Aihe: Asioita mitä VAIN rumpali tietää?
1 2 3 4
pölyrytmi
01.01.2004 20:46:39 (muokattu 01.01.2004 20:47:43)
Sanomalehteä lukiessa aukeaman naputtelu sormilla on aika rulez. Tsäpätitsäpätitsäptsäptsäpä! Isosta lehdestä lähtee yllättävän värikkäät saundit :)
akik
04.01.2004 16:09:21
Jalankulkuliikennevalojen mene-piip on odotus-piipin 64-osa, jos siis ajatellaan odotuksen olevan neljäsosa. Tämän tosin voi kuka tahansa havaita mutta rumpali varmaankin helpommin.
Auton vilkku on yleensä noin 180bpm. Viikon- ja kuukaudenpäivät muodostavat polyrytmisen sekvenssin.(7 vs 28, 30 tai 31)
Kaikkea sitä tuleekin havainnoitua.

hahaha. tämä oli hyvä. itse tulen aina lähes tuskallisen tietoiseksi lähellä olevasta metronomista lukemalla 60bpm jos lähistöllä on joku kovaa raksuttava kello.

samoin kotona saunassa oleva ajastin ei jätä hetkeksikään rauhaan nakutukseltaan..
Cvalda
10.01.2004 23:42:09
Ei nyt välttämättä ole ihan vain ja ainoastaa rumpalin korvaan kamala, mutta kirkossa aina oijotaan virret, eli tauot vaan reilusti pois.. :)

(Ei se laulukaan kaunista usein ole..)
cvalda - aikansa eläjä.
vernie
11.01.2004 00:58:13 (muokattu 11.01.2004 00:59:49)
itse tulen aina lähes tuskallisen tietoiseksi lähellä olevasta metronomista lukemalla 60bpm jos lähistöllä on joku kovaa raksuttava kello.

Toi on niin totta. Joulunpyhinä tuli vietettyä aikaa tuolla porukoiden luona. Niillä on sellanen vanhanajan seinäkello, joka nakuttaa 120Bpm. Se ja joustinpatjan muhkeat saundit pitivät tehokkaasti hereillä öisin.. =)
Sarveiskalvo on katsojan silmässä.
bond
11.01.2004 14:28:56
kyl mäki aina välillä rummuttelen polviini ja ku kiristää vähä housuja jostai kohtaa nii siit kyl saa jonkinlaisen soundin.

Mä teen sitä lähes päivittäin, silloin kun pitäis treenata, eikä jaksa/ehdi treenikämpille.
"Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen; pidä sä vaan huoli mun asioista!"
juoni
11.01.2004 14:43:15
hahaha. tämä oli hyvä. itse tulen aina lähes tuskallisen tietoiseksi lähellä olevasta metronomista lukemalla 60bpm jos lähistöllä on joku kovaa raksuttava kello.

samoin kotona saunassa oleva ajastin ei jätä hetkeksikään rauhaan nakutukseltaan..

Eräällä sahalla oli aikoinaan kesätöissä, ja siinä tauolla sitten polviini "soittelin" jotain biisiä.Ihmettelin että miksi tämä menee nyt liian nopealla temmolla. Syyksi paljastui vieressä jyrnyttävä höylä, joka toimi huomaamattani metronomina.
Lahjattomat Treenaa
ruff
11.01.2004 16:36:07
Ainoastaan rumpali ymmärtää kuinka kivaa on läpsytellä emäntää pepulle. Ainoastaan emäntä ei aina ymmärrä sitä, vaikka onkin rumpali. Mutta se onkin naisrumpali. : )

Sullakin sattunu!! oon vaan selittäny että mun pitäs harjotella ja tää on lostava pädi, kuin bongoja naputtelis..
Cranzer
11.01.2004 18:14:06

Jep, itse joskus kävellessäni naputtelen askelten kopseen välissä päkijöillä jotain ja liu'utan jalkoja maata pitkin. Sopivalla pohjalla kuuluu tosi tasokas suhina. Kaupungin läpi tallustaessa on kovat sambat pystyssä... En sentään ole vielä kertaakaan kaatunut ;D
Ei muuta ku ei anneta periksi ja huumori yllä ja eiku lisää paskaa housuun!!!
Kahiainen
18.01.2004 10:52:42
Eilen ollessani paikallisessa pizzeriassa, minäkin aloin kikkailemaan laseilla, mutta pillit toimi kapuloina. haha

Koulussa poljen koko ajan tuplia. Ja eihän ole mitään parempaa kuin metalli putki pulpetin alareunassa johon naputella. Kuuluu sellai kiva naputus. Onneksi kaikki ymmärtää nykyään että haluan treenata, niin ne ei enää valita.

