Wolfie 15.04.2007 16:55:13 | |
---|
Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita... |
GNR Slash 15.04.2007 17:47:30 | |
---|
|
Estranged 15.04.2007 17:48:56 | |
---|
Onkos toi agathis hyvä kitaran rungon materiaali? Eipä oikeen. Suht painavaakin vielä, ainakin tuo oma EC-50 on. "Kannattaa ostaa halpaa, koska halpa tulee pidemmän päälle kalliiksi ja kallishan on aina parempi." |
Gramer 15.04.2007 17:49:48 | |
---|
Onkos toi agathis hyvä kitaran rungon materiaali? Omia kokemuksia ei oo, mutta oon lukenu että ois aika pehmeää puuta (kolhuille altis), eikä mitenkään kovin soiva puulaji. Yleinen halvempien mallien puuaine, eikä hirveesti saanut suosiota osakseen. Mutua siis kaikki tämä. Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa... |
GNR Slash 15.04.2007 17:54:05 | |
---|
Omia kokemuksia ei oo, mutta oon lukenu että ois aika pehmeää puuta (kolhuille altis), eikä mitenkään kovin soiva puulaji. Yleinen halvempien mallien puuaine, eikä hirveesti saanut suosiota osakseen. Mutua siis kaikki tämä. Okei hyvä tietää... Entä jos tilaa tuolt Thomannilt nii tuleeks ne kitarat perille ja onko luotettva paikka? Pitää kuitenkin varmaa mennä koittaa Hesaan johonki kauppaan onks se kitara hyvä. Ku tost yhest kitarast ei oo tota värii musamaailmas vai voiks siel musamaailmas pyytää et ne tilaa sen värisen minkä haluu? |
Estranged 15.04.2007 17:57:08 | |
---|
Okei hyvä tietää... Entä jos tilaa tuolt Thomannilt nii tuleeks ne kitarat perille ja onko luotettva paikka? En ole itse kertaakaan tilannut, mutta kyllähän tuo ilmeisesti luotettava paikka on. Ku tost yhest kitarast ei oo tota värii musamaailmas vai voiks siel musamaailmas pyytää et ne tilaa sen värisen minkä haluu? Luultavasti, kysymällähän se selviää. "Kannattaa ostaa halpaa, koska halpa tulee pidemmän päälle kalliiksi ja kallishan on aina parempi." |
GNR Slash 15.04.2007 18:28:44 | |
---|
En ole itse kertaakaan tilannut, mutta kyllähän tuo ilmeisesti luotettava paikka on.
Luultavasti, kysymällähän se selviää. jep pitää varmaa mennä täs kysymään ku oon noit kitaroit menos testaan |
GNR Slash 15.04.2007 20:26:25 | |
---|
|
duc 15.04.2007 20:27:55 | |
---|
Vox on parempi rokkiin ja cube metalliin :) |
GNR Slash 15.04.2007 21:19:13 | |
---|
Ku tossa Cubessa on toi jalkakytkin mahdollisuus (taitaa olla tos valvetronixissa myös) nii mitä sil tehään vaihetaaks sil efektii vai laitetaaks efekti päälle? vai mitä sillä tehään? |
musaniko 15.04.2007 21:21:12 | |
---|
Okei hyvä tietää... Entä jos tilaa tuolt Thomannilt nii tuleeks ne kitarat perille ja onko luotettva paikka? Pitää kuitenkin varmaa mennä koittaa Hesaan johonki kauppaan onks se kitara hyvä. Ku tost yhest kitarast ei oo tota värii musamaailmas vai voiks siel musamaailmas pyytää et ne tilaa sen värisen minkä haluu? Ite oon tompalta tilannu vaikka mitä ja kyllä voi luottaa.. :) |
Nacher 15.04.2007 22:16:15 | |
---|
Uskomaton thread siinä mielessä, että aloittaja ei vain ole yhtäkkiä todennut, että "Okei, tilasin Thomannilta tän ja tän. Onko nää hyvät?", vaan ihan oikeasti aikoo mennä kokeilemaan laitteita liikkeeseen, eikä tehnyt ostovalintapäätöstä alta vuorokauden threadin aloituksesta. |
biibob 15.04.2007 22:21:54 (muokattu 15.04.2007 22:22:42) | |
---|
