Aihe: Rush Helsinki!
1 2 3 4 5 6 7 814 15 16 17 18
kouranka
16.04.2007 17:13:13

Jea, hyvin kävi. Pääsin 108 katsomoon, 7 riville. Savonlinnassa ysin maissa ostamassa oli vaan lisäkseni 2 ihmistä..
Nyt herkutellaa!
Regalis Apertura
16.04.2007 17:15:51 (muokattu 16.04.2007 19:26:22)
Onneksi äiti armas haki mulle ja serkulle liput. Yläkatsomo 314 rivi 10. Pitäisi ainakin näkyä hyvin jos ei muuta :wink: ... Toivon mukaan heh;). Ainut mikä huolettaa on äänentoisto :roll: ... Kaikua vai ei kaikua, sen näkee/kuulee sitten aikanaan.

Anyway, Rush here we come!

PS. Loppuunmyyty vai ei vielä?
Timetokill
16.04.2007 20:22:32 (muokattu 16.04.2007 20:22:58)
Onneksi äiti armas haki mulle ja serkulle liput. Yläkatsomo 314 rivi 10. Pitäisi ainakin näkyä hyvin jos ei muuta :wink: ... Toivon mukaan heh;). Ainut mikä huolettaa on äänentoisto :roll: ... Kaikua vai ei kaikua, sen näkee/kuulee sitten aikanaan.

Anyway, Rush here we come!

PS. Loppuunmyyty vai ei vielä?

Ei ole vielä 100% loppuunmyyty. Permanto ja alakatsomo on nyt myyty kokonaan loppuun. Yläkatsomossa on hajapaikkoja jäljellä. Ehkä satoja, ehkä vain kymmeniä... vaikea sanoa.

Tässä linkki Lippupalvelun sivuille,
http://www.lippupalvelu.fi/html/artist.htmI?l=FI&artist=Rush

Ja tässä areenan kartta helpottamaan lippujen metsästystä:
http://www.hartwall-areena.com/fi/kuvat/konserttikartta.gif
Tympee Huttunen
16.04.2007 20:28:56
On kyllä älyttömän hyvä biisi tuo Far Cry. Täytyy varmaan alkaa hankkimaan Rushiakin hyllyn täytteeksi. Pitkän aikaa on bändi kiinnostanut, mutta ikinä ei ole oikein tullut kunnolla perehdyttyä.
Timetokill
16.04.2007 21:51:46
On kyllä älyttömän hyvä biisi tuo Far Cry. Täytyy varmaan alkaa hankkimaan Rushiakin hyllyn täytteeksi. Pitkän aikaa on bändi kiinnostanut, mutta ikinä ei ole oikein tullut kunnolla perehdyttyä.

Rush on kaikkien aikojen paras rockbändi. Zeppelin ja Pink Floyd olivat sitä itselleni siihen saakka, kunnes kuulin Different Stages liven. Se oli menoa se...

En kyllä diggaile Test For Echosta enkä Vapor Trailsista liiemmin, mutta muuten koko bändin tuotanto on aivan loistavaa.
tommijk
16.04.2007 23:14:52
klo 9.02 pääsin lippupalvelun sivuilta läpi ja lippu mätkähti katsomoon 119. Tarjos aluksi takakaarteeseen, mutta muutaman kerran päivittämällä pääsi lähemmäksi lavaa. Kenttälippua hain mutta nooh.. kai tähän täytyy olla tyytyväinen.
"Phfft! Facts. You can use them to prove anything." - Homer Simpson
Regalis Apertura
17.04.2007 09:11:21
http://www.therushforum.com/index.p … 076b33d37dfd6dd&showtopic=24895

95% paikoista myyty;)... Pitääköhän tuo paikkaansa?
Artturi
17.04.2007 09:50:48
Hankin lipun myös Globenin keikalle, joten Scandinavian mini-tour tiedossa! Se menee mukavasti kun keikka Stokiksessa on lauantaina niin siitä voipi sit su-ma yöpaatilla siirtyä Helsinkiin odotteleen Suurta Iltaa ;-) Nähdään laivalla!

Olen kahden vaiheilla haluanko tietää settilistan etukäteen... Viimeks tiesin ja se osaltaan vähensi jännitystä! Melkein varma tosin oon, että kesän aikana se tulee vilkaistua, ennemmin tai myöhemmin, heh! Vaihtelisivatpa nyt tällä kertaa sitä edes hieman!

Tuleva kiertue lienee edelleen Evening with Rush eli 3 + tuntia musaa ja kaks settiä? Vai onko jollain toisenlaista tietoa? Suurin ero R30-touriin on tietty siinä, että nyt herrat promoavat ihan oikeaa uutta studio-levyä.. Vois kuvitella, että ainakin viis-kuus uutta piisiä soittavat, koska a) ovat levystä niiiin täpinöissään ja b) Feedbackiltäkin soittivat viimeks 4 piisiä ja se sentään oli vaan ep...
Ja KUN Snakes & Arrows ON ERINOMAINEN, niin eipä haittaa yhtään! Näin pitää ainakin uskoa tässä vaiheessa..
Fukker
17.04.2007 11:58:30
Ensimmäistä kertaa rushin keikalle suuntaamassa olen.
Alkaisi kiertue äkkiä niin näkisi kuinka pitkää settiä voi odottaa yms.

