Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 559 60 61 62 63122 123 124 125 126
velsa
17.04.2007 23:58:12

Ok :) mut kyllähän se komppi soutaa ja huopaa, mut antaa mukavasti eloa pläjäykseen, heh 8)

juu,juu ehän mä sitä nyt dumaamaan alkanu....ehkä sanavalinta oli vähän harkitsematon.....8)
Kauas on pitkä matka........
-Aleksi-
18.04.2007 15:16:42
Saisko seuraavaan skabaan pitkästä aikaa jotain rock/heviä? :>
blaekie
18.04.2007 15:19:49

Saisko seuraavaan skabaan pitkästä aikaa jotain rock/heviä? :>

Soita tähän 77:aan hevisti rokkia :-) pitäisi toimia
Nii onkii ...
monotone
18.04.2007 15:25:09

Pitipä välillä kokeilla tätä tosi miesten lajia. Jos ei muuta, niin ainakin Monotone saa hyvät naurut...

http://mp3.mikseri.net/hifi/s/stratomaster_-_sooloskaba_77.mp3

LOHJAN JOE WALSH ON LÖYTYNYT!!!!!!!!!

Mainiota!!!!!!

Juma! Hyvä veto! Naurattaa toki, mutta nauran kanssasi, siis. :-)

Tää tietysti pilas mun oman suunnitelman kokonaan...
stratomaster
18.04.2007 15:42:14

Juma! Hyvä veto! Naurattaa toki, mutta nauran kanssasi, siis. :-)

Tää tietysti pilas mun oman suunnitelman kokonaan...

Kiits!
No, sopiihan tänne useempikin slideveto. pistetään slideosastolla vaikka oma jäsentenvälinen skaba pystyyn. :D
cbs
20.04.2007 10:21:06 (muokattu 20.04.2007 10:27:34)

tällästäpä tällä kertaa, Maukas tausta :-)

http://blaekie.suntuubi.com/datafil … iles/Media/sooloskaba77_blaekie.mp3

Aika lyhkänen :)
---
Suntuubin soolot ei aukea näköjään tietyissä verkoissa. Esim. itsellä kotona aukeaa kyllä ja mutta firmassa ei, pari sekuntia voi tulla läpi. Tai joskus onnistuu niin, että imuroi sen ensin kovikselle ja aukaisee sieltä. Joskus tulee koko paketti, joskus ei.
Jos skaban vetäjä tai joku muu tekee soittolistan niin sieltä saa ainakin kuunneltua.
Hyvä soittaja soittaa vaikka saappaan varrella.
blaekie
20.04.2007 10:38:02

---
Suntuubin soolot ei aukea näköjään tietyissä verkoissa. Esim. itsellä kotona aukeaa kyllä ja mutta firmassa ei, pari sekuntia voi tulla läpi. Tai joskus onnistuu niin, että imuroi sen ensin kovikselle ja aukaisee sieltä. Joskus tulee koko paketti, joskus ei.
Jos skaban vetäjä tai joku muu tekee soittolistan niin sieltä saa ainakin kuunneltua.

Hmm, en tiiä , kyllä mulla on auennut kaikissa verkoissa ainakin, mistä oon kokeillu , firmassa , himassa, (asiakkaalla :-) , mobiilisti. Luulen että enempi on kyse varmaan tosta suntuubi palvelun palvelinpäästä, mutta saattahan tuossa olla perää
Nii onkii ...
cbs
20.04.2007 10:46:01

Viikon verran ollut nyt niin, ettei firmasta aukee kunnolla, mutta kotia kun ryömii niin hyvin aukeaa :) Mikä liene...
Hyvä soittaja soittaa vaikka saappaan varrella.
Manetti
20.04.2007 10:49:16

---

Suntuubin linkkejä ei ole myöskään voinut kopioida suoraan tohon alotusthreadiin.
Kun kopioi ne, niin niistä tulee tällaisia:http://blaekie.suntuubi.com/datafil ... les/Media/sooloskaba77_blaekie.mp3

