shovi 15.04.2007 14:23:26 | |
---|
Kysy vaan: saanko mä rojaltia tuosta kirjasta? Kyllä saan. Mutta se ei muuta asiaa että kyseessä on mun mielestäni paras opus tähän tarkoitukseen. Jos tietäisin paremman, suosittelisin sitä. Toki tietenkin mun mielestäni kannattaa lukea myös kaikki Riffi-julkaisut läpi, muutkin kuin mun "Rokkibändin ABC:ni". Matti Ruipon "Bändikamat" esimerkiksi neuvoo kompressorin käytön perusteita aika hyvin, ja tutustuttaa soitinten olemukseen. Joo, eipä tässä nyt ollut kysymys ollenkaan siitä että sä mainostaisit kirjaa koska saat fyrkkaa siitä. Täytyypi tutustua noihin muihinkin opuksiin, voitko kertoa hiukan lisää tuosta Bändikamat -kirjasta, en ole edes kuullut? "Onko hevi lampaiden räjäyttelyä?" -Lesko |
kivi 15.04.2007 15:28:36 | |
---|
voitko kertoa hiukan lisää tuosta Bändikamat -kirjasta, en ole edes kuullut? http://www.riffi.com/ Tuolta Riffi-julkaisut, se on alimpana listalla. Näemmä myös loppuunmyyty, mutta kaikissa kirjastoissa pitäisi olla. |
slowdive 17.04.2007 13:27:39 | |
---|
Aloittajalle plussaa, kirja onkin ollut hakusessa sopuhintaan. Ja kirjakaupalle vaikka sitten papukaijamerkki, toimitus oli äärimmäisen nopea! Hyvä opus on kyllä kyseessä. Itse olen tosiaankin "vain" harrastaja ja mielellään teen juttuja kokeilemalla ja vaikka ns. väärinkin, mutta kyllähän se niin on että jonkinlainen perustieto on pakko olla jotain kautta päähän sisäistettynä että saa ylipäätään mitään tolkkua nauhoituksiin ja uusiin laitehankintoihin. Tuosta kirjastapa se olennaisin aika hyvin löytyy ja ennen kaikkea selkokielellä, itse ainakin hyvin pian uuvun lukiessani matemaattista teoriaa jostain ääniaaltojen käyttäytymisestä. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley) |
kotistudio kirjan saa nyt tuolta 10€ + postikulut :) oot hyvä , sitku muutkin on hyviä , sun pitää olla parempi |
jannu 17.04.2007 17:45:11 | |
---|
kotistudio kirjan saa nyt tuolta 10€ + postikulut :) Elä? Luitko ekan viestin? "Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke.
Start smoking today, be a ninja tomorrow!"
-Tompsi |
johanssen 18.04.2007 01:38:38 | |
---|
Ja kirjakaupalle vaikka sitten papukaijamerkki, toimitus oli äärimmäisen nopea! Tämä on totta, sillä tilaus sisään ja parin päivän päästä oottaa kiinnostava lukupaketti postilaatikossasi (millainen se sitten onkin). asialliset hommat hoidetaan, mutta muuten ollaan kuin ellun kanat |