Jonon ensimmäisenä olin lippuluukulla:)
B-sectorille riville 15 sain lipun.
Ei taida kovin kaukana lavasta olla?
Sanomattakin selvää että olen enemmän kuin tyytyväinen tuuriini.
Timetokill
17.04.2007 13:17:56
Kyllä tuo Rushin setti on noin kolmetuntinen. Heillähän ei ole ollut lämmittelybändiä sitten Test for Echo-kiertueen (Primus), joka on ihan asiaa. Siinä on 15 minuutin tauko välissä.

Uusimpien uutisten mukaan uudelta albumilta soitetaan 7 biisiä (kaksi lyhyttä instrumentaalia mukaanlukien). Far Cry kuulostaa jokaisella kuuntelukerralla paremmalta, ja tuo vuotanut Malignant Narcissicm oli tosi hieno bassottelu.
Artturi
17.04.2007 14:36:15
Passaa mulle vaikka soittaisivat koko uuden levyn ;-) Silti jää vanhoillekin helmille ns. plenty of time!!

Far Cry on pirun messevä piisi, sitä MalNaria en ehtinyt kuunteleen (kuulin kerran ohimennen..), mutta rush.comissa ollut pätkä Spindriftiä oli mielestäni mielenkiintoinen ja mukavan synkkä tunnelmaltaan.. Ja Geddyn laulu.. Wau!

Saakohan sitä lättyä muuten jo ennen Wappua levykaupoista???? Mikäs sen hianompaa olis kun vois tippaleivän kanssa nauttia simaa, käärmeitä ja nuolia ;-)
Timetokill
17.04.2007 14:41:43
Passaa mulle vaikka soittaisivat koko uuden levyn ;-) Silti jää vanhoillekin helmille ns. plenty of time!!

Far Cry on pirun messevä piisi, sitä MalNaria en ehtinyt kuunteleen (kuulin kerran ohimennen..), mutta rush.comissa ollut pätkä Spindriftiä oli mielestäni mielenkiintoinen ja mukavan synkkä tunnelmaltaan.. Ja Geddyn laulu.. Wau!

Saakohan sitä lättyä muuten jo ennen Wappua levykaupoista???? Mikäs sen hianompaa olis kun vois tippaleivän kanssa nauttia simaa, käärmeitä ja nuolia ;-)

Atlantic on poistanut tuon MalNarin YouTubelta jo moneen otteeseen...niinkuin tämänkin friikin ilmarumpalin videon....mutta se on näköjään ladattu taas uudelleen. Katso äkkiä, kun se vielä on YouTubessa:

http://www.youtube.com/watch?v=ewOnTKC1APM
ordinary
17.04.2007 20:56:42
Aika yllätys oli lippujen menekki, ei näin kovaa ryysistä olisi odottanut.
Jos keikka myydään loppuun, niin tuleeko Hesaan toinen keikka, mitä
ootte mieltä ?

Itse olen sitä mieltä, että ei toista keikkaa tule, vaikka se ois kyllä kivaa...
Timetokill
17.04.2007 20:59:33 (muokattu 17.04.2007 21:00:21)
Miten niin "jos" myydään loppuun? Lippuja on jäljellä enää 150-300 kappaletta, ja keikkaan on 6 kuukautta aikaa.

Siitä huolimatta tuskin tulee kyllä toista keikkaa. Vaan olisihan se mukavaa. :)
ordinary
17.04.2007 22:42:10
Sori, piti tietysti kirjoittaa jos ja kun keikka myydään loppuun...

Ja visainen kysymys:

Miten penkkien numerointi menee permannolla:
esim. A-lokero, rivi 3 ja paikka 1.

ONKO SE PAIKKA 1. KATSOMON 107 PUOLELLA VAI PERMANNON LOKERO B:n
PUOLELLA.

Ois vaan kiva tietää, onko paikka keskemmällä, vai siinä "kaukalon laidalla"

Kuka tietää ja kertoo ?
Regalis Apertura
17.04.2007 22:43:32
Muuten, eikös R30 kuvattu kiertueen viimeiseltä keikalta? Miltäs kuullostaisi "Live In Hartwall Arena"-dvd;)?
Timetokill
17.04.2007 22:57:28
Sori, piti tietysti kirjoittaa jos ja kun keikka myydään loppuun...

Ja visainen kysymys:

Miten penkkien numerointi menee permannolla:
esim. A-lokero, rivi 3 ja paikka 1.

ONKO SE PAIKKA 1. KATSOMON 107 PUOLELLA VAI PERMANNON LOKERO B:n
PUOLELLA.

Ois vaan kiva tietää, onko paikka keskemmällä, vai siinä "kaukalon laidalla"

Kuka tietää ja kertoo ?

Oma monitorini on niin, vanha etten kunnolla saa tästä selvää. Koeta, jos näet tästä areenan kartasta jotain.

http://www.hartwall-areena.com/fi/kuvat/konserttikartta.gif
Wrong man
18.04.2007 00:07:18
Muuten, eikös R30 kuvattu kiertueen viimeiseltä keikalta? Miltäs kuullostaisi "Live In Hartwall Arena"-dvd;)?

Ei kuvattu viimesellä. 24.9 kuvattiin.
Hyvältä kuulostais tuo Hartwall-dvd :-)
It makes me forget the things I never said
touho
18.04.2007 10:36:38
Miten niin "jos" myydään loppuun? Lippuja on jäljellä enää 150-300 kappaletta, ja keikkaan on 6 kuukautta aikaa.

Siitä huolimatta tuskin tulee kyllä toista keikkaa. Vaan olisihan se mukavaa. :)

No jäljellä varmasti enempi kuin tuo 300...veikkaisin toista tuhatta. Yläkatsomoissa vielä isoja aukkoja... ja näkyy siellä kentälläkin ainakin yksi tuoli vapaana olevan :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)