Ku tossa Cubessa on toi jalkakytkin mahdollisuus (taitaa olla tos valvetronixissa myös) nii mitä sil tehään vaihetaaks sil efektii vai laitetaaks efekti päälle? vai mitä sillä tehään? En ole täysin varma rolandin kohdalla, mutta yleisesti vahvistimiin liitettävällä footswitchillä ohjaillaan kanavan vaihtoa, ja mahdollisesti esimerkiksi kaikua. Riippuu vähän moniko painikkeisesta jalkakytkimestä on kyse ja mitkä ovat vahvistimen ominaisuudet. Edit: Juu eli kun tarkistin vielä rolandin sivuilta, niin clean/distortion näyttäis olevan footswitch. Eli särökanavan ja puhtaan vaihteluun. "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
Uskomaton thread siinä mielessä, että aloittaja ei vain ole yhtäkkiä todennut, että "Okei, tilasin Thomannilta tän ja tän. Onko nää hyvät?", vaan ihan oikeasti aikoo mennä kokeilemaan laitteita liikkeeseen, eikä tehnyt ostovalintapäätöstä alta vuorokauden threadin aloituksesta. Onks se sun mielest hyvä asia? Ku en ymmärtäny tost sun kommentist et kumpaa kannatat hankintaa netist vai kaupas käymist... :D Mun mielest ainaki pitäis mennä kauppaan kokeilemaan onko kitara tai se mitä ostaa hyvä. Nii ja ne jotka ostaa netist nii sehän voi johtuu siit et ne asuu jossai iha tuppukyläs... nii ei ne silloin voi mennä kokeilemaan mut mä asun pk-seudul nii junaa vaa ja menoks |
MTM 16.04.2007 09:25:40 | |
---|
|
GNR Slash 16.04.2007 09:33:46 | |
---|
Onks nois Roland Cube 20X ja Roland Cube 30X mitään muita eroja kuin teho? jos on niin mitä? |
kimurantti1 16.04.2007 09:36:18 | |
---|
Onks se sun mielest hyvä asia? Harkinta ja oman pään käyttäminen kaikenlaisissa valinnoissa on aina hyvä juttu. Soitinostoksilla varsinkin se, että tajuaa mennä kauppaan itse kokeilemaan. Kukaanhan ei täällä voi kertoa, mikä kitara sinulle sopii parhaiten käteen. Mä annan ääneni myös Cubelle tai Valvetronixille. Cubea oon kokeillut, ja hyvä vahvistin on. Valvetronixia en ole kokeillut, mutta monet ääninäytteet puhuvat sen puolesta, kuten myös käyttäjäkokemukset. Jos pitäisi hommata kotivahvistin, ostaisin Valvetronixin. Les Paul -mallisista kitaroista mulla on hyvin vähän kokemuksia, joten niistä en viitsi sanoa juuta enkä jaata. |
MTM 16.04.2007 09:52:51 (muokattu 16.04.2007 09:58:47) | |
---|
Onks nois Roland Cube 20X ja Roland Cube 30X mitään muita eroja kuin teho? jos on niin mitä? 30X:ssä on pari vahvistinmallinnosta enemmän (ml. Dyna Amp, joka reagoi pikkausvoimaan), 30X:ssä on 10" kartio, 20X:ssä 8". |
GNR Slash 16.04.2007 15:02:02 (muokattu 16.04.2007 15:02:52) | |
---|
|
cruel_destiny 16.04.2007 15:13:57 | |
---|
Ja tuol meette images ja valitsette sen mikä näyttää ylhäältä päin ja zoomaatte. nii siin on iha eri efektit cube 20X:n ja 30X:n kohal nii onks se joku virhe? vai onks noi efektit oikeesti noin erilaiset? efektithän tuossa ovat samat, vain särömallinukset ovat eri. ;) Mutta, epäilisin, että toinen (siis 20X) perustaa itsensä säröPedaaleihin toisen (30X) vetäessä vahvari mallinuksilla. Se, että onko näissä eroa ja missä määrin, se pitää käydä kokeilemassa. 30X on samat (tai ainakin samannimiset) särö mallinukset kuin microcubessa ja ne olen itse todennut ainakin ihan toimiviksi ja mukavasti saundaaviksi. :) Thomannin piuhalla saat hevivahvarisi clean-kanavaan maukkaan kevytroson. |