Aihe: eskopoika : yön lapset (Muut)
1
0611
19.04.2007 18:42:28
Tässä piisissä kitara saundaa kuin kantele, joka on musta loistava juttu. Tää piisi kulkee käsikädessä "mitäs tässä" kipaleen kanssa. Kuvittelisin kyseiset piisit singlelle, mutta en osaa sanoa kumpi A, ja kumpi B puolelle.

Ronne
Kaavat kankeiden kahlitsee ihmisyyden...
0611
19.04.2007 18:43:55
Mikäs tässä, korjaus edelliseen.
Luomala
19.04.2007 21:15:47
Joo. Tein tarkotuksella kantelesaundin. Minun isosisko soitaa kanteletta ja ihastuin saundiin.aika hieno juttu että huomasit.
0611
08.07.2007 20:03:34
Nostoa Suurella Ryrämmellä tehtyyn piisiin.

Ronalt Bix
Mika Antero
09.07.2007 08:24:07
Tein tämän laulun pienelle tyttärelleni vuosia sitten.

Tuo nyt tekee kenet tahansa hellämieliseksi, joten pittäähän sitä kommentoida:

Näissä eskopojan biiseissä on semmoinen naivistinen meininki, johtuu varmaan suurelta osin aika heppoisesta lauluäänestä. Lahjakkaan kotitarvemuusikon hengentuotoksia, jotka vaatisivat tuekseen pro-porukkaa toimiakseen muuten kuin taiteilijan omana mielenvirkistyksenä ja henkireikänä.

Ihan hyvä biisi, mutta ei tämmöisellä toteutuksella toimi perheen ulkopuolisille muuten kuin nimenomaan biisin esittelynä.
"Vaikka ei toimisikaan periaatteiden mukaisesti, niitä voi silti olla." Melkore
mahan
09.07.2007 15:33:08

Jepsis Eskoboy!

Kuuntelin sun tuotantoa, helekutin hyviä piisejä, hyvin soitettuja ja sovitettuja, mutta siihen laulupuolelle juttu tömähtää karille. Miten olis Esko, jos ihan oikeesti keskittyisit piisien tekoon, sen sä osaat kybällä, ja sitten antaisit lauluhommat jollekin joka taitaa sitä puolta. Sun piisit nousis aivan toisiin ulottuvuuksiin. Mutta ehkä tämä on riittävä taso sinulle, kunnioitan sitäkin,

t. eräs toinen yksinsoittelija :)

mahan
Luomala
13.07.2007 22:31:26
Kiitos mahan ja ronne, kiitos. Kyllä se niin on että laulajaa olen etsiskelly.
Tosi on että hyviä biisejä, mutta huono laulaja.Vaan kun ei ollu laulajaa, niin oli perhana pakko laulaa itse. Voe voe! (Savoa, tarkottaa helevetin kuustoista ja vähän päälle.)
Luomala
13.07.2007 22:37:14
Ja kenkkunen, kiitos! Olen otettu että kenkkunen kommentoi miun piisejä!
Siis, helevetin tarkkoja oikeaan osuvia kommentteja. Minusta on hyvä että kenkkunen huomaa samat viat miun piiseissä kun minä itse! Sillonhan mie oon oikeilla linjoilla.
Kiitos!
0611
14.07.2007 18:49:26
Moi
Olen edelleenkin sitä mieltä, että laulu tarvitsee pientä säätöä - ei välttämättä uutta laulajaa.
Ihmisillä on sellainen käsitys, että laulu ääni on tai sitten ei ole.
Laulu ääntä voi kehittää kuten muitakin ihmisen ominaisuuksia, ominaisuuksien kehittäminen ei ole mystiikkaa vaan pitkäjänteistä työtä.
En tarkoita, että lahjattomasta laulajasta voidaan leipoa D. Coverdale tai R. Plantti. Tarkoitan, että lahjattomasta laulajasta voidaan leipoa M. Syrjän tasosoinen laulaja, joka on käsittääkseni aivan siedettävä, ainakin levymyyntiä peilaten...

Ronne
Luomala
15.07.2007 00:01:32
Niin no, eihän M, syrjä laula vaan hoilaa, mutta hyvin. Ja saatanan hyviä sanotuksia.
Ihmiset ei vaan älyä kuunnella niitä. siis tarkotan KUUNNELLA. Miullahan se on niin,
että sanotuksia pukkailee väkisinkin (siis oikeesti, perkele yölläkin vaan en mie niitä viiti nousta kirjottelemaan) ja runot kun on miusta paskoja, niin niihin pittää tehhä sävel. Onneks ossaan.(vähä)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt