Aihe: Ruisrock 2007
1 2 3 4 511 12 13 14 1520 21 22 23 24
elbowski
11.04.2007 13:55:14 (muokattu 11.04.2007 14:08:54)
Ei mitään kiinnostavia, mutta eikös Merimaa lupaillut meganimiä vielä? Jotenkin en jaksa uskoa Stone Sourin olevan megatasoa.

E. The Horrors on ihan kiva, mutta J&TL on sellanen jokavuotinen turha Ankkarock-nimi.
This is forever
TepiTepi
11.04.2007 14:06:18
Eikös se Slayerin korvaava bändikin ole vasta nimeämättä? Joku sanoi Ruisrockin ja Roskilden tekevän yhteistyötä tässä asiassa...
Cruzzi
11.04.2007 14:39:33

Eikös se Slayerin korvaava bändikin ole vasta nimeämättä? Joku sanoi Ruisrockin ja Roskilden tekevän yhteistyötä tässä asiassa...

Joo, näin itse ymmärsin että itse pääesiintyjä on vielä ilmoittamatta, vaikkakin kovia nimiä tulikin tänään. Odotan innolla, että pääsen näkemään Juliette & the licksin, myös Fleimarit on mukava päästä katsomaan uudelleen.
Play It Loud!
hjukke
11.04.2007 17:06:34

Sideburns ja Stone Sour, kai tuonne pitää lähteä.
Osuvat tietenkin eri päiville...
Kaikki rannekellotornin mukana
Zigura
11.04.2007 17:14:41
On tuo Magic Numberskin ihan ok, vaikka nyt melkoista muniin puhaltelua heidän musansa onkin. Radiohead olis hyvä kiinnitys ;)
Get through this life without killing anyone and consider yourself golden.
carlos
12.04.2007 17:23:57
Radiohead olis hyvä kiinnitys ;)

Jeh! Ja siihen vielä peesiin The Arcade Fire ni mä oon niin messissä! Kotimaisista voisivat kiinnittää Sweatmasterin.
Exoskeletal junction at the railroad delayed
vayry
12.04.2007 18:21:19
Jeh! Ja siihen vielä peesiin The Arcade Fire ni mä oon niin messissä!

Arcade Fire ei valitettavasti tule, vaikka sitä yritettiin saada.Tämä on Merimaalta saatu tieto.
discominister
12.04.2007 18:42:13
Radiohead olis hyvä kiinnitys ;)

Äläpä muuta sano! Radiohead, Depeche Mode tai vaikkapa Nightwish vois olla kova headlineri.
Sir Henri
12.04.2007 20:59:43
Äläpä muuta sano! Radiohead, Depeche Mode tai vaikkapa Nightwish vois olla kova headlineri.

Kyllä mä ottaisiin The Beatlesin saman tein. 50% ukoista hengissä, se on nykyään ihan hyvä prosentti.
"En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner
Zigura
17.04.2007 15:57:16
Älä nyt mesoa! Ajattele nyt jos Magic Numbersin mimmit lukevat, mitä mieltä suomalaisyleisö on heistä ja eksyy tähän ketjuun ;D neljä lihavaa ja karvaista miestä ja naista Hohoho...
Peruuttivathan ne Top of The Pops esiintymisensäkin ekan levyn tiimoilta, kun haastattelija sanoi, että "You are quite big right now" tms. Mutta joo, Magic Numbers on yksi syy miksi harkitsen jopa Ruisrockiin menemistä. Jos vielä yksi tiukka suosikki kiinnitettäisiin...
Get through this life without killing anyone and consider yourself golden.
carlos
17.04.2007 23:45:08
Arcade Fire ei valitettavasti tule, vaikka sitä yritettiin saada.Tämä on Merimaalta saatu tieto.

no ai saakeli! Ens vuonna sitten, kun hyvällä säkällä juuri ruisrockperjantaina pääsee pois intistä!
Bonham
18.04.2007 09:49:11
Lippujen hinnat olivat nyt sivuilla esillä...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
mr_b
18.04.2007 11:04:16

Lippujen hinnat olivat nyt sivuilla esillä...

