla ja tajuais että musiikkiin voi liittyä muutakin kun se että sitä kuunnellaan samalla kun istutaan bussissa mp3-soittimella matkalla kotio... Musiikin arvostus on mun mielestä laskenut liian alas nykyaikana, vaikken ite sitä kunnon musiikin aikakautta ookkaan koskaan kerennyt kokemaan kun ikää on linssissä vasta 16, mutta silti mun mielestä kaikkien kannattais ehdottomasti edes joskus kokeilla tehdä omaa musiikkia, nähdä vaivaa sen eteen ja nauttia siitä että saa aikaan musiikkia... Mutta jos ei kiinnosta niin aivan sama, painukoot mettään semmoset... Ite arvostan tosi paljon sitä kuinka nykysin saa kummiskin niin helposti tehtyä musiikkia, mutta myös kuunneltua sitä, se on suuri etu, mutta toisaalta niille jotka ei kuuntele sitä musiikkia vaan on vaan napit korvissa koska ei muuta tekemistä keksi, se on liian helposti käyty ovi... Jos musiikin kuuntelun eteen pitäis nähdä vaivaa niin kaikki arvostais sitä paljon enemmän kun nyt kun sitä vaan ladataan koneelle...
En väitä kylläkään että kaikilla nykynuorilla ois asennen perseellään, mutta mua harmittaa semmoset jotka kuulee biisin radiosta, on silleen et tää on jees, sit lataa sen koneelleen, siitä soittimelle ja kuuntelee sitä aikansa, ei ota esimerkiks selvää oisko samalla artistilla jotain muita hyviä biisejä, vaan poistaa sen biisin sit sen jälkeen vaan kaikkialta kun on kyllästynyt siihen sen parin päivän kuuntelun jälkeen... Jos siinä biisissä on ollut jotain sanomaa, ei varmaan oo painunu mieleen kun on sitä kuunnellu, kaikki menee vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...

En tiiä osasinko ilmaista asiaani oikein, mutta tossa videossa on se kohdillaan siis että oikeesti ne vanhat ihmiset on nähny paljon enemmän kun me, ne on nähnyt sodat, lamat, kaiken, kun me taas ollaan nähty tasan se karjalapullon etiketti lauantai-iltana siwan takana kun ollaan sinne sammuttu ja sit luullaan että me ollaan rock... Toivottavasti näihin asioihin tulee käännös, nykynuoret pääsee mun mielestä joissain asioissa liian helpolla ja ylpistyy... En tiiä mitä mieltä muut on, älkää nyt kauheita pultteja ottako tämmösestä, tää on vaan mun mielipide :)
Nick "Rotter" Noble, the guitarist...
sikanaama
22.04.2007 17:57:26 (muokattu 22.04.2007 17:58:45)
En tiiä osasinko ilmaista asiaani oikein, mutta tossa videossa on se kohdillaan siis että oikeesti ne vanhat ihmiset on nähny paljon enemmän kun me

Yllättävää että 80-vuotiaat on nähny ja kokenu enemmän kuin 15-25 vuotiaat.
Laittasko hymiön. No emmä jaksa.
El Puercocara
brn2sk8
22.04.2007 21:01:38
Ei se kai kenellekkään yllätyksenä tuukkaan, mutta siis tajuatte sen mitä ajan takaa?
Nick "Rotter" Noble, the guitarist...
Essential
29.04.2007 14:50:37
Ei se kai kenellekkään yllätyksenä tuukkaan, mutta siis tajuatte sen mitä ajan takaa?

Kyllä tajuttiin, ihan hieno avautuminen *wink*

Ei vaan, ei saa kiusata nuorta karjalantukijaa =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)