Tammiz 07.04.2007 02:13:59 | |
---|
Elikkäs se jokavuotinen "osta kukkia"-kipale, joku pianobiisi |
Jaksu 18.04.2007 13:50:46 | |
---|
Joku muusikko neki on varmaan palkattu säveltämään.. Teinirölölöö. (kulmikas kitara + trankkuvahvari) |
wrshredder 18.04.2007 14:01:20 | |
---|
Joku muukin tätä samaa mainosta ihmetteli. Mä en noita oikein muista kun en telkkaria paljon kato. Siinä automainoksessa jossa se mies joutui maksamaan autolautasta ja kananmunista lisähintaa kun auto oli niin kalliin näkönen ,siinä oli hieno pianokappale. Tuli jokku Griegin lyyriset mieleen ,aika kaunis kappale oli. |
piiska2 18.04.2007 15:10:19 | |
---|
Joku muukin tätä samaa mainosta ihmetteli. Mä en noita oikein muista kun en telkkaria paljon kato. Siinä automainoksessa jossa se mies joutui maksamaan autolautasta ja kananmunista lisähintaa kun auto oli niin kalliin näkönen ,siinä oli hieno pianokappale. Tuli jokku Griegin lyyriset mieleen ,aika kaunis kappale oli. Mä oon yrittänyt kysellä kyseistä kappaletta kollegoilta pitkään. Eivät katso kuulemma TV:tä nekään. Itse veikkaan Schumann/Schubert osastoa. Hiton hyvä kappale. Saispas nuotit. Olen kiertänyt kaikki Suomen suurimmat konserttilavat, useimmat niistä hyvinkin kaukaa..... |
Mä oon yrittänyt kysellä kyseistä kappaletta kollegoilta pitkään. Eivät katso kuulemma TV:tä nekään. Itse veikkaan Schumann/Schubert osastoa. Hiton hyvä kappale. Saispas nuotit. Tein hieman tutkimusta! http://www.youtube.com/watch?v=fH-qh8LALVs Eli Mendelssohnin song without words 0p.67 No 2 |
piiska2 18.04.2007 15:37:12 | |
---|
Olen kiertänyt kaikki Suomen suurimmat konserttilavat, useimmat niistä hyvinkin kaukaa..... |
wrshredder 18.04.2007 15:40:00 | |
---|
Kiitos. Millä hakusanalla Googletit? No aluksi jollain: automainos pianokappale. Sitten kun sain selville että oli VW Jetta autosta kyse niin etein enkun kielellä ja pienen hakemisen jälkeen päätyin youtubeen josta hain: volkswagen piano. |
piiska2 18.04.2007 15:46:49 | |
---|
No aluksi jollain: automainos pianokappale. Sitten kun sain selville että oli VW Jetta autosta kyse niin etein enkun kielellä ja pienen hakemisen jälkeen päätyin youtubeen josta hain: volkswagen piano. Tuohon ei eläin pysty ;) Olen kiertänyt kaikki Suomen suurimmat konserttilavat, useimmat niistä hyvinkin kaukaa..... |
wrshredder 18.04.2007 15:51:12 | |
---|
Tuohon ei eläin pysty ;) Jep. Tämä on yksi niistä harvoista asioista jossa olen hyvä. :P |
filtteri 18.04.2007 16:55:31 | |
---|
Jep. Tämä on yksi niistä harvoista asioista jossa olen hyvä. :P Hyvä. Kovasta työstä irtoaa aina plussaa. |