Super-Jari 04.01.2004 14:39:19 | |
---|
Olen minä muistaakseni jonkinlaista black metalliakin kuullut, jota kutsuttiin gospeliksi. Mitä?!? Ja jos tyttö ei osaa erottaa toisistaan omaa isoäitiä ja sutta, hänen täytyy olla varsinainen umpiluupaa tai sitten hänen sukunsa on harvinaisen rumaa sakkia. |
Liver-Box 04.01.2004 14:41:13 | |
---|
Kirkkoon vetää bläkkii!!!! " Arghhh... GOD IS OUR LORD ! ARGH!!!!!" "It goes up to eleven" |
Super-Jari 04.01.2004 14:46:20 | |
---|
Hmmm.. nyt täällä ei oikein ymmärretä mitä black metal on, mutta ei siitä sen enempää. Annetaan fearMTCn pitää taso jossain :D Ja jos tyttö ei osaa erottaa toisistaan omaa isoäitiä ja sutta, hänen täytyy olla varsinainen umpiluupaa tai sitten hänen sukunsa on harvinaisen rumaa sakkia. |
Liver-Box 04.01.2004 14:50:05 | |
---|
Hmmm.. nyt täällä ei oikein ymmärretä mitä black metal on, mutta ei siitä sen enempää. Annetaan fearMTCn pitää taso jossain :D ihihihihhihihhi varg. "It goes up to eleven" |
FearMTC 04.01.2004 14:54:27 | |
---|
Hmmm.. nyt täällä ei oikein ymmärretä mitä black metal on Mistäs sinä tiedät, että sitä ei ymmärretä täällä? Voihan olla, että joku muu ei ymmärrä sitä, kun kutsuu musiikkiaan black metalliksi. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
Super-Jari 04.01.2004 14:56:27 | |
---|
Miten black metallia voi sanoa gospeliksi? Ja jos tyttö ei osaa erottaa toisistaan omaa isoäitiä ja sutta, hänen täytyy olla varsinainen umpiluupaa tai sitten hänen sukunsa on harvinaisen rumaa sakkia. |
Vanalkar 04.01.2004 15:17:15 | |
---|
Miten black metallia voi sanoa gospeliksi? Jos joku käsittää blackmetallin tremolokitarana, blastbeatilla ja örinällä, niin eihän siihen tarvitse lisätä kuin gospel-lyriikat niin hän voi kutsua blackmetallia gospeliksi. Ormurin Langi |
FearMTC 04.01.2004 15:24:54 | |
---|
Jos joku käsittää blackmetallin tremolokitarana, blastbeatilla ja örinällä, niin eihän siihen tarvitse lisätä kuin gospel-lyriikat niin hän voi kutsua blackmetallia gospeliksi. Niinpä. Joillain ihmisillä on vaikeuksia musiikkityylien määritelmissä. Itse sanoisin vain joksikin raskaaksi metalliksi sitä. Mutta jos tahtoo kutsu black metalliksi, niin kyllä se minulle passaa. Hehee. Jos nyt kuitenkin palataan taas noihin biiseihin. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
Liver-Box 04.01.2004 15:39:42 | |
---|
Eikös se ole sitten vaikka white-metallia.. ihihih "It goes up to eleven" |
FearMTC 04.01.2004 15:40:35 | |
---|
Eikös se ole sitten vaikka white-metallia.. ihihih Kuulitkos? Loppu nyt.. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
Liver-Box 04.01.2004 16:44:42 | |
---|
Kuulitkos? Loppu nyt.. Mikä loppu ? Hommat hanskassa mutta hanskat tanskassa? Vai oliko se hanska? "It goes up to eleven" |
Liver-Box 04.01.2004 17:21:57 (muokattu 04.01.2004 17:22:27) | |
---|
Mikä loppu ? Hommat hanskassa mutta hanskat tanskassa? Vai oliko se hanska? Edit: Siis tää onki enemmä keskustelu topic ... oisit laittanu tän sinne demoplastalle nii varmaan kaikki keskittys noihin biiseihi enemmä. haha ei vittu .. lainasin itseäni :)))) "It goes up to eleven" |
Numbie 04.01.2004 18:07:17 (muokattu 04.01.2004 18:10:39) | |
---|
...enkä paljon paskaakaan jaksa välittää jonkun yksilön mielipiteestä. Aiheutti jonkinasteisen repeämisen, kiitos siitä. Niin, ja tuo hengellisen popmusiikin kutsuminen gospeliksi taitaa olla ihan vaan suomalainen ilmiö. |
FearMTC 04.01.2004 18:15:50 (muokattu 04.01.2004 18:16:15) | |
---|
Mitä luultavimmin. Sen verran suuren luokan ilmiö kuitenkin, että miksi sen kanssa pitää sitten alkaa pilkkua viilaamaan? Se käsitetään gospelina, ja se kelpaa kaikille. Edit: Jos tässä jaksan, niin pitänee demopalstallekin laittaa. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
HOHO!! "It goes up to eleven" |
FearMTC 04.01.2004 18:55:56 | |
---|
HOHO!! ? On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
Liver-Box 04.01.2004 18:57:42 | |
---|
? että varg. "It goes up to eleven" |
FearMTC 04.01.2004 19:44:34 | |
---|
Noh, siirtelin tämän keskustelun tuonne Konserttipuolelle, ja laitoin heti ekaan viestiin kunnolla informaatiota. Ehkä siellä saadaan aikaan jotain juttua. Demostudioon en viitsi pistää joka biisiä erikseen, kun eivät ne kaikki mahdu muutenkaan tuonne servulle. Tämänhän voisi vaikka lukita sitten. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
m6mm 04.01.2004 20:44:53 | |
---|
musiikki voi olla gospelia, jos siinä puhutaan Jumalasta, kyllä. Voi olla, mutta kaikki missä puhutaan Jumalasta ei ole gospelia.
alunperinhän gospelina taidettiin käsittää sellainen mustien naisten halleluja-kirkkolaulu. Tiedätte varmaan, mistä puhun. Pidetään vieläkin Mitä luultavimmin. Sen verran suuren luokan ilmiö kuitenkin, että miksi sen kanssa pitää sitten alkaa pilkkua viilaamaan? Se käsitetään gospelina, ja se kelpaa kaikille. Minulle ei ainakaan kelpaa. "Five to one baby, one in five,no one here gets out alive..." |
Mikko A 04.01.2004 22:08:01 | |
---|
Mitä luultavimmin. Sen verran suuren luokan ilmiö kuitenkin, että miksi sen kanssa pitää sitten alkaa pilkkua viilaamaan? Se käsitetään gospelina, ja se kelpaa kaikille. No saakeli! Sähän se tyranni olet! Kuka sä oot sanomaan, minkä on kelvattava kaikille?? Ja oon mä sitä Teatteria kuullu miltei koko tuotannon. Jätkä ei näytä hyväksyvän minkään maailman kritiikkiä tai arkumenttejä, heti pitäis topikki lukita, kun joku alkaa pistään hanttiin... Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |