Aihe: Matamp minimat
1 2
Joees
17.04.2007 16:08:09
Jees.Tyhjää on täälläkin sarjanumeron paikalla.Kysäsin sitä Custom Soundsista ja sanoivat että ei niissä missään Suomeen tulleissa ollut.

Ei oo missään muussakaan. Ei ees niissä mitä on englannin markkinoilla. Tästäkin oli juttua tuolla Matampin foorumilla.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
kissakissala
06.09.2008 21:06:55
Huom! Olet kirjoittamassa yli 507 päivää vanhaan ketjuun!

Onkos kellään kokemuksia Minimat kakkosesta?

Näyttäisi olevan gain-potikka etuasteen ruuvailuun..

Vanhaa minimattia olen joskus kokeillut pikaisesti, mutta jäin vähän kaipaamaan muutakin kuin päätesäröä, toimiikohan uusi versio vähän paremmin hiljaisessa kotisoittelussa?

Kanadan matamp-sivuilla on oikein kuviakin..

http://www.g-spot-music.com/minimat.htm
Dunga
06.09.2008 21:15:04 (muokattu 06.09.2008 21:16:10)
Vanhaa minimattia olen joskus kokeillut pikaisesti, mutta jäin vähän kaipaamaan muutakin kuin päätesäröä, toimiikohan uusi versio vähän paremmin hiljaisessa kotisoittelussa?

Niin millasta soundia jäit kaipaamaan?

Minimatti on paras hiljaiseen kotisoittoon sopiva vahvari jonka oon omistanut. En nyt ihan ymmärtänyt miksi tuo ei sinusta siihen soveltunut. Tarvis testiä noita uusiakin, kun tuli laitettua kiertoon.
Interstellar overdrive.
kissakissala
07.09.2008 10:02:08
Niin siis soveltuu tottakai hyvin kotisoitteluun, mutta vähän jäin kaipaamaan enemmän säätöjä..

Tosiaan tätä tetasin joskus viitisen minuuttia ja en ehtinyt kuin vähän säädellä kuorman ja volumen suhdetta sopivaksi, hyvältähän se kyllä kuulosti..

Uudessa minimatissa olisi tuo gain-potikka, kuten noh "yleensä" vahvareissa on, joku voisi vähän valaista vahvarin toimintoja kun ei tahdo oikein löytyä juttua kuin tuosta vanhasta minimatista, joten löytyykö uuden minimatin omistajia vai ei?
Dunga
07.09.2008 10:17:30 (muokattu 07.09.2008 10:35:37)
Niin siis soveltuu tottakai hyvin kotisoitteluun, mutta vähän jäin kaipaamaan enemmän säätöjä..

Ei taida minimat olla ykkösvalinta, jos säätöjä tai monipuolisuutta haluaa :D Tietysti tuo syö pedaaleja todella hyvin, joten sekin ongelma ratkeaa tarvittaessa.

Tosiaan tätä tetasin joskus viitisen minuuttia ja en ehtinyt kuin vähän säädellä kuorman ja volumen suhdetta sopivaksi, hyvältähän se kyllä kuulosti..

Uudessa minimatissa olisi tuo gain-potikka, kuten noh "yleensä" vahvareissa on, joku voisi vähän valaista vahvarin toimintoja kun ei tahdo oikein löytyä juttua kuin tuosta vanhasta minimatista, joten löytyykö uuden minimatin omistajia vai ei?

editoitu: Otin paskat pois, kun en tiedä puhunko puuta heinää...

Tuota foorumia kannattaa selata jos kiinnostaa: http://p203.ezboard.com/bofficialmatampownersclub
Interstellar overdrive.
kissakissala
07.09.2008 10:38:22 (muokattu 07.09.2008 10:40:39)
Ei taida minimat olla ykkösvalinta, jos säätöjä tai monipuolisuutta haluaa :D Tietysti tuo syö pedaaleja todella hyvin, joten sekin ongelma ratkeaa tarvittaessa.

Niinno säädöiksi kaipailisin juuri gain-potikkaa, keinokuormaa ja tonea..

En oo edes nähnyt tuollaista minimattia, lienee joku customoitu malli.

Olen ymmartänyt että tuo linkittämäsi malli on minimat jossa on vain eri putket, eli siis noh sanotaanko Mark II..

