etnopoju 09.10.2005 00:28:30 | |
---|
jos kerran mun nerokkaat tool- ketjut lukitaan sekunnissa, niin miten tämä on saanut jatkua näin kauan? ylläpito: musta tuntuu, et jätkillä on ihan selkeesti kyllä nyt joku syrjintähomma menossa. johtuuko se siitä, et joku teistä on niin megatool- fani ja ottanut herneen nenään vai mikä siinä on? ei se mitään; pistäkää pikaviestiä, niin mä tarjoan teille virtuaaliolkapään turvaksi tai soittakaa vaikka pekka saurin yölinjalle. |
Tempura 09.10.2005 07:14:16 | |
---|
tai soittakaa vaikka pekka saurin yölinjalle. Ei ole Peksi pitänyt yölinjaa muutamaan vuoteen enää. Ei voi soittaa hälle kun tuska tulee! THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Jormaz 09.10.2005 10:18:59 | |
---|
Ei ole Peksi pitänyt yölinjaa muutamaan vuoteen enää. Ei voi soittaa hälle kun tuska tulee! Sähköpostia voi lähettää! Tosin en lähettäny mistään ongelmasta vaan tiedustelin että josko Yölinja palais eetteriin. Kuulemma nykyinen työ (=Helsingin apulaiskaupunginjohtaja) ei anna myöten . Ja Ylekään ei vissiin ole halukas jatkamaan. Yle on ihan huono. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
HaloOfFlies 03.12.2005 11:53:52 | |
---|
Edelleenkin ihmettelen, että miksi pojat hajottivat hienon Pool-yhtyeensä ja rupesivat tekemään nu-metallia. Kun itse nu-metalkin meni jo aikoja sitten poies. First they steal your mind and then they steal your soul |
maelstrom 03.12.2005 13:11:47 | |
---|
Musta tuntuu että pojat eivät ruvenneet tekemään nu-metallia, vaan rupesivat tekemään musiikkia, ja joku sitten luokitteli kyseisen musiikin nu-metalliksi. Eli ehkä he alkoivat tekemään nu-metallia koska pitävät siitä, välittämättä siitä, että nu-metal ei ollut enää muodissa. Voisko olla? En näe bändissä paljon mitään moitittavaa, mitä nyt ei juuri kuuntelua kestä, mutta erittäin toimivaa kertakäyttörokkiahan tuo on. Ei kaiken musiikin tarvitse olla hyvää vielä sadan kuuntelukerran jälkeen, eikö tärkeintä ole se tunne, jonka musiikki ylipäätään tuottaa, ei se, että se tuottaa sen vielä myöhemminkin. Musiikki elää kuunteluhetkellä, ja kun se ei elä niin sitten vaihdetaan musiikkia. Ei se ole mikään synti. Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
carlos 03.12.2005 23:22:12 | |
---|
Tämän 'orkesterin' jotain live'vetoa' on Ylexi ilmeisen vittuillakseen pyörittänyt. Mahtaa orkesteria hävettää, noin vituilleen ei vedetä edes idolssien ekalla kierroksella. Joo, provinssikeikalla meni kyllä mettään. Mutta senkun soittavat. Jokainen voi käydä toteamassa DE:n livekunnon ihan itse.. Tai ostaa vaikka Black Euro-sinkun, jossa on kaheksan kertaa parempia livevetoja :) /offtopic Ja tosiaan. Tää 51 koodia on kyllä yks näitä voiceTV:n kestosuosikkeja. jatkakaa. Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan. |
fifehole 04.04.2007 15:44:41 | |
---|
Helvetin valmis bändi soitannollisesti. Mielestäni pitäisi vaihtaa kieli Englanniksi ja suunnata ulkomaille (helpommin sanottu kuin tehty) mutta kotimaisella jää/ on jäänyt paikoilleen polkemaan. Head for an eye |
Cathi777 06.04.2007 10:53:27 | |
---|
Edelleenkin ihmettelen, että miksi pojat hajottivat hienon Pool-yhtyeensä ja rupesivat tekemään nu-metallia. Kun itse nu-metalkin meni jo aikoja sitten poies. Tätä ei pysty vaan ymmärtämään. Mikseivät he saisi tehdä nu-metalia jos he itse siitä tykkäävät? Pitäisikö aina tehdä sellaista musiikkia joka on muodissa, eli nyt kaikkien pitäisi tehdä jotain emorokkia. Tärkeintähän on se, että itse seisoo sen musiikin takana mitä tekee. Trendien perässä juoksu ei koskaan auta ketään. Only pop music can break my heart... |
jussimus 06.04.2007 17:30:11 | |
---|
Mun mielestä Pool oli paljon aidompi ja mielenkiintoisempi pändiviritelmä kuin tää 51 koodia. Mut antaa kaikkien kukkien kukkia. Ei tämänkään yhtyeen olemassaolo ja tekemiset ole keltään pois, eihän? |
- Oka - 06.04.2007 23:39:39 | |
---|
Sitäpaitsi Puu on oikiasti hyvä kappale. Homon mielestä nainti on poikaa. Eikä taidolla, eikä tuurilla, vaan RÖYTÄMÄLÄ! |
jannu 16.04.2007 00:10:57 | |
---|
Eikö kukaan muu muka ole huomannut, että ton uuden radiossa soivan biisin kertsi on VARASTETTU? Sehän on lähes 1:1 Jan Hammerin Crocket's Theme. Tosin, ei ihan oo osunu pari nuottia ja ne vikat soinnut kohdilleen. Jokseenkin tökeröä toimintaa, minun mielestäni. "Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke.
Start smoking today, be a ninja tomorrow!"
-Tompsi |
winger 16.04.2007 12:56:49 | |
---|
|
Basismi 16.04.2007 14:39:26 | |
---|
99% muusikoiden.nettiläisistä varmaan inhoaa bändiä. Alan olla vakuuttunut siitä että tämä orkesteri on erittäin hyvä. Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
Alan olla vakuuttunut siitä että tämä orkesteri on erittäin hyvä. Olen jostain syystä tykännyt pändistä alusta lähtien.... Olen kait jotenkin viallinen.... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Hanhi 07.03.2008 16:30:51 (muokattu 07.03.2008 19:32:48) | |
---|
Nostellaas ketjua ylöspäin. 51koodilta tuli siis viime kuussa uusi levy, "Mustat Sydämet". Mielestäni paras levy tähän asti, rullaa alusta loppuun ilman kompastumisia. Mitäpä muut mieltä uutukaisesta? |
Iso D 08.03.2008 10:24:34 | |
---|
Nostellaas ketjua ylöspäin. 51koodilta tuli siis viime kuussa uusi levy, "Mustat Sydämet". Mielestäni paras levy tähän asti, rullaa alusta loppuun ilman kompastumisia. Mitäpä muut mieltä uutukaisesta? Muuten hyvä, mutta laulaja ja tekstit tökkii edelleen. Tosin vähemmän kuin edellisillä levyillä. Nestekaasukitara kun ois |
ramionparas 08.03.2008 10:55:01 | |
---|
muuten bändi on jees, mutta laulaja häiritsee..yhden miehen ääni, ei tommosta vaan jaksa.. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |