Aihe: Ibanez WAU WAU Schema??
1
SMade
02.01.2004 09:48:41

Vanha -70 luvun WAH:ni kaipaa uudelleen kytkentää. Kyseessä on sama kampe kuin Ibanez nr. 57 mutta nimi on Wau Wau Machine. Näitä Japski tehdas Mica teki -70 luvulla Ibanezille, Brunolle, Marlborolle ja myöskin sitä myytiin "nimettömänä" versiona, joka tuo omistamani on. Löytyykö joltain Schemaa tai vaikkapa sisuskuvaa tai muuta ohjetta, jolla laite herää henkiin. Kokeilulla olen saanut jo jotenkin surisemaan mutta muutama piuha vielä hakee paikkaansa.
skebajaba
02.01.2004 13:57:46
Vanha -70 luvun WAH:ni kaipaa uudelleen kytkentää. Kyseessä on sama kampe kuin Ibanez nr. 57 mutta nimi on Wau Wau Machine. Näitä Japski tehdas Mica teki -70 luvulla Ibanezille, Brunolle, Marlborolle ja myöskin sitä myytiin "nimettömänä" versiona, joka tuo omistamani on. Löytyykö joltain Schemaa tai vaikkapa sisuskuvaa tai muuta ohjetta, jolla laite herää henkiin. Kokeilulla olen saanut jo jotenkin surisemaan mutta muutama piuha vielä hakee paikkaansa.

kysäseppä tuolta elektroniikka ja soitinrakennus puolelta, siellä varmaan osaavat auttaa sinua paremmin, tai ainakin netti on täynnä noita schemoja et eiköhän joku sieltä tiedä et mistä tuohonkin löytyy...
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
kivi
02.01.2004 13:59:52
kysäseppä tuolta elektroniikka ja soitinrakennus puolelta, siellä varmaan osaavat auttaa sinua paremmin, tai ainakin netti on täynnä noita schemoja et eiköhän joku sieltä tiedä et mistä tuohonkin löytyy...

70-luvun Ibaneeseihin on vaikeampi löytää skeemoja kuin moniin muihin. Itsellä sama ongelma Ibanez Standard Fuzzin kanssa.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
fatso
02.01.2004 14:14:33
70-luvun Ibaneeseihin on vaikeampi löytää skeemoja kuin moniin muihin.

Yksi paikka mistä kannatta kysyä neuvoa vintage-efektien korjailuun on news-ryhmä alt.guitar.effects. Kannattaa sielläkin muistaa lähdekritiikki (kaikki kirjoitelijat eivät ole asiantuntijoita, mutta niitäkin sieltä löytyy).
"What chew gon' play now?" "Bobby, I don't know. But what's it ever I play, it's got to be funky"
Sam
02.01.2004 23:35:43

Mulla on toi Ibanezin WauWau-pedaali, joka on kieltämättä ollut "arkistojen kätköissä" viime vuodet.
Itse laitetta en ole koskaan avannut, ainoastaan sen patteri luukun, patteria vaihtaessa.
Mutta voisinhan sitä tutkia digi-kameran kanssa lähemmin, jos arvelet siitä olevan hyötyä.
kivi
03.01.2004 01:36:53 (muokattu 03.01.2004 01:42:38)
Yksi paikka mistä kannatta kysyä neuvoa vintage-efektien korjailuun on news-ryhmä alt.guitar.effects. Kannattaa sielläkin muistaa lähdekritiikki (kaikki kirjoitelijat eivät ole asiantuntijoita, mutta niitäkin sieltä löytyy).

Pitänee katsoa.

Subscribasin tuon. Saas nähdä, jaksanko joskus lukeakin.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
SMade
03.01.2004 22:26:49

Moro Sam! Hieno juttu, jos sulta löytyy ko. WAH. Sain sen tänään jotenkin toimimaan katselemalla Crybaby schemaa ja yritys erehdys periaatteella. Se ei kuitenkaan toimi vielä täysin. Olisi hienoa, jos ottaisit digikuvan kytkennöistä siten, että takakansi on irti - muuten ei tarvisi purkaa. Toivottavasti palaat asiaan. Mun tarttee vielä vaihtaa siihen uusi potikka, koska entinen rahisee. Hommailin jo Crybabyn hotpotsin, 100kohm.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)