Tempaisen aina jostain kapulat (eilen katkaisin raketin keskeltä hahaa) ja mäiskytän jonkun pyörää tai aitaa, ja siinä sitten kaverit aina saa huokailla että "ei taas"

Sellasta...
White Noise/Black Silence.
H-P
18.01.2004 20:22:59
Housuja on taskujen kohdalta hyvä taputella, jos taskuissa on jotain kolikoita ja avaimia.
super perkele
19.01.2004 13:01:07
Polkupyörässä on hyvä naputta niin että kello toimii virvelinä. Menee pitemmätkin matkat nopeasti. Oma pää on myös hyvä naputtelun kohde.
super perkele
19.01.2004 13:01:38
Polkupyörällä ajaessa on hyvä naputta niin että kello toimii virvelinä. Menee pitemmätkin matkat nopeasti. Oma pää on myös hyvä naputtelun kohde.
Plateau
20.01.2004 09:32:24

Jep, itse joskus kävellessäni naputtelen askelten kopseen välissä päkijöillä jotain ja liu'utan jalkoja maata pitkin. Sopivalla pohjalla kuuluu tosi tasokas suhina. Kaupungin läpi tallustaessa on kovat sambat pystyssä... En sentään ole vielä kertaakaan kaatunut ;D

Tätä teen kanssa! Jengi kattoo kun alkaa kävelemään trioleita ja 16-osasesti. Varsinkin koulun lattioilla on kiva kun niin pölyset et suhisee mukavasti. ja ei oo kitkaakaan mikä estäs puhtaan suorituksen
delerious
bond
20.01.2004 10:57:36
Tätä teen kanssa! Jengi kattoo kun alkaa kävelemään trioleita ja 16-osasesti. Varsinkin koulun lattioilla on kiva kun niin pölyset et suhisee mukavasti. ja ei oo kitkaakaan mikä estäs puhtaan suorituksen

Paikallaan seistessäni saatan naputella kantapäillä, kärjillä jne.
Joskus kauan sitten Japanissa, Osakassa näin rautatieasemalla tyypin, joka liikkui eteenpäin stepaten ja luki samalla; sillä oli steppikengät jalassa! Todellista hyötyliikuntaa.
"Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen; pidä sä vaan huoli mun asioista!"
jussiohman
20.01.2004 11:09:49
Tämä on hauskaa. Kävellessä askeleet on 4-osia ja oikea käsi soittaa esim. somba clave rytmiä ja vasen vaikka jotain muuta. Ennenkuin huomaatkaan, olet perillä.
"Tapelkaa pojat, saatte tupakkia"
Lanki
20.01.2004 12:28:11
Joo-o, jotenkin suurimmasta osasta tän threadin kirjotuksista tulee mieleen STOMP! :) Oli muuten aika herkullinen keikka vuos sitten Helsingissä, naputusta kaikkeen makuun :P Eli menkää siihen pyrkimään jos naputtelu innostaa, kyl ne vielä ottaa jäseniä.. eiku hetkonen, taidankin mennä itse! :D
Wecklin takatukka on tavoiteltava asia.
tom tom
20.01.2004 12:35:54
joo se stomppi on kyllä aika sairasta kuunneltavaa.
kattosin yks päivä töllöttimestä sen videon ja kyllä muutaman kerran nauru purskahti soittajien mielikuvitus soittimien suhteen. se oli ihan tykki se ravintolan keittiössä soitettu systeemi.
Alpha
20.01.2004 12:37:01
Joo-o, jotenkin suurimmasta osasta tän threadin kirjotuksista tulee mieleen STOMP! :) Oli muuten aika herkullinen keikka vuos sitten Helsingissä, naputusta kaikkeen makuun :P Eli menkää siihen pyrkimään jos naputtelu innostaa, kyl ne vielä ottaa jäseniä.. eiku hetkonen, taidankin mennä itse! :D

Siis tää on tää Oululainen ryhmä? Vois jostain mummon vintiltä kaivaa jonku vanhan silitysraudan tahi pölyimurin ja lähtä jammaileen...
Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.
KiiminkiJoe
20.01.2004 13:14:48 (muokattu 20.01.2004 13:15:20)
Siis tää on tää Oululainen ryhmä?
Oululainen porukka on nimeltään Transistori ja ei (vielä) ole Stompin tavoin maailmanmaineeseen noussut. Kova groove äijillä kieltämättä kimppakeikalla oli.
Viinaa voi olla ilman hauskaakin...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)