Sampo-Ukko 14.04.2007 04:11:23 | |
---|
Tosta saa nyt sen käsityksen että kun osaa soittaa kitaraa niin basso on kuin siirtyisi kaivurin ohjista lapion varteen. Ei se kitaransoittotaito takaa basson hallintaa, ikävä kyllä. ;) joo kyllä siinä on vahva fundamentaalinen ero. Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
jjylli 14.04.2007 04:31:44 | |
---|
joo kyllä siinä on vahva fundamentaalinen ero. aivan, basson soitto on vitusti helpompaa. |
vital 14.04.2007 06:20:07 (muokattu 14.04.2007 06:20:37) | |
---|
aivan, basson soitto on vitusti helpompaa. minusta kitaran soitto on paljon helpompaa. Kuka tahansa osaa soittaa bassoa, mutta aika harva osaa soittaa sitä hyvin. Noh, sama juttu kitaran kanssa... mutta: Jos tahdot soittaa joskus bändissä niin soita bassoa ja paikkasi orkesterissa on varmistettu. eli sama mieltä olen! |
Simo78 14.04.2007 09:02:35 (muokattu 14.04.2007 09:03:54) | |
---|
aivan, basson soitto on vitusti helpompaa. Ainakin jos soittaa(/soitteli) yhtä hyvien äijien kanssa kun teikäläinen, jos nyt oikein muistelen kenestä on kyse... Kuoppis ja Walli, aika pahoja soittajia. E: tarkensin vähän... |
sikanaama 14.04.2007 14:42:31 | |
---|
Jos mä oisin mä niin soittasin enemmin bassoa. Tai se riippu vähän siitä mitä soittaa, niiko fiiliksen mukaan. Basso saundaa mukavammalta, kitara inhoittavasti kirkskuu, paitsi akustinen. Basso iskee koko kehoon, mutta kitara inisee vaan korvaan, paitsi akustinen ku se koppa värisee lempeästi. Eli akustinen passo on kai kaikkein paras sitten. Hmm, tai akustinen resonaattori basso ois vielä parempi. El Puercocara |
sus 14.04.2007 17:43:52 | |
---|
Jos mulla olisi molemmat, kitara ja basso aloittaisin tietenkin molempia soittamaan. The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...! |
Dolmo 14.04.2007 18:10:19 | |
---|
Muista että kitaristit vie kaikki naiset. Kuten aikaisemmin on sanottu, mielestäni kitara on kotisoittelussa mielekkäämpi. Stailausta, kampaamopalveluita? Purple |
Karipiirto 15.04.2007 16:43:55 | |
---|
Muista että kitaristit vie kaikki naiset. Nääh. Taikauskoista höpinää. ;) Oon kitaristi mutta hiljasta on ollut naisrintamalla muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. ;) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
PaavoMik 16.04.2007 20:46:26 | |
---|
Mietin sitä aisaa oikein kunnolla eilisillalla... Otin oikein basson käteen, hain kunnolla tuntumaan, groovasin oikein jaco Pastoriusta niin että hippulat vinkuu, sitten soittelin kitaraa, joka tuntui ihan nololta... Ja sitten mietin sitä soittotaitojeni puolelta ja muutenkin niin......
Basisti tuli :D |
Wespa 16.04.2007 20:47:44 | |
---|
Basisti tuli :D Teit elämäsi parhaan päätöksen. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Teijo K. 16.04.2007 20:54:30 | |
---|
aivan, basson soitto on vitusti helpompaa. Nii, ei me muuten sitä soitettaisi. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin vanha Väinämöinen. Itse tuon sanoiksi virkki: "Nyt on aika arvan käyä, Miehen merkkiä kysyä" |
Teijo K. 16.04.2007 20:55:36 | |
---|
Muista että kitaristit vie kaikki naiset. Dream on. :) Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin vanha Väinämöinen. Itse tuon sanoiksi virkki: "Nyt on aika arvan käyä, Miehen merkkiä kysyä" |
elais 17.04.2007 17:11:08 | |
---|
Muista että basistit vie kaikki naiset. Korjaus. "Huoh onpa huono bändi tapan itteni." blackmountainside68 |
vital 17.04.2007 17:50:34 | |
---|
kyl naiset nauttii basson pehmeästä saundista enemmän kuin kitaran melusta :P |
kyl naiset nauttii basson pehmeästä saundista enemmän kuin kitaran melusta :P Siksi niillä itellä on useammin basso kuin skitta kourassa. ;) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Nelikielipiru 18.04.2007 12:18:41 | |
---|
Basisti tuli :D Onnea elämäs parhaalle päätökselle.. Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara. |