Ihme juttu, oon sitte muuttanu ne toimiviksi. Mun koneella toimii nyt, mutta hyvä huomio ja täytyy väsätä se soittolista heti klo 21.00 jälkeen että kaikkien pläjäykset tulee varmasti kuulluksi.
...If something's hard to do, then it's not worth doing...
blaekie
20.04.2007 10:49:39 (muokattu 20.04.2007 10:50:18)

Hmm, en tiiä , kyllä mulla on auennut kaikissa verkoissa ainakin, mistä oon kokeillu , firmassa , himassa, (asiakkaalla :-) , mobiilisti. Luulen että enempi on kyse varmaan tosta suntuubi palvelun palvelinpäästä, mutta saattahan tuossa olla perää

joka tapauksessa, tuo file on nyt ainakin ehjä, tarkistettu ja toimii, eli jos ei tuu , ni se sitten verkoista, paikallisista selaimen/palomuurin estoista, tai suntuubi palvelusta johtuvaa :-)
Nii onkii ...
blaekie
20.04.2007 10:52:28

Suntuubin linkkejä ei ole myöskään voinut kopioida suoraan tohon alotusthreadiin.
Kun kopioi ne, niin niistä tulee tällaisia:http://blaekie.suntuubi.com/datafil ... les/Media/sooloskaba77_blaekie.mp3

Ihme juttu, oon sitte muuttanu ne toimiviksi. Mun koneella toimii nyt, mutta hyvä huomio ja täytyy väsätä se soittolista heti klo 21.00 jälkeen että kaikkien pläjäykset tulee varmasti kuulluksi.

MNEtin keskustelusoftat pätkäsee noi pitkät linkit jostain syystä hölmösti, ja ei voi suoraan kopioida viestistä, Editointi ikkunasta voi ottaa linkin talteen ainakin
Nii onkii ...
stratomaster
21.04.2007 11:38:48

stratomaster
Sliden ystävänä on nyt ikävä sanoa, että tämä paketti ei toimi.

No, ei voi mitään. Onneksi täällä jälkipyykkiketjussa oli pari sliden ystävää, joiden mielestä tuo ehkä jopa toimii. :)
Kuha
21.04.2007 11:59:06

stratomaster
Sliden ystävänä on nyt mukava sanoa, että tämä paketti toimii loistavasti.

Dig man.
Fenkku ja reissumies, siinä varmaan on sellanen pari...
ilopertti
21.04.2007 12:01:14

Willie: ilopertti
Hieno, riuska kitarasaundi, sopii hyvin taustaan. Soitto kuulostaisi hyvältä, mutta kun timing heittää näinkin rankasti, niiin ei.. Ei kai alppu ole tulossa vanhaksi tai doupannut too much.. :)

Aika vasurilla tuli hätäpäissään vetästyä, kävi jo aikasemmin mielessä että otan pois koko aivopierun =D

-alppu
"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars"
-AjA-
21.04.2007 12:09:55

Willie:
Melko mahtipontista, kaikukitarointia kahdella (?) kitaralla.

Juu, tai siis yhdellä mut kaks raitaa :-)
velsa
21.04.2007 14:18:02

velsa
Ei istu näin rankka fuzz taustaan.

Älkää puhuko soopaa........8)
Kauas on pitkä matka........
Kuha
21.04.2007 14:35:42

velsa
Ei istu näin rankka fuzz taustaan.

Älkää puhuko soopaa........8)

Mää olin kanssa käyttäny liikaa Futsia!
Fenkku ja reissumies, siinä varmaan on sellanen pari...
stratomaster
21.04.2007 14:45:11

stratomaster
Sliden ystävänä on nyt mukava sanoa, että tämä paketti toimii loistavasti.

Dig man.

Kiitos, Kuha! Tuntuu menevän mielipiteet aika ristiin mun vedosta... :D
willie
21.04.2007 14:47:22 (muokattu 21.04.2007 15:02:05)
Jahas.. äijät nousevat barrikaadeille ! Pilkkaavat minua ja kehuvat toisiaan... :)
Bassoa vuodesta 1972.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)