.. ja esiintyjien päiväjako

Pe:

The Flaming Lips (US)
Stone Sour (US)
Mastodon (US)
Gogol Bordello (US)
Juliette & The Licks (US)
Pain (SWE)
The Horrors (UK)
Leningrad (RUS)
Pipettes (UK)
Children Of Bodom
Disco Ensemble
Lapko
The Flaming Sideburns
Amorphis
Maj Karma
Finntroll
Poisonblack

La:

The Ark (SWE)
The Hives (SWE)
The Magic Numbers (UK)
In Flames (SWE)
D´espairsRay (JPN)
BellRays (US)
Marillion (UK)
Ismo Alanko Teholla
Hanoi Rocks
Kotiteollisuus
Zen Café
CMX
Maija Vilkkumaa
Sonata Arctica
Don Johnson Big Band
Sunrise Avenue
The Crash
Poets Of The Fall

Su:
Roky Ericsson (US)
Mando Diao (SWE)
The Answer (IRL)
Deathstars (SWE)
The Rasmus
PMMP
Von Hertzen Brothers
Ne Luumäet
Apulanta
J.Karjalainen, Lännen-Jukka
Jonna Tervomaa
Egotrippi
Lauri Tähkä ja Elonkerjuu
Mokoma
Stam1na
Damn Seagulls

Hinnat:
3 päivää pe-su 90 €
2 päivää pe-la 70 €
2 päivää la-su 78 €
1 päivä pe 40 €
1 päivä la 55 €
1 päivä su 45 €
Toylike people make me boylike
elbowski
18.04.2007 11:37:24
Lauantai näyttäisi olevan ihan caccaa vielä tällä hetkellä, mutta puuttuuhan tosta vielä isoisoiso liuta esiintyjiä.
This is forever
MV
18.04.2007 12:49:21
Perjantai noista näyttäisi paras päivä olevan. Tiedä sitten miten tuolta sivarista kerkeää pelipaikalle jos olen tulossa kun nyt näyttää jokaisena päivänä olevan "täysi kattaus" bändejä.
porcupine
18.04.2007 15:27:01 (muokattu 18.04.2007 15:29:29)
Älä nyt mesoa! Ajattele nyt jos Magic Numbersin mimmit lukevat, mitä mieltä suomalaisyleisö on heistä ja eksyy tähän ketjuun ;D Hohoho...
Peruuttivathan ne Top of The Pops esiintymisensäkin ekan levyn tiimoilta, kun haastattelija sanoi, että "You are quite big right now" tms.

Sama tarina oli mielessä, kun tuota viestiä kirjoitin. Oletan, ettei bändin pojat&tytöt osaa suomea, ja te levy-yhtiön jätkät: ette lavertele! :) Mahtava bändi tosiaan kyseessä.

EDIT: jatkoa&OT... itseasiassa MN on tällä hetkellä se bändi, jonka takia olen tällä hetkellä ruisiin menossa, nuo liekkihuulet kun näkee tuollakin http://www.summercase.com/indexen.html, jonne mulla on jo liput hommattuna.
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
Todenpuhuja
18.04.2007 16:17:59
No jo on kalliita nuo parin päivän liputkin... Muutama kriittinen esiintyjä tuosta edelleen puuttuu, mutta näyttää siltä, että perjantailta ei löydy kuin korkeintaan muutama hassu suomalaisartisti, jonka haluaisin nähdä. Voipi olla, että ostan siksi vain kahden päivän lipun.
"Peace, love & Kingston Wall!"
dipshit
18.04.2007 16:39:08
Nyt tulee kyllä toodella rankkaa offtopiccia, ja pahoittelen siitä :/ en vain löytänyt oikein mitään paikkaa kysymykselleni, ja oman threadin tekeminen aiheesta olisi ollut jo enemmänkin kuin naurettavaa.
Eli, mitä festaria pidetään yleisesti ottaen "maailman suurimpana"? Eli siis kävijämääriltään jne. Jotain tietoa kyseisestä festarista olisi ihan huvin vuoksi mukava saada =)
carlos
18.04.2007 16:52:15
La:

The Hives (SWE)
BellRays (US)

Voe kilivvitja. Pakkoko näiden on olla just lauantaina?! damn it!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)