Tota mun linkin minimattia löytyi jonkin verran netistä erivärisinä ja siinä nyt on tuo matampin uusi logo, jota nykyään käyttävät, ota nyt näistä taas selvää, viimeeksi vaahtosin 1224GT:stä..

Tuota foorumia kannattaa selata jos kiinnostaa: http://p203.ezboard.com/bofficialmatampownersclub

Juu tuttu on..

No esimerkiksi tässä tälläinen http://officialmatampownersclub.yuk … /2298/t/GREEN-MINIMAT-2.html?page=1
Dunga
07.09.2008 10:46:53 (muokattu 07.09.2008 10:48:47)
Niinno säädöiksi kaipailisin juuri gain-potikkaa, keinokuormaa ja tonea..

No sitten kannattaa hommata moinen. Tosiaan pedaaleilla saa paljon irti tuosta myöskin. Suomeen noita ei maahantuojan kautta ole taidettu saada pariin vuoteen, tie mikä perseily siinäkin on takana...

Olen ymmartänyt että tuo linkittämäsi malli on minimat jossa on vain eri putket, eli siis noh sanotaanko Mark II..

Tota mun linkin minimattia löytyi jonkin verran netistä erivärisinä ja siinä nyt on tuo matampin uusi logo, jota nykyään käyttävät, ota nyt näistä taas selvää, viimeeksi vaahtosin 1224GT:stä..

Joo, sori että deletoin quottaamasi postit ennen kirjoitustasi.

Eri putkilla olevat vanhemmat Minimatit tunnistaa merkkivalon väristä. Tais olla 6V6 (punainen valo) ja EL84 (vihreä valo) vaihtoehtoina. Voi olla toisinkin päin, en nyt muista... kuiteskin niitä tehtiin ihan perus-etupaneelilla normaalisti.

Hieman hämäävää, kun matamp.co.uk sivulla tuo vahvari on kuvastamassa "Minimat 2":ta. http://www.matamp.co.uk/amps.htm
Tuohon löyhät tietoni perustin. Löysin tosin gainilla/mastervolumella olevia matamppeja muutaman kun jaksoin vähän selata.

Hienoja vahvistimia nää on, tuli taas kovat gasit ja kullitetut muistot mieleen, kun selaili foorumeita ja katseli kuvia. Nyyh...
Interstellar overdrive.
kissakissala
07.09.2008 11:02:11
No sitten kannattaa hommata moinen. Tosiaan pedaaleilla saa paljon irti tuosta myöskin. Suomeen noita ei maahantuojan kautta ole taidettu saada pariin vuoteen, tie mikä perseily siinäkin on takana...

Saa tilatta suoraan tehtaalta, otin selvää edellisen gassin iskiessä, mutta enää ei ole tarvetta bändi-soittoon sopivalle vehkeelle vaan etsin juurikin kerrostaloon muuttamisen takia mahdollismman yksinkertaista ja laadukasta putkaria keinokuormalla..

Lisäksi voisi pyytää rakentamaan vaikka 8" matala desibelisellä elementillä mätsäävän kaapin minimatille, no joo taas vaahdotaan...
Dunga
07.09.2008 11:08:13
Saa tilatta suoraan tehtaalta, otin selvää edellisen gassin iskiessä, mutta enää ei ole tarvetta bändi-soittoon sopivalle vehkeelle vaan etsin juurikin kerrostaloon muuttamisen takia mahdollismman yksinkertaista ja laadukasta putkaria keinokuormalla..

Lisäksi voisi pyytää rakentamaan vaikka 8" matala desibelisellä elementillä mätsäävän kaapin minimatille, no joo taas vaahdotaan...

Taitaa olla ainao tsäänssi, tuntuu olevan loppu kaikkialta. Odotusaika näyttäs olevan nyt ~3kk. Joku lievästi customoitu Minimat ois kyllä todella jees.
Interstellar overdrive.
kissakissala
07.09.2008 15:03:01 (muokattu 07.09.2008 15:08:47)
Niin eikö tosiaan kukaan m.nettiläisistä omista tuota Minimat II-versiota?

Omakohtaisia kokemuksia kaipailisin, gainin määrästä, pysyykö hyvin puhtaana hiljaisessa soitossa, keinokuorman vaikutuksista jne..
-Pisshead-
25.01.2012 00:33:03 (muokattu 25.01.2012 02:30:19)
........................
diudiu.
-Pisshead-
25.01.2012 02:29:51
Sainkin jo tiedon selville.

Sori nosto. :)
